Symulator bimbrownika coraz bliżej. Już wkrótce pojawi się pierwsze demo gry

Booze Master
Booze Master
W trakcie Festiwalu Steam 2022 światło dzienne ujrzy demo gry Booze Master. Tytuł, nad którym na zlecenie Gaming Factory pracuje studio Asmodev, został znacząco rozbudowany względem pierwotnych założeń. Po prezentacji dema ruszyć ma również kampania promocyjna, natomiast premiera gry zaplanowana jest na przełom 2022/2023 r.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Festiwal Steam Next jest kilkudniową imprezą, na której gracze mogą wypróbować setki gier w wersji demo oraz uzyskać od twórców najświeższe informacje o postępach prac. Następna edycja wydarzenia startuje 21 lutego i potrwa do końca miesiąca.

- Liczymy na ciepłe przyjęcie wersji demo Booze Master. Oczywiście nie miałbym nic przeciwko, aby ten fragment gry został przyjęty równie dobrze co Priest Simulator: Heavy Duty. Do tej pory gracze nie otrzymywali wiele materiałów z gry, ale po Festiwalu Steam sytuacja ulegnie zmianie i chcemy zacząć intensywnie promować ten tytuł, ponieważ widzimy w nim spory potencjał. Prace nad ukończeniem projektu powinny potrwać do końca 3 kwartału, ale priorytetem będzie dla nas jakość tytułu i wiem, że takie samo podejście ma zespół Asmodev. Celujemy w grę z bardzo pozytywnymi ocenami, zatem na ten moment nie jesteśmy w stanie oszacować daty premiery z dokładnością co do miesiąca, ale z pewnością będzie to przełom 2022/2023 roku – komentuje Mateusz Adamkiewicz prezes zarządu Gaming Factory.

Booze Master jest fabularyzowanym symulatorem osadzonym w świecie nielegalnej produkcji oraz sprzedaży alkoholu. Gracz, jako początkujący bimbrownik, ma za zadanie zbudowanie własnego imperium i zostanie wiejskim magnatem. W trakcie produkcji tytuł został mocno rozbudowany względem pierwotnych założeń.

- Według pierwotnej koncepcji Booze Master miał być jałowym symulatorem, ale pierwotne koncepcje mają w Asmodevie ciężkie życie. Projekty nasiąkają fascynacjami telewizją, kinem i literaturą, nabierając organicznego charakteru. Pod wieloma względami jesteśmy konserwatywnymi developerami, zazwyczaj unikamy ryzyka w rejonach stricte mechanicznych i korzystamy z rozwiązań zastosowanych przez uznanych twórców, jednak lubimy poszaleć z narracją. Jeżeli mamy segregować tytuły gatunkami, Priesta i Booze'a musimy umieścić w różnych szufladach. Mimo to wszystkich zadowolonych z Heavy Duty zachęcam do wypróbowania naszego nowego dema podczas festiwalu. Jeżeli podobały się Wam groteskowe przygody księdza Orloka, zagrajcie w Booze Master – dodaje Michał Jodłowiec, prezes zarządu studia Asmodev.

Rynek symulatorów

O polskich symulatorach pisaliśmy na łamach My Company Polska w styczniu. Materiał jest dostępny TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ