ecommerce

zobacz inne tematy
Raport Konsument nowej generacji. Europa jest otwarta na e-commerce

Raport Konsument nowej generacji. Europa jest otwarta na e-commerce

Miejsce w e-commerce jest dla każdego. Niezależnie od tego, co sprzedajesz, możesz rozpocząć działania online. Pandemia zdynamizowała wzrost nierówności między graczami e-handlu a podmiotami offline, ale też otworzyła tym drugim drzwi do wyścigu – możemy sprzedawać już w całej Europie, jeśli jesteśmy online. Jak powinny to zrobić marki, które pozornie nie pasują do e-świata?

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Jeśli nie znasz zwyczajów swojego klienta, nic mu nie sprzedasz. Reguła ta sprawdza się też w internecie. A jeśli sprzedajesz w różnych krajach i kulturach, sprawa robi się jeszcze bardziej złożona. By osiągnąć sukces w e-commerce, nie wystarczy wiedzieć, że na Zachodzie klienci płacą w euro.

yestersen podwaja sprzedaż trzeci rok z rzędu. Firma nawiązała ekskluzywne partnerstwo z Gutek Film

yestersen podwaja sprzedaż trzeci rok z rzędu. Firma nawiązała ekskluzywne partnerstwo z Gutek Film

yestersen – największy polski ecommerce z unikalnymi meblami i dodatkami od kultowych marek, sklepów vintage i antykwariatów – w 2021 roku wygenerował rekordowe przychody na poziomie ponad 20 mln zł, co oznacza wzrost aż o 89 proc. rok do roku. Sprzedaż online wzrosła w tym czasie o 84 proc. rdr., natomiast przychody wygenerowane przez kanał stacjonarny wzrosły aż o 140 proc. rdr.

Prawie 5 mln zł na rozwój AI Stylisty Modowego. Tak będzie wyglądać przyszłość branży fashion?

Prawie 5 mln zł na rozwój AI Stylisty Modowego. Tak będzie wyglądać przyszłość branży fashion?

QuarticOn rozwija projekt dla branży fashion – AI Stylistę Modowego, pozwalającego na zastąpienie personalnego stylisty sztuczną inteligencją. Według planów, rozwiązanie pojawi się na rynku pod koniec 2023 r. Będzie dostępne zarówno dla sektora B2B, jak i B2C. Całkowity budżet projektu wynosi 6,3 mln zł, z czego 4,7 mlnzł pochodzi z dofinansowania NCBR.

Co trzecie tradycyjne MŚP jest „chmurowo natywne”

Co trzecie tradycyjne MŚP jest „chmurowo natywne”

Najnowsza analiza firmy Digital Ocean: Currents przekonuje, że dziś już 35 proc. „tradycyjnych” przedsiębiorstw MŚP z całego świata, w tym także z Europy i Polski, określa się mianem Cloud Native. Czyli organizacji zaawansowanych w wykorzystaniu cloud computingu na w każdym obszarze zarządzania zasobami.

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Obecnie powstaje mnóstwo startupów, ludzie rezygnują z pracy w korporacjach, by zacząć robić coś po swojemu. Takich działań jest w tej chwili mnóstwo, ale udaje się nielicznym. Każdy myśli, że założenie startupu to bułka z masłem, ale rzeczywistość bywa brutalna, a młodzi founderzy odbijają się od ściany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Mateusz Oleksiuk, założyciel startupu LESS_.

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.

Wytwarzają prąd z wody i papieru. BeFC wygrywa Infoshare Startup Contest

Wytwarzają prąd z wody i papieru. BeFC wygrywa Infoshare Startup Contest

Francuski startup BeFC (Bioenzymatic Fuel Cells), który opracował technologię umożliwiającą wytwarzanie energii elektrycznej z papieru i wody, wygrał 20 tysięcy euro w konkursie, organizowanym podczas konferencji Infoshare 2021. O tytuł zwycięzcy Startup Contest, ubiegało się ponad 300 startupów z całego świata.

Vue Storefront z rekordową rundą A. Startup pozyskał 69 mln zł

Vue Storefront z rekordową rundą A. Startup pozyskał 69 mln zł

Vue Storefront zamknął właśnie jedną z największych rund A w historii w Polsce pozyskując 69 mln zł przy wycenie spółki pre-money na poziomie 250 mln zł. Finansowanie pozwoli rozwinąć komercyjną dostępność produktu. Obecnie Vue Storefront jest używany przez setki globalnych e-sklepów i podnosi ich sprzedaż, głównie w kanałach mobilnych.

Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji

Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji

Polskie firmy kosmetyczne pokazały, że można zbudować silną pozycję na rynkach zagranicznych. Dla wielu z nich było to dodatkową osłoną, która obroniła ich w kryzysie. Część z nich wykorzystała okazję, by wzmocnić się bardziej.

Karol Milewski, Omnipack: "Polska jest w awangardzie e-commerce'u" [WYWIAD]

Karol Milewski, Omnipack: "Polska jest w awangardzie e-commerce'u" [WYWIAD]

Świetnie przyjmują się u nas wszelkie nowinki technologiczne. Ponadto trzeba pamiętać, że nasz kraj jest dosyć dużym rynkiem, więc warto budować tu rozległe sieci sprzedażowe. Warto, choć oczywiście jednocześnie niesie to ze sobą wiele niebezpieczeństw - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Karol Milewski, współtwórca Omnipack.

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Automatów paczkowych wciąż za mało? "Rynek nadal daleki jest od nasycenia"

Dla prawie 16 mln Polaków najbliższy punkt odbioru paczki znajduje się w odległości ponad 10 minut pieszo. Same tylko paczkomaty InPost są wciąż poza zasięgiem 20 mln klientów, a w niektórych rejonach klienci muszą przejechać aż 27 km do najbliższego - wynika z raportu Automaty paczkowe i punkty odbioru w Polsce - nowa rzeczywistość świata dostaw opracowanego przez firmę dataplace.ai

Algorytm badający krew. Sundose rozwija innowacyjne technologie w branży suplementów diety

Algorytm badający krew. Sundose rozwija innowacyjne technologie w branży suplementów diety

Wraz z rozwojem nauki, zwiększają się także możliwości i oferty producentów suplementów diety, które pomagają w skutecznym dbaniu o zdrowie. Jednocześnie wzrasta też świadomość konsumentów. Trendy te determinują kierunek, w którym zmierza rynek suplementacji i coraz bardziej zbliżają go do świata nauki i innowacyjnych rozwiązań, bazujących na unikatowości.

Prezes Morele.net: "Rozmawiamy z potencjalnym inwestorem. Umowę dopniemy pewnie w tym roku" [WYWIAD]

Prezes Morele.net: "Rozmawiamy z potencjalnym inwestorem. Umowę dopniemy pewnie w tym roku" [WYWIAD]

Morele w ciągu ostatnich kilku lat wykonało potwornie ciężką pracę związaną ze zmianą modelu biznesowego. Przede wszystkim zmieniliśmy strukturę organizacji – ze sklepu elektro-wertykalnego staliśmy się multiwertykalną platformą. Koszty inwestycji mamy już za sobą, teraz przed nami czekanie na zyski - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Michał Pawlik, współtwórca i prezes Morele.net.

Ruszają zapisy na akcje Modern Commerce. Maksymalna cena jednej akcji to 0,54 zł

Ruszają zapisy na akcje Modern Commerce. Maksymalna cena jednej akcji to 0,54 zł

Ruszyła emisja akcji Modern Commerce. Notowana na NewConnect grupa e-commerce związana z dobrami luksusowymi, rozpoczyna proces budowania księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na przejęcie właściciela marki Moliera2.com i bieżących projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Grupę.