Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja
Źródło: Pixabay.com
Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

HitDuck to startup technologiczny, który powstał w Warszawie, tworzony przez pasjonatów nowych technologii, zarówno jeśli chodzi o języki programowania, jak i BigData. Realizuje projekt dofinansowywany z Funduszy Europejskich „Budowa modelu behawioralnego konsumenta z wykorzystaniem narzędzi uczenia maszynowego w celu optymalizacji ścieżek konwersji w branży e-commerce”. Jego celem jest stworzenie oprogramowania, które pomoże prowadzić kampanie marketingowe znacznie efektywniej i wydajniej.

W marketingu podejmujemy decyzje

Pełna obsługa kampanii reklamowych online wymaga zaangażowania licznego zespołu specjalistów. Co więcej, nawet wykwalifikowany dział spotyka się z pewnymi ograniczeniami. Monitorować mogą bowiem konkretne obszary czy określoną ilość domen. Co więcej, umiejętności człowieka do prognozowania zdarzeń zawsze posiadają pewną dozę niepewności. A o to właśnie w skutecznym marketingu chodzi – analizę, przewidywanie i podejmowanie decyzji, tak by uzyskiwać jak najwyższe wyniki. HitDuck, warszawski startup tworzony przez pasjonatów nowych technologii przekonuje, że znalazł rozwiązanie.

AI zdecyduje za ciebie

Platforma HitDuck pozwala zoptymalizować cyfrowe kampanie marketingowe i zautomatyzować pracę marketerów. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oprogramowanie zarządza, optymalizuje oraz wykonuje codzienne zadania operatorów i nabywców mediów. Oprogramowanie do marketingu wydajnościowego pomoże prowadzić kampanie znacznie efektywniej i wydajniej. AI samodzielnie podejmuje decyzje, mające na celu poprawę wskaźników KPI związanych z wydajnością kampanii oraz monitoruje wydajność w czasie rzeczywistym.

Na miarę potrzeb

Platforma HitDuck będzie pierwszym rozwiązaniem tego typu w Polsce, które wyróżnia się integracją API z popularnymi źródłami ruchu, brakiem zależności od zewnętrznych plików śledzących cookie, prostą obsługą i zaawansowanym raportowaniem. Pierwsze testy dowodzą, że platforma, oparta na technologii sztucznej inteligencji, jest w stanie przynieść o 59 proc. zysków więcej. Co więcej, HitDuck monitoruje znacznie więcej obszarów niż jest w stanie zrobić to człowiek. W ramach jednej kampanii można wykorzystywać ruch, który jest generowany przez kilkadziesiąt różnych domen. Operator decyduje, które obszary i w jakim stopniu pozwala modyfikować. Następnie platforma, w czasie trwania kampanii, automatycznie modyfikuje takie wskaźniki jak stawka za wyświetlenie reklamy lub kierowanie ruchu na poszczególne domeny. Wszystko z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

ZOBACZ RÓWNIEŻ