Więcej niż karma
fot. materiały prasoweTen biznes jest jak apetyt – rośnie w miarę jedzenia i to całkiem dosłownie. Karol Chmielewski i Bartłomiej Drzewiecki, stworzyli jeden z ciekawszych produktów żywieniowych dla psów ostatnich lat – spersonalizowane diety pudełkowe (o jakości pożywienia dla ludzi) dostarczane bezpośrednio do miski. Choć swój biznes zaczynali w Warszawie, po niecałym roku działalności ich usługa dostępna jest już w największych miastach Polski. To jednak dopiero początek. Twórcy Piesotto w bliskiej przyszłości planują współpracę z restauracjami, które – oprócz menu dla ludzi – mogłyby oferować dania dla psów. No bo czemu nie zabrać swojego ukochanego czworonoga na obiad? W planach jest także stopniowe rozszerzanie działalności na cały kraj. – Polska to niezwykłe miejsce w Europie pod względem liczby czworonogów. Szacuje się, że w naszym kraju żyje ok. 8 mln psów, a ich właściciele są coraz bardziej świadomi tego, jak dobrze się nimi opiekować – mówi Karol Chmielewski. – Podstawą dobrego samopoczucia psa jest odpowiednie pożywienie, i właśnie w tym staramy się pomóc. Dostarczamy najlepszą jakość, a dieta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb czworonogów – twierdzi. Zanim jednak Karol i Bartek zaczęli dbać o dobre samopoczucie innych psów, sami musieli zmierzyć się z problemami zdrowotnymi swoich czworonogów i właśnie to naprowadziło ich na...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 10/2020 (61) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.