ecommerce

zobacz inne tematy
Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Dla prawie 16 mln Polaków najbliższy punkt odbioru paczki znajduje się w odległości ponad 10 minut pieszo. Same tylko paczkomaty InPost są wciąż poza zasięgiem 20 mln klientów, a w niektórych rejonach klienci muszą przejechać aż 27 km do najbliższego - wynika z raportu Automaty paczkowe i punkty odbioru w Polsce - nowa rzeczywistość świata dostaw opracowanego przez firmę dataplace.ai

Algorytm badający krew. Sundose rozwija innowacyjne technologie w branży suplementów diety

Algorytm badający krew. Sundose rozwija innowacyjne technologie w branży suplementów diety

Wraz z rozwojem nauki, zwiększają się także możliwości i oferty producentów suplementów diety, które pomagają w skutecznym dbaniu o zdrowie. Jednocześnie wzrasta też świadomość konsumentów. Trendy te determinują kierunek, w którym zmierza rynek suplementacji i coraz bardziej zbliżają go do świata nauki i innowacyjnych rozwiązań, bazujących na unikatowości.

Prezes Morele.net: "Rozmawiamy z potencjalnym inwestorem. Umowę dopniemy pewnie w tym roku" [WYWIAD]

Prezes Morele.net: "Rozmawiamy z potencjalnym inwestorem. Umowę dopniemy pewnie w tym roku" [WYWIAD]

Morele w ciągu ostatnich kilku lat wykonało potwornie ciężką pracę związaną ze zmianą modelu biznesowego. Przede wszystkim zmieniliśmy strukturę organizacji – ze sklepu elektro-wertykalnego staliśmy się multiwertykalną platformą. Koszty inwestycji mamy już za sobą, teraz przed nami czekanie na zyski - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Michał Pawlik, współtwórca i prezes Morele.net.

Ruszają zapisy na akcje Modern Commerce. Maksymalna cena jednej akcji to 0,54 zł

Ruszają zapisy na akcje Modern Commerce. Maksymalna cena jednej akcji to 0,54 zł

Ruszyła emisja akcji Modern Commerce. Notowana na NewConnect grupa e-commerce związana z dobrami luksusowymi, rozpoczyna proces budowania księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na przejęcie właściciela marki Moliera2.com i bieżących projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Grupę.

Jak sprostać oczekiwaniom klientów kupujących przez internet

Jak sprostać oczekiwaniom klientów kupujących przez internet

Pandemia spowodowała dwa pozornie rywalizujące ze sobą zjawiska – rosnącą konsumpcję innowacji technologicznych przy jednoczesnym wzroście podstawowych potrzeb ludzi. Zidentyfikowaliśmy w naszych badaniach cztery główne potrzeby, których zaspokojenia domagają się dzisiaj osoby robiące zakupy online. Jakie to potrzeby?

Nowy podatek od internetowych zakupów. Czy ceny pójdą w górę?

Nowy podatek od internetowych zakupów. Czy ceny pójdą w górę?

Unia Europejska wydała wojnę sprzedawcom, którzy sprowadzają na masową skalę towar z rynków azjatyckich nie płacąc przy tym Vat-u. Straty wynoszą co najmniej miliard euro rocznie, ale też europejskie firmy mogą nieco odetchnąć. Będą bardziej konkurencyjne cenowo. Zapewne ze szkodą dla portfela konsumenta.

InPost rozwija nową usługę. Do czego służą lodówkomaty?

InPost rozwija nową usługę. Do czego służą lodówkomaty?

InPost uruchomi 20 nowych Lodówkomatów w kolejnym mieście w Polsce, czyli we Wrocławiu. Obecnie takie urządzenia są dostępne w Warszawie i Krakowie – łącznie w 50 lokalizacjach. Już przed wybuchem pandemii według badań Kantar TNS aż 40 proc. kupujących online chciało odbierać zakupy spożywcze w Paczkomatach InPost.

Allegro stawia pierwsze automaty paczkowe. Trwają też konsultacje z ruchami miejskimi

Allegro stawia pierwsze automaty paczkowe. Trwają też konsultacje z ruchami miejskimi

Allegro rozpoczęło budowę sieci automatów paczkowych zasilanych zieloną energią. W Poznaniu i Warszawie właśnie stanęły cztery pierwsze urządzenia, do końca tego roku będzie ich 1500. Automaty paczkowe Allegro zostały zaprojektowane tak, by dzięki ekologicznym rozwiązaniom, atrakcyjnemu wyglądowi oraz uwzględnieniu potrzeb różnych grup klientów wkomponować się w otoczenie.

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, jako pierwsi w Polsce wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Innowacyjna metoda wykorzystuje bezpieczne płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.

Vue Storefront szykuje kolejną rundę inwestycyjną. "Wzrosty większe, niż zakładaliśmy" [TYLKO U NAS]

Vue Storefront szykuje kolejną rundę inwestycyjną. "Wzrosty większe, niż zakładaliśmy" [TYLKO U NAS]

Prawdopodobnie pod koniec tego roku odbędzie się kolejna runda inwestycyjna. Chcemy zaatakować jeszcze więcej platform, a to wymaga od nas zbudowania takich wewnętrznych "plemion", które będą zajmowały się konkretnymi obszarami. Aktualnie zespół jest po prostu za mały, żeby zrealizować wszystkie plany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Patrick Friday, CEO Vue Storefront.

Czy Etsy Polska odniesie sukces?

Czy Etsy Polska odniesie sukces?

Etsy Polska działa już online, ale nie do końca jest to w pełni polskojęzyczna wersja serwisu. W takiej formie raczej nie ma co liczyć na duży sukces.

Brexit wyzwaniem dla logistyki. Jakie zmiany odczują konsumenci kupujący online?

Brexit wyzwaniem dla logistyki. Jakie zmiany odczują konsumenci kupujący online?

Opóźnienia, papierkowa robota, dodatkowe cła – to tylko niektóre z negatywnych skutków Brexitu. Branża logistyczna stoi obecnie przed potężnym wyzwaniem, aby zapewnić ciągłość handlu. Ale Brexit może dotknąć każdego z nas, indywidulanych konsumentów, a wówczas przyjdzie nam zapłacić więcej i poczekać znacznie dłużej na kupione produkty.