pkn orlen

zobacz inne tematy
Ruch wkrótce w rękach Orlenu. Powstanie nowa sieć handlowa?

Ruch wkrótce w rękach Orlenu. Powstanie nowa sieć handlowa?

PKN Orlen finalizuje przejęcie spółki Ruch. Spółka spłaciła wierzytelności polskiego dystrybutora prasy i jeszcze w listopadzie ma objąć łącznie 65 proc. akcji. Jak zapewnia Orlen, celem przejęcia jest budowa pozycji w segmencie pozapaliwowego FMCG.

Nie ma ucieczki przed transformacją energetyczną

Nie ma ucieczki przed transformacją energetyczną

PKN Orlen podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprezentował jeden z elementów nowej strategii spółki, dotyczący osiągnięcia neutralności emisyjnej. Zielona transformacja była także przedmiotem debaty ekspertów.

Forum Ekonomiczne 2020. Wygrać wyścig z pandemią

Forum Ekonomiczne 2020. Wygrać wyścig z pandemią

Pandemia COVID-19 wywróciła globalne relacje gospodarcze. W tej trudnej i nieprzewidywalnej rzeczywistości przed Polską stoi olbrzymia szansa – wynika z debat zorganizowanych podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego 2020 zorganizowanego wyjątkowo w Karpaczu.

Orlen umożliwia płacenie bez wysiadania z samochodu

Orlen umożliwia płacenie bez wysiadania z samochodu

Rozwiązanie drive-through to możliwość płacenia za tankowanie oraz produkty bez konieczności wysiadania z samochodu. Usługa jest dostępna m.in. na stacji Orlen w Miejscu Obsługi Podróżnych Wisznia przy trasie S5, ale koncern planuje otwarcie kolejnych takich punktów.

Raport Zielona Rewolucja: Polscy trendsetterzy

Raport Zielona Rewolucja: Polscy trendsetterzy

W Polsce energetyka odnawialna rozwija się coraz szybciej, ale wciąż zbyt wolno, aby wypełnić unijne zobowiązania dotyczące jej udziału w miksie energetycznym. Koncerny już zapowiadają inwestycje w OZE. Gdyby robiły to szybciej, mogłyby nie tylko powstrzymać globalne ocieplenie, lecz także pomóc w pokonaniu recesji.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.