Fajrant

Stawanie się wizjonerem. Kilka kroków w drodze do chwały

Stawanie się wizjonerem. Kilka kroków w drodze do chwały

Wizjonerzy szybko i skutecznie robią, co trzeba, aby móc wreszcie się zająć tym, co, ich zdaniem, będzie następnym przełomem. Musisz dać sobie czas, aby zastanowić się, co będzie twoim następnym przełomem.

Jan Yager 28.01.2021
Produkty fit coraz popularniejsze. Efekt zamknięcia klubów fitness?

Produkty fit coraz popularniejsze. Efekt zamknięcia klubów fitness?

Częściej sięgamy po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Co więcej – jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się już pod koniec 2020 roku. Takie wybory mogą wskazywać na zmiany, które chcemy osiągnąć w swojej sylwetce po długim okresie zamkniętych klubów fitness i konieczności przebywania w domu.

Co zrobić, by nasze postanowienia nie upadały po kilku tygodniach

Co zrobić, by nasze postanowienia nie upadały po kilku tygodniach

2021 to dla wielu z nas kolejny rok postanowień, że zaczniemy uprawiać sport, że nawiążemy bliższe relacje z naszymi bliskimi lub, że wreszcie nabierzemy dystansu do otaczającej nas rzeczywistości. Jak to wygląda w praktyce? Przeważnie udaje się nam zrealizować tak ambitne postanowienia połowicznie albo w ogóle. Warto jednak próbować.

Festiwal Glastonbury 2021 odwołany. Podobny los czeka polskie imprezy

Festiwal Glastonbury 2021 odwołany. Podobny los czeka polskie imprezy

Tegoroczna edycja najsłynniejszego festiwalu muzycznego nie odbędzie się - poinformowali organizatorzy Glastonbury. To druga z rzędu edycja imprezy, która została odwołana z powodu epidemii koronawirusa. Wszystko wskazuje na to, że czeka nas kolejne lato bez festiwali.

Kuba Dobroszek 21.01.2021
"The Office" najchętniej oglądanym serialem. "To idealny serial na czas pandemii"

"The Office" najchętniej oglądanym serialem. "To idealny serial na czas pandemii"

Z danych Nielsena wynika, że "The Office" był w minionym roku najchętniej oglądanym serialem przez Amerykanów. - Seria zawsze balansowała na granicy akceptowalnych dowcipów, z czego może wynikać jej nagła popularność, bo współcześnie kręcone seriale rzadko przekraczają jakiekolwiek granice - uważa Nikodem Pankowiak, redaktor serwisu Serialowa.pl.

Psycholog: Dzisiaj profesjonalizm to ujawnianie emocji [WYWIAD]

Psycholog: Dzisiaj profesjonalizm to ujawnianie emocji [WYWIAD]

Jeszcze do niedawna pójście do pracy z katarem było oczywistością i dowodem na zaangażowanie w pracę. Dzisiaj – jest niedopuszczalne. Na naszych oczach zmienia się znaczenie słowa: „profesjonalizm” – mówi Dorota Piekarczyk, psycholożka, coach.

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jednym z niespodziewanych efektów pandemii Covid-19 jest fakt, że produkty premium coraz chętniej kupujemy "z drugiej ręki". Niemałą rolę odgrywa w nim też moda na zero waste, czyli styl życia polegający na generowaniu minimalnej ilości odpadów. To zła wiadomość dla producentów dóbr luksusowych, którym koronawirus szczególnie dał się we znaki.

Podejmij ryzyko. Najciekawsze książki dla przedsiębiorców

Podejmij ryzyko. Najciekawsze książki dla przedsiębiorców

Czy nadchodzący 2021 r. okaże się początkiem nowej ery? Czy po doświadczeniu pandemii będziemy odważniejsi czy ostrożniejsi zarówno w życiu, jak i w biznesie? Cóż, kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana.

Redakcja My Company Polska 22.12.2020
Polacy chcą zakazu przemieszczania się przed świętami? "Wielu wciąż się bardzo boi"

Polacy chcą zakazu przemieszczania się przed świętami? "Wielu wciąż się bardzo boi"

Czterech na dziesięciu Polaków stwierdza, że rząd powinien wprowadzić zakaz przemieszczania się tuż przed Bożym Narodzeniem i w jego trakcie. Największy odsetek zwolenników zastosowania obostrzeń występuje w grupie osób, które mają ponad 60 lat. Do tego badani w większości deklarują, że zamierzają spędzić Wigilię i święta w gronie od dwóch do pięciu osób.

Marki luksusowe w ogromnym kryzysie. Czy nowy pomysł poprawi ich sytuację?

Marki luksusowe w ogromnym kryzysie. Czy nowy pomysł poprawi ich sytuację?

Rynek dóbr luksusowych pikuje. Konsumenci produktów tej kategorii przywykli do rytuału nabywania ich w sklepach stacjonarnych, a ich producentom przez myśl nie przeszło, aby tę tradycję zastąpić cyfrowym odpowiednikiem. Teraz właściciele marek klasy premium - wraz ze wschodnim gigantem e-handlu, Alibabą - przystąpili do ofensywy.

Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników

Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników

Kilkanaście dni temu firma Apart - w imieniu branży jubilerskiej - wystosowała apel do rządzących o objęcie jej pomocą finansową w związku z pandemią. - Prosimy o wsparcie dla naszych pracowników, a nie dla firmy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingowy Apartu.

Kuba Dobroszek (oprac.) 11.12.2020
Restauracyjne podziemie ma się świetnie. "Lepiej zaryzykować, nie boimy się kontroli"

Restauracyjne podziemie ma się świetnie. "Lepiej zaryzykować, nie boimy się kontroli"

- By otrzymać dofinansowanie z tarczy należy wykazać 40 proc. spadek obrotów. Obrotów, a nie dochodów, co jest głupotą, bo koszty wciąż ponosimy ogromne. Inna sprawa, że słyszałem, że urzędy niechętnie kontrolują przedsiębiorstwa, bo mają ważniejsze sprawy na głowie - mówi Michał Bartoszuk, właściciel La Cafe. Jak działa restauracyjne i hotelarskie podziemie?

Rewolucyjne zmiany w IKEA. "To nie może być luksusem dla nielicznych"

Rewolucyjne zmiany w IKEA. "To nie może być luksusem dla nielicznych"

IKEA zapowiedziała, że do 2025 połowę menu oferty restauracyjnej będą stanowić dania bezmięsne. - Wybór zrównoważonej diety nie może być luksusem dla nielicznych. On powinien być częścią życia każdego z nas - uważa Lena Pripp-Kovac, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA.

Kobieta, jej płeć, wygląd i (nie)moc?

Kobieta, jej płeć, wygląd i (nie)moc?

Czy Basia jest mniej kompetentna od Barbary? Ekspertka powinna więcej mówić czy więcej słuchać? Ważne jest to co mówimy, czy to jak wyglądamy? O wizerunkowych pułapkach pisze dr Milena Drzewiecka, psycholog z Uniwersytetu SWPS.