HoppyGo w Polsce. "Duży potencjał widzimy w Pokoleniu Z, Polska to perspektywiczny rynek"
Fot. materiały prasoweHoppyGo umożliwia wynajem aut w formule peer-to-peer (P2P). W odróżnieniu od tradycyjnego car sharingu, nie wprowadza do obiegu nowych pojazdów, a pozwala na lepsze wykorzystanie już posiadanych zasobów. O ubezpieczenie pojazdów na czas wynajmu zadba towarzystwo ubezpieczeniowe AXA. W Czechach, na platformie HoppyGo, zarejestrowanych jest już przeszło 100 tys. użytkowników, którzy mają dostęp do bazy ponad 2 300 aut.
Platforma HoppyGo właśnie pojawiła się w Polsce, a przedstawiciele firmy dostrzegają ogromny potencjał rodzimego rynku.
- Oczywiście nie zamykamy się na żadną grupę docelową, platforma HoppyGo dostępna jest dla wielu. Natomiast duży potencjał widzimy w tzw. Pokoleniu Z, które jest szczególnie otwarte na wszelkie nowinki, jednocześnie nie będąc aż tak bardzo przywiązanym do własności prywatnej. Badaliśmy ostatnio potencjał naszej usługi w trzech krajach - w Czechach, w Polsce, na Słowacji - i wyszło nam, że najbardziej perspektywicznym rynkiem, pod względem mentalności, jest właśnie Polska. To tutaj najwyższy odsetek właścicieli samochodów deklarował chęć udostępniania swojego auta innym osobom - tłumaczy w rozmowie z mycompanypolska.pl Piotr Boguszewski, country manager w HoppyGo Poland.
Cały wywiad z Piotrem Boguszewskim już wkrótce ukaże się na łamach mycompanypolska.pl