gaming
zobacz inne tematyRekordowe wzrosty - Polska Liga Esportowa S.A. podsumowuje 2020 rok
Esport w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym, jednak rozwijającym się w sposób bardzo dynamiczny - wynika z raportu „Polska Liga Esportowa - 2020”. Jak wskazują autorzy publikacji, polski rynek esportu nadal jest w początkowej fazie rozwoju, ale zainteresowanie nim stale rośnie.
Rekordowe wzrosty - Polska Liga Esportowa S.A. podsumowuje 2020 rok
Esport w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym, jednak rozwijającym się w sposób bardzo dynamiczny - wynika z raportu „Polska Liga Esportowa - 2020”. Jak wskazują autorzy publikacji, polski rynek esportu nadal jest w początkowej fazie rozwoju, ale zainteresowanie nim stale rośnie.
Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe... [WYWIAD]
Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe. To nasza strategia. Dzięki takiemu podejściu wszystkie wydane dotychczas tytuły mają aż 90 proc. pozytywnych recenzji – mówi Maciej Nowak, prezes Road Studio.
Wykiwani na akcjach, zawiedzeni Cyberpunkiem. Polski gaming to nie tylko CD Projekt
256,40 zł - taka była cena za akcję CD Projekt dziś rano. Gracze skarżą się na liczne błędy, a studio przeprasza i zapowiada, że posiadacze PlayStation 4 i Xbox One będą mogli ubiegać się o zwrot pieniędzy. Choć CD Projekt już dawno przestał być odbiciem polskiego gamedevu, niewykluczone, że kryzys firmy wpłynie na wizerunek całej branży.
Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?
16 mln graczy, 500 studiów gamingowych i przychody branży sięgające 2 mld zł. Nie bez powodu mówi się o naszym kraju jako o „dolinie krzemowej gamedevu”. Zarobić tu może każdy, ale do zarabiania z produkcji potrzebne są upór, umiejętności oraz biznesowa intuicja. Oto trzy historie, które pokazują jak prężna to branża.
Reklamy w branży gier? Zdaniem marketerów gaming nie pasuje do wizerunku wielu firm
Z badania przygotowanego przez Havas Media Group wynika, że aż 83 proc. marketerów ocenia branżę gamingową jako niepasującą do wizerunku firmy, którą reprezentują. Ponadto dla wielu ekspertów od marketingu barierą wejścia w gaming jest brak odpowiedniego know how.
Wojny konsolowe. Jak przebić się do klienta i nie stracić milionów
Nowe generacje konsol do gier są szybsze, silniejsze, ładniejsze, ale rewolucji w domowej rozrywce nie ma się co spodziewać. Wojna toczy się o uwagę gracza, a niektóre tytuły mają budżety ponad 100 mln dol.