Tylko u nas

Rekordowe inwestycje w branży EdTech. Jak startupy korzystają z nowych trendów

Rekordowe inwestycje w branży EdTech. Jak startupy korzystają z nowych trendów

W ubiegłym roku poziom inwestycji w technologie edukacyjne osiągnął rekordowy poziom 41 miliardów dolarów - to aż 10 razy więcej niż w 2014 roku. Zdaniem ekspertów wartość całego rynku e-learningowego osiągnie poziom 325 miliardów dolarów już w 2025 roku, a według Statista.com średni przychód w branży edukacji online wzrósł o przeszło 900 proc. w porównaniu do roku 2000.

Kamil Cupiał, Strategist & Lean Marketing Consultant w Project: People 22.04.2021

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

Bezpieczeństwo czysto technologiczne to nie wszystko. Dostawca usługi musi wiedzieć, jak obchodzić się z informacjami klienta nie tylko w ramach świadczenia, ale całościowo, bo przetwarzanie informacji rozpoczyna się już w momencie, gdy klient odwiedza stronę internetową - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Aleksandra Prusator, Sales & Marketing Director w FORDATA.

Kuba Dobroszek 15.04.2021

Marek Dietl: Nie wchodźmy do strefy euro! [WYWIAD]

Marek Dietl: Nie wchodźmy do strefy euro! [WYWIAD]

Po obecnym kryzysie bogatsi staną się jeszcze bogatsi, a biedni – jeszcze biedniejsi – mówi dr Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych.

Grzegorz Sadowski i Marcin Dzierżanowski 08.04.2021
Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów w Internecie. Zainteresowanie podpisem elektronicznym stale rośnie, więc również cele firmy stają się ambitniejsze. - Chcemy, żeby do 2025 roku miesięcznie podpisywano elektronicznie na platformie 100 mln dokumentów. Obecnie takich podpisów generujemy ok. 200 tys. - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Tomasz Plata, CMO Autenti.

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Właściciele i zarządcy centrów handlowych poważnie myślą o wystąpieniu na ścieżkę sądową przeciwko skarbowi państwa. - To są decyzje należące do właścicieli poszczególnych spółek, które obecnie takie analizy prowadzą - powiedział w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Cezary Szczepański 01.04.2021
Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Świątek i Lewandowski to jedyne globalne marki sportowe pochodzące z Polski. Osiągnięcia Igi i Roberta bezpośrednio rzutują na sukcesy reklamowe i olbrzymie pieniądze. Cała reszta sportowców, poza naszymi skoczkami narciarskimi, gra już tylko w słabej powiatowej lidze. Choć czeka na swoje szanse i propozycje reklamowe.

Ten robot wyręczy cię z monotonnej pracy. Spółka Nomagic pozyskała 8,5 mln dol. na rozwój biznesu

Ten robot wyręczy cię z monotonnej pracy. Spółka Nomagic pozyskała 8,5 mln dol. na rozwój biznesu

Podnieś, połóż… Niektóre prace są tak proste, że aż proszą się o robota! Tyle że skonstruowanie go i przystosowanie do np. pracy w centrach logistycznych wcale już takie proste nie było. Potrzeba było prawdziwego rewolucjonisty. Kacper Nowicki, pomysłodawca systemu Nomagic dostał już na niego 8,6 mln dol. Wsparli go m.in. Khosla Ventures z Doliny Krzemowej i Sebastian Kulczyk.

Jak chronić firmę przed zagrożeniami płynącymi z Internetu?

Jak chronić firmę przed zagrożeniami płynącymi z Internetu?

Nawet w małej firmie do efektywnego prowadzenia działalności nie wystarczy już stary, zdezelowany komputer z leciwym pakietem biurowym i wiekowym systemem operacyjnym. Podłączenie do internetu to teraz konieczność, a dołączenie do globalnej sieci wymaga dbałości o sprzęt i oprogramowanie. Jej brak może spowodować ogromne straty.

Jeronimo Martins: Chcemy zaszczepić pracowników sklepów Biedronka

Jeronimo Martins: Chcemy zaszczepić pracowników sklepów Biedronka

Firma Jeronimo Martins Polska, czyli właściciel sieci Biedronka, chce dołączyć do akcji organizacji szczepień dla swoich pracowników - dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Firma czeka obecnie na konkretne zasady dystrybucji szczepionek, które ma przygotować rząd i już przygotowuje potencjalne procedury.

Cezary Szczepański 31.03.2021
Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]

Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]

Po współpracy z takim gigantem jak Coca-Cola, wszystkim wydaje się, że osiągnąłeś już praktycznie wszystko. Nikt nie zaprasza cię na castingi, bo producenci myślą, że się za bardzo cenisz. Jesteśmy w tej samej sytuacji. Prowadzenie spółki jest jak sterowanie okrętem po bardzo dzikich wodach - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel startupu Inuru.

Prawny start w startup: Tworzenie i ochrona marki – na co trzeba zwrócić uwagę?

Prawny start w startup: Tworzenie i ochrona marki – na co trzeba zwrócić uwagę?

Apple to jedna z najcenniejszych marek na świecie. Amerykański gigant chroni swoich znaków jak oka w głowie. Ostatnio np. walczy z twórcami niewielkiej aplikacji Prepear, bo ich zdaniem logo firmy (gruszka z liściem) za bardzo przypomina… nadgryzione jabłko. Jak nie narazić się gigantom i jednocześnie chronić swoją markę, pisze Tomasz Wiącek z kancelarii MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.

55-calowy telewizor za 100 zł? Inuru przekonuje, że to możliwe

55-calowy telewizor za 100 zł? Inuru przekonuje, że to możliwe

Nasza technologia jest na tyle interesująca, że za jakiś czas będziemy w stanie wydrukować 55-calowy telewizor za 100 zł. Będzie można powiesić go na ścianie jak plakat. Wydrukowaliśmy już małe prototypu - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel Inuru.