pokolenie z

zobacz inne tematy
Pokolenie Z nie leci na kasę. Na rynku pracy liczy się dla nich zupełnie coś innego

Pokolenie Z nie leci na kasę. Na rynku pracy liczy się dla nich zupełnie coś innego

Pracownikom z pokolenia Z często przypisuje się roszczeniowość, lenistwo oraz brak zaangażowania w powierzone obowiązki. Według stereotypów Gen Z niechętnie wykazuje się inicjatywą, a poza pieniędzmi niewiele więcej go interesuje. Przekonania te neguje jednak raport Hays Poland i Fundacji OFF school „Gen Boost. Młodzi na rynku pracy”, z którego wynika, że 39 proc. Zetek za najważniejszy element w pracy uważa możliwości nauki i rozwoju nowych umiejętności.

Różnorodne pojmowanie własności to kwestia pokoleniowa

Różnorodne pojmowanie własności to kwestia pokoleniowa

Komentarz Pawła Kuncickiego, General Managera Bolt w Polsce: Niedługo po II Wojnie Światowej, pokolenie Baby Boomers, dzięki niewielkiej różnicy między zarobkami a cenami, miało możliwość dokonywania istotnych inwestycji. Dla tego pokolenia posiadanie samochodu czy domu było ważnym elementem życia, a także symbolicznym rytuałem przejścia i naturalnym krokiem w dorosłość.

Jak zarządzać pokoleniem Z

Jak zarządzać pokoleniem Z

„Generacja Z nie potrafi przyjmować informacji zwrotnych”. „Pokolenie płatków śniegu”. „Żeby nimi zarządzać, trzeba ich rozpieszczać”. To częste opinie na temat najmłodszych pracowników. Okazuje się, że nie do końca prawdziwe.

Jacy są młodzi [FELIETON]

Jacy są młodzi [FELIETON]

Nie chcą żyć jak rodzice, wrażliwcy, kasa nie jest już dla nich ważna, „odłączona młodzież”, która nie uczy się, nie pracuje, budzą postrach wśród pracodawców, roszczeniowi, naprawdę irytujący, narcyzi… Wystarczy wpisać do wyszukiwarki frazę „młode pokolenie”, a wyskoczy taka garść epitetów. Kto jest winien tego upadku młodych? Social media, internet, technologia, kapitalizm. Współczesna technologia zabija młodzież, wystarczy spojrzeć, przecież oni z tym telefonem wchodzą jak ślepcy prosto pod samochód!

Pokolenie Z czuje się zbyt winne, by brać urlop

Pokolenie Z czuje się zbyt winne, by brać urlop

Osoby z pokolenia Z biorą mniej urlopu niż inne pokolenia - wynika z nowego badania. A kiedy już wyjeżdżają, czują większe poczucie winy z powodu odłączenia się od pracy niż wielu starszych pracowników.

GenZ bez kompleksów. Druga edycja Business Market rusza w Warszawie 21 kwietnia

GenZ bez kompleksów. Druga edycja Business Market rusza w Warszawie 21 kwietnia

Dzisiaj młodzi ludzie wchodzą do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że przyszli przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku swojej działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będą dyskutować eksperci już 21 kwietnia br. podczas Business Market 2022.

Natalia Gozdowska: "Firmy, które dbają o CSR, zyskują dużą przewagę rynkową" [WYWIAD]

Natalia Gozdowska: "Firmy, które dbają o CSR, zyskują dużą przewagę rynkową" [WYWIAD]

Młodzi ludzie preferują wolność, a nie stabilizację. Interesuje ich work-life balance, wiedzą, że trzeba o siebie dbać, dlatego tak dużo mówi się o zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialnym zarządzaniu również w kontekście pracowniczym. Employer branding wciąż funkcjonuje, ale istotniejszy staje się employer experience - uważa Natalia Gozdowska, Business Development Director w Altkom Akademii.

Pokolenie Z wchodzi na rynek pracy. Czego oczekuje od pracodawcy?

Pokolenie Z wchodzi na rynek pracy. Czego oczekuje od pracodawcy?

Prawie 70 proc. przedstawicieli pokolenia Z marzy o dobrej atmosferze w miejscu pracy i o rozwijaniu swoich umiejętności, wynika z raportu opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield „Generacja Z: Miejsce pracy liderów jutra”.

O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?

O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność?

Pokolenie jutra. Nowe zetki wchodzą na rynek pracy

Pokolenie jutra. Nowe zetki wchodzą na rynek pracy

Na ukształtowanie przedstawicieli pokolenia Z wpłynął szereg czynników oraz wydarzeń natury społecznej, ekonomicznej i technologicznej, występujących w czasie ich dorastania. Czym odróżniają się oni od poprzednich generacji? Jakie wyzwania niesie ze sobą wejście „Zetek” na rynek pracy? Odpowiedzi przygotowali eksperci Cushman & Wakefield oraz Antal.

Sadowski: Bycie bogatym jest dla pokolenia Z celem życia [KOMENTARZ]

Sadowski: Bycie bogatym jest dla pokolenia Z celem życia [KOMENTARZ]

Użytkownicy TikToka nie znają świata bez internetu, nie wiedzą, co to dyskietka i że kiedyś były inne partie oprócz PiS i PO. Dla nich to Facebook jest przeżytkiem. Witaj w świecie pokolenia Z. Nie rozumiesz tego? Cóż, jesteś już niestety stary, jesteś już emerytem, nawet jeśli jesteś tylko milenialsem.