gaming

zobacz inne tematy
Jak Liverpool z Milanem. Recenzja gry FIFA 22

Jak Liverpool z Milanem. Recenzja gry FIFA 22

Jest już dostępna FIFA 22 – najnowsza odsłona słynnej gry piłkarskiej, w którą od prawie 30 lat zagrywają się fani futbolu na całym świecie. Jak wypada na wirtualnym boisku tegoroczne wydanie? Czy warto czekać na pierwszy gwizdek?

Już wkrótce gra inspirowana słowiańskimi wierzeniami. "Nadamy znanym baśniom nowoczesny twist"

Już wkrótce gra inspirowana słowiańskimi wierzeniami. "Nadamy znanym baśniom nowoczesny twist"

The Parasight pracuje nad pierwszym, autorskim projektem i w 2021 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect. Tytuł inspirowany słowiańskimi mitami i wierzeniami, jest nastawiony na odkrywanie rozbudowanej fabuły. Celem The Parasight jest realizowanie wysokiej klasy projektów i zdobycie pozycji lidera segmentu gier opartych o baśnie, mity i legendy.

Hala Koszyki w Counter Strike'u. ERBUD organizuje nietypowy turniej

Hala Koszyki w Counter Strike'u. ERBUD organizuje nietypowy turniej

ERBUD to pierwsza firma z branży budowlanej, która zdecydowała się na wejście do świata graczy i fanów esportu. Przedsiębiorstwo wesprze uniwersyteckie rozgrywki w Counter Strike'a oraz zorganizuje konkurs na mapę taktyczną strzelanki na bazie przestrzeni warszawskiej Hali Koszyki.

Założyciel GRY-Online.pl: "Nie każdy startup musi ratować świat. Rozrywka jest potrzebna" [WYWIAD]

Założyciel GRY-Online.pl: "Nie każdy startup musi ratować świat. Rozrywka jest potrzebna" [WYWIAD]

Dawanie ludziom rozrywki jest równie ważne, co wiele innych „poważnych” inicjatyw. Naszą startupowość rozumiem obecnie przez to, że nie boimy się wyzwań i chcemy robić nowe rzeczy. Jakąś część zysku przeznaczamy na eksperymenty w pewnych obszarach, które czasem wychodzą, a czasem nie - mówi Mariusz Klamra, założyciel serwisu GRY-Online.pl i CEO firmy GRY-Online SA.

Polskie studio zabiera nas w kosmos. Budżet projektu to 8 mln zł

Polskie studio zabiera nas w kosmos. Budżet projektu to 8 mln zł

Po kilku miesiącach lotu, na Marsie wyląduje dziś łazik Perseverance – najbardziej zaawansowany sprzęt robotyczny, jaki kiedykolwiek wystartował z Ziemi. Wkrótce galaktyczną przestrzeń będzie można odkryć także w autorskiej produkcji studia WeirdFish, które przygotowuje projekt o eksploracji nieznanej planety.

Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe... [WYWIAD]

Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe... [WYWIAD]

Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe. To nasza strategia. Dzięki takiemu podejściu wszystkie wydane dotychczas tytuły mają aż 90 proc. pozytywnych recenzji – mówi Maciej Nowak, prezes Road Studio.

Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?

Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?

16 mln graczy, 500 studiów gamingowych i przychody branży sięgające 2 mld zł. Nie bez powodu mówi się o naszym kraju jako o „dolinie krzemowej gamedevu”. Zarobić tu może każdy, ale do zarabiania z produkcji potrzebne są upór, umiejętności oraz biznesowa intuicja. Oto trzy historie, które pokazują jak prężna to branża.