pkn orlen
zobacz inne tematyOrlen nie wyklucza dalszych inwestycji w media [TYLKO U NAS]
Jeśli coś nam się będzie opłacać i przynosić zyski, to niczego nie możemy wykluczyć – tak na pytanie o ewentualne przejęcia kolejnych mediów przez Orlen odpowiada Adam Burak, członek zarządu paliwowego giganta. W rozmowie z magazynem „My Company Polska” przedstawiciel Orlenu podkreśla jednak, że w tej chwili jego koncern takich planów nie ma.
Czysty biznes, zero polityki? "Dzisiaj wszystkiemu można nadać kontekst polityczny"
Wiemy, że w październiku ubiegłego roku były wywierane naciski na Verlagsgruppe, by nie sprzedawać nam żadnych mediów. Podobne naciski były też w tej sprawie bezpośrednio na Polska Press – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu
Ostatnia szansa na zobaczenie bolidu Roberta Kubicy. Koniec czteromiesięcznej akcji
W ciągu czterech miesięcy, blisko pół miliona osób w różnych częściach Polski skorzystało z możliwości obejrzenia bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN na żywo. Akcja, zainicjowana przez PKN ORLEN zakończy się 20 grudnia. Obecnie bolid zespołu, w którym kierowcą rezerwowym jest Robert Kubica można jeszcze zobaczyć przed Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Ruch wkrótce w rękach Orlenu. Powstanie nowa sieć handlowa?
PKN Orlen finalizuje przejęcie spółki Ruch. Spółka spłaciła wierzytelności polskiego dystrybutora prasy i jeszcze w listopadzie ma objąć łącznie 65 proc. akcji. Jak zapewnia Orlen, celem przejęcia jest budowa pozycji w segmencie pozapaliwowego FMCG.
Orlen wejdzie w biznes medialny? Trwają rozmowy w sprawie przejęcia wydawnictwa Polska Press
PKN Orlen rozmawia z Polska Press na temat przejęcia udziałów - donosi The Economist. Polska Press jest właścicielem kilkudziesięciu portali i gazet regionalnych.
Nie ma ucieczki przed transformacją energetyczną
PKN Orlen podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprezentował jeden z elementów nowej strategii spółki, dotyczący osiągnięcia neutralności emisyjnej. Zielona transformacja była także przedmiotem debaty ekspertów.
Forum Ekonomiczne 2020. Wygrać wyścig z pandemią
Pandemia COVID-19 wywróciła globalne relacje gospodarcze. W tej trudnej i nieprzewidywalnej rzeczywistości przed Polską stoi olbrzymia szansa – wynika z debat zorganizowanych podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego 2020 zorganizowanego wyjątkowo w Karpaczu.
Daniel Obajtek Człowiekiem Roku Forum Ekonomicznego 2020
Prezes PKN Orlen, Daniel Obajtek, został wybrany Człowiekiem Roku Forum Ekonomicznego 2020. Wydarzenie odbywa się wyjątkowo w Karpaczu, a nie jak co roku w Krynicy.
Orlen najpopularniejszą stacją benzynową w Polsce
Z raportu opracowanego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS wynika, że Polacy najchętniej tankują na stacjach Orlen. Na kolejnych miejscach uplasowały się BP oraz Lotos.
Orlen umożliwia płacenie bez wysiadania z samochodu
Rozwiązanie drive-through to możliwość płacenia za tankowanie oraz produkty bez konieczności wysiadania z samochodu. Usługa jest dostępna m.in. na stacji Orlen w Miejscu Obsługi Podróżnych Wisznia przy trasie S5, ale koncern planuje otwarcie kolejnych takich punktów.
Nowoczesny patriotyzm gospodarczy. Soczysty biznes
Bracia Sadownicy są twórcami pierwszych w Polsce markowych jabłek. Owocem ich pracy są jednak nie tylko niepowtarzalne jabłkowe przetwory, lecz także ponad 23 mln zł obrotu w 2019 r.
Raport Zielona Rewolucja: Polscy trendsetterzy
W Polsce energetyka odnawialna rozwija się coraz szybciej, ale wciąż zbyt wolno, aby wypełnić unijne zobowiązania dotyczące jej udziału w miksie energetycznym. Koncerny już zapowiadają inwestycje w OZE. Gdyby robiły to szybciej, mogłyby nie tylko powstrzymać globalne ocieplenie, lecz także pomóc w pokonaniu recesji.
Orlen zarzuca sieci na kolejnego państwowego giganta
PKN Orlen zamierza przejąć Grupę PGNiG. W tej sprawie został już podpisany list intencyjny ze Skarbem Państwa. Jednocześnie naftowy gigant finalizuje przejęcie Grupy Lotos.
Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania
Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.