amazon

zobacz inne tematy
Polska mapa e-handlu. MŚP sprzedają 1 produkt na sekundę

Polska mapa e-handlu. MŚP sprzedają 1 produkt na sekundę

Przedsiębiorcy w Polsce odgrywają kluczową rolę w gospodarce, generując blisko dwie trzecie PKB (67,9 proc.), z czego niemal połowę (45,3 proc.) wnoszą sprzedawcy z sektora MŚP. Najnowsze dane Amazon wskazują, że mali i średni przedsiębiorcy odnoszą sukcesy w e-commerce.

Nowe narzędzie dla firm. Chcesz aplikację? Opisz, czego oczekujesz, a AWS stworzy program

Nowe narzędzie dla firm. Chcesz aplikację? Opisz, czego oczekujesz, a AWS stworzy program

AWS, czyli odnoga giganta technologicznego Amazon i dostawca chmury publicznej, chce dzięki AI zmienić rzeczywistość wielu firm. Od lipca oferuje próbną wersję narzędzia pomocnego przy tworzeniu aplikacji. Zadanie ma być banalnie proste - po prostu opisujesz program, który chcesz, a AWS przekonuje, że napisze kod za ciebie bez potrzeby korzystania z pomocy profesjonalnych programistów.

Lokalne działania z globalną perspektywą

Lokalne działania z globalną perspektywą

Dotarcie do setek milionów klientów i możliwości ekspansji – jakie daje jednolity rynek europejski – to największe zalety e-commerce z perspektywy MSP. Jednak dla wielu polskich przedsiębiorców skala i zakres nowych obowiązków może budzić obawy dotyczące kompetencji czy zasobów. Rozwiązaniem może być współpraca z marketplace, takim jak Amazon, który wyposaża małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę i narzędzia otwierające sprzedażowe okno na świat.

Technologia Amazon skutecznie odstrasza sprzedawców podróbek

Technologia Amazon skutecznie odstrasza sprzedawców podróbek

Liczba produktów dostępnych na Amazon nieustająco rośnie, za to maleje liczba fałszerzy próbujących sprzedawać tam podróbki. Dzieje się to dzięki rozwojowi technologii AI, która skutecznie wyłapuje wszelkie aktywności internetowych oszustów. W 2023 roku Amazon powstrzymał 700 tys. prób założenia kont przez fałszerzy, jednocześnie znacznie ograniczając skalę tych procederów w porównaniu z 6 mln jeszcze w 2020 roku.

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Jeśli przyjąć – za Johnem F. Kennedym – że „wszyscy jesteśmy konsumentami”, to kwestia praw, które przysługują kupującym, zyskuje na znaczeniu. Tym bardziej że Polacy coraz lepiej się w nich orientują. To najważniejszy wniosek z najnowszego badania Forum Konsumentów i Amazon.

Upskilling i reskilling – daj szansę talentom!

Upskilling i reskilling – daj szansę talentom!

Pracownicy chcą się rozwijać – podnosić i zdobywać nowe kwalifikacje. Dla firm to wyzwanie, ale jednocześnie szansa. Dobry program rozwojowy i możliwości szkoleń przyciągają talenty.

Amazon Prime świętuje drugie urodziny w Polsce wydarzeniem Wielkie Okazje Amazon Prime

Amazon Prime świętuje drugie urodziny w Polsce wydarzeniem Wielkie Okazje Amazon Prime

Amazon.pl zaoferuje w tym roku najniższe jak dotąd ceny na wybrane produkty Garmin, Oneplus, Philips, Sony i Bose. Nadchodzące wydarzenie zakupowe daje klientom Prime wyłączny dostęp do tysięcy najlepszych okazji, z oszczędnościami przy zakupie produktów takich marek jak Philips, DJI, De'Longhi, Krosno, Vileda, Bosch i Lego.

7 sposobów na zrównoważony rozwój w e-commerce

7 sposobów na zrównoważony rozwój w e-commerce

Panuje mit, że branża e-commerce jest mało ekologiczna. To nieprawda! Na przykładzie Amazon, globalnego lidera sprzedaży internetowej i jednej z największych na świecie firm technologicznych, pokazujemy, jak biznes może się zaprzyjaźnić ze środowiskiem. Wiele wskazówek można znaleźć w opublikowanym właśnie „Raporcie rocznym Amazon na temat zrównoważonego rozwoju za 2022 r.”.

Prosty sposób na klientów z całego świata

Prosty sposób na klientów z całego świata

Produkt, który z założenia ma ułatwiać podróże służbowe, sprzedażowo rośnie w siłę, zyskując klientów w kolejnych krajach. Doskonałym przewodnikiem po mapie zagranicznych wojaży Packshi okazał się Amazon, który – jak mówi twórca nietypowych akcesoriów podróżnych dla mężczyzn – otworzył marce drzwi do eksportu.

Biznes w parze z marketplacem

Biznes w parze z marketplacem

Właściciel firmy Rainbow Socks wciąż wspomina czasy, gdy szedł na pocztę z workiem paczek, aby wysłać zamówione produkty. Obecnie kolorowe skarpety, z flagowymi sushi socks na czele, sprzedawane są za pośrednictwem firmy Amazon w 80 krajach na całym świecie.

Bez zaufania nie ma sukcesu

Bez zaufania nie ma sukcesu

W branży e-commerce sukces można osiągnąć tylko w jeden sposób – budując zaufanie kupujących – przekonują Aleksandra Borycka i Jakub Stefański z Amazon.pl.

Wyzwania to moja specjalność

Wyzwania to moja specjalność

Swoją pracę traktuję trochę jak grę strategiczną - mówi Anna Kaczyńska, szefowa Centrum Logistycznego Amazon w Świebodzinie.