pomysł na biznes

zobacz inne tematy
Być jak Louis Vuitton. Wywiad z Kubą Matyką

Być jak Louis Vuitton. Wywiad z Kubą Matyką

Raczej adaptujemy się do sytuacji, obecnie mamy ten komfort, że nie musimy łapać się każdego zlecenia. Kiedy mówimy, że będziemy mieli czas, by zająć się projektem, za kilka miesięcy, to klienci zwykle nie mają tego czasu, więc po prostu czekamy na kolejnych. Obecnie jesteśmy rentowni i mamy trochę za dużo pracy – deklaruje Kuba Matyka, współzałożyciel Melt Immersive.

Pomysły trzeba dowozić [FELIETON]

Pomysły trzeba dowozić [FELIETON]

Liczy się pomysł czy jednak ważniejsze jest jego wykonanie? Pierwsza odpowiedź, która przychodzi do głowy, to oczywiście – pomysł. Dobra biznesowa idea jest Świętym Graalem każdego przedsiębiorstwa. Będzie to nasz samograj drukujący pieniądze, wystarczy go jakoś tylko wdrożyć. I pójdzie. Otóż nie. Zdecydowanie ważniejsza jest realizacja, czyli to, jak ów milionowy zamysł wcielimy w życie.

Pójść na starcie z gigantami

Pójść na starcie z gigantami

Miej pasję, realizuj ją w zaufanym zespole i nie oglądaj się za siebie, bo najlepsze rzeczy zawodowo są wciąż przed tobą, mimo że łatwo nie będzie. Poznajcie ludzi, którzy zamieniają swoją pasję w biznes.

Wędrujące hotele

Wędrujące hotele

Odpocząć na odludziu, „pośrodku niczego”, a jednocześnie zachować komfort pobytu, jakiego nie zapewnia namiot czy przyczepa kempingowa? Roman Sokołowski, twórca startupu Good Spot, udowadnia, że da się to pogodzić.

6 ciekawych pomysłów na wakacyjny biznes

6 ciekawych pomysłów na wakacyjny biznes

Pieniądze leżą na ulicy, wystarczy tylko po nie sięgnąć – oczywiście zakładając biznes. Aby było niebanalnie, poszukaliśmy kilka nietypowych pomysłów do wykorzystania w ciągu nadciągających wakacji.

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Prowadzenie biznesu nie musi opierać się na komercjalizacji własnego, genialnego biznesu. Od lat liczne firmy prześcigają się w przyciąganiu ambitnych przedsiębiorców ofertą franczyzową.

Ładowanie elektryka za darmo? Polski pomysł na biznes niebawem zagości w Warszawie [TYLKO U NAS]

Ładowanie elektryka za darmo? Polski pomysł na biznes niebawem zagości w Warszawie [TYLKO U NAS]

ChargePolska to polska firma, która przygotowała nietypowy pomysł biznesowy. Będzie stawiała ładowarki samochodów elektrycznych, z których można korzystać zupełnie za darmo. Zapłacą reklamodawcy. Pierwsza stacja działa już pod Poznaniem, ale jak deklaruje w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Matt Tymowski, CTO w ChargePolska, w przyszłym roku planowane jest uruchomienie 10 stacji w Warszawie.

Biznes w jakości cyfrowej

Biznes w jakości cyfrowej

Warszawska firma Nanovo tworzy cyfrowe kanały komunikacji, które rewolucjonizują sklepy i punkty usługowe. Z ich rozwiązań korzystają największe sieci sprzedażowe w kraju i za granicą.

Plum Bum. Intymna siłownia dla kobiet

Plum Bum. Intymna siłownia dla kobiet

Pierwsza polska marka akcesoriów do ćwiczeń wewnętrznych mięśni miednicy, nazywanych mięśniami Kegla, powstała z inicjatywy kobiet, aby pomagać innym kobietom.

Rozmowa z (ro)botem

Rozmowa z (ro)botem

Polska firma Voicetel Communications stworzyła technologię, dzięki której asystenci głosowi do złudzenia przypominają ludzi. Jej rozwiązania w dziedzinie przetwarzania mowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych na świecie.

Nie musisz podążać za pasją [FELIETON]

Nie musisz podążać za pasją [FELIETON]

Kieruj się swoją pasją” może być bardzo złą radą. Tak zwana teoria pasji to dziś jeden z najbardziej wyświechtanych, najczęściej powtarzanych frazesów związanych z karierą i pracą.