E-commerce

RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu

RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu

O sukcesie decydują detale. Wdrożenie platformy sprzedażowej to pierwszy i niezbędny krok do rozpoczęcia sprzedaży w e-commerce, ale też pierwsze schody. Dopiero teraz zaczyna się bowiem prawdziwe wyzwanie. Konsumenci coraz częściej realizują zakupy w sieci, ale też generują więcej zwrotów i reklamacji. Jak podnieść jakość swojego e-biznesu, dbając o proces zwrotów i reklamacji?

Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?

Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?

Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start. Jeśli nie jesteś CEO sieci Zara, to drugie jest szczególnie ważne jeśli sukces ma być realny.

Materiał partnera 04.04.2023
Blik oficjalnie startuje w Rumunii. Teraz wszystko w rękach Banku Narodowego Rumunii

Blik oficjalnie startuje w Rumunii. Teraz wszystko w rękach Banku Narodowego Rumunii

Blik oficjalnie potwierdził fakt uruchomienia biznesu w Rumunii. Została już zarejestrowana spółka a firma w najbliższych dniach złoży wniosek do Banku Narodowego Rumunii o zatwierdzenie systemu płatności BLIK w lejach rumuńskich (RON). Po uzyskaniu prawnej zgody regulatora i rozpoczęciu działalności operacyjnej, system płatności BLIK będzie rozliczany w tej walucie.

Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.

Koniec z oszustwami w Black Friday? UE ukręci bat na branżę e-commerce

Koniec z oszustwami w Black Friday? UE ukręci bat na branżę e-commerce

Sztuczne obniżki, usuwanie negatywnych komentarzy i publikowanie fałszywych opinii o produktach - już za rok możemy być wolni od tych problemów. UE zapowiada koniec z samowolką branży e-commerce. Taktyki, które w Black Friday zdarzają się nagminnie mają zostać ukrócone przez nową dyrektywę Omnibus.