E-commerce
Amazon oferuje 10 dolarów za samodzielne odebranie zamówienia
Amazon, jeden z największych graczy w handlu elektronicznym na świecie, wprowadza nową strategię, aby ograniczyć koszty dostawy. Zamiast wysyłki na adres domowy, firma oferuje klientom 10 dolarów za odbiór zamówienia w punkcie odbioru.
Seniorzy kupują coraz więcej w internecie. Raport
Jak wynika z raportu „Seniorzy w świecie cyfrowym”, przygotowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu, internet służy seniorom przede wszystkim do obsługi konta bankowego (65%), ale już ponad połowa (51%) robi zakupy on-line. Seniorzy coraz odważniej korzystają z aplikacji mobilnych (85%) oraz dokonują płatności bezgotówkowych.
Szybko i bezpiecznie, także w internecie
Od niedawna możesz skorzystać z narzędzia, które umożliwia szybkie i bezpieczne dostarczanie przesyłek elektronicznych. Witajcie Q-Doręczenia!
Klient stawia na prostotę
Idealne płatności… nie powinny być zauważane przez klienta. – Jeśli płatności są barierą, klient po prostu nie wykona transakcji – mówi Joanna Erdman, prezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Bez zaufania nie ma sukcesu
W branży e-commerce sukces można osiągnąć tylko w jeden sposób – budując zaufanie kupujących – przekonują Aleksandra Borycka i Jakub Stefański z Amazon.pl.
Biznes w parze z marketplacem
Właściciel firmy Rainbow Socks wciąż wspomina czasy, gdy szedł na pocztę z workiem paczek, aby wysłać zamówione produkty. Obecnie kolorowe skarpety, z flagowymi sushi socks na czele, sprzedawane są za pośrednictwem firmy Amazon w 80 krajach na całym świecie.
Sprzedaż online. 5 zasad, o których należy pamiętać
Bez znajomości kilku podstawowych zasad, nie odniesiesz sukcesu w sprzedaży e-commerce. Poznaj je jeszcze zanim założysz swój pierwszy e-sklep.
Poczta Polska: 350 mln inwestycji w logistykę. Będą nowe rozwiązania dla e-commerce
Tylko w tym roku Poczta Polska zamierza wydać na inwestycje 500 mln złotych - powiedział prezes firmy, Krzysztof Falkowski. W ramach dodatkowych projektów powstaje zupełnie nowa sortownia paczek pod Warszawą, ale firma szykuje inne realizacje. Szykuje także zmiany w dostawach przesyłek do klientów.
Jak zgarnąć klientów w B2B, czyli uprzedź domino płatności odroczonych
Płatności odroczone zdobywają coraz więcej fanów w naszym kraju. Ich znaczenie rośnie także w biznesie i sprzedaży B2B.
Go mobile! Płatności telefonem stały się cool [RAPORT]
Płatności mobilne zaczynają dominować nie tylko na rynku e-commerce, ale także w tradycyjnych punktach sprzedaży. Do rewolucji trzeba się jak najszybciej dopasować, by na niej skorzystać.
Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?
Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start.
RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu
O sukcesie decydują detale. Wdrożenie platformy sprzedażowej to pierwszy i niezbędny krok do rozpoczęcia sprzedaży w e-commerce, ale też pierwsze schody. Dopiero teraz zaczyna się bowiem prawdziwe wyzwanie. Konsumenci coraz częściej realizują zakupy w sieci, ale też generują więcej zwrotów i reklamacji. Jak podnieść jakość swojego e-biznesu, dbając o proces zwrotów i reklamacji?
A może automatyzujemy zbyt wolno. Sztuczna inteligencja w e-commerce
Jak sztuczna inteligencja zmieni e-commerce? O tym rozmawiamy z Kacprem Nowickim, współzałożycielem Nomagic.
Optymalizacja stron internetowych w e-commerce. Jak zwiększyć wydajność
Jak zadbać o to, by strona ładowała się szybko, a jej wolniejsze elementy sprawiały wrażenie płynności? Firma GPT przygotowała krótki poradnik o optymalizacji stron internetowych w branży e-commerce.
Daj mi tę e-moc, czyli narzędzia dla rozwoju biznesu w e-commerce
Automatyzacja procesów powinna dziś stać się numerem jeden, jeśli chodzi o zmiany operacyjne w każdym biznesie e-commerce. Czas jak najszybciej wdrożyć to w twojej firmie. Jak to zrobić?
ChatGPT-4 w e-commerce. Sztuczna inteligencja zmieni oblicze handlu
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w biznesie internetowym jest jednym z najgorętszych trendów. Specjaliści od e-commerce połknęli bakcyla, odkąd ChatGPT został okrzyknięty przełomowym narzędziem zmieniającym zasady tworzenia treści.
Jak Cię widzą, tak u Ciebie kupują - AI przy personalizacji interfejsu e-sklepu
Kiedy budujemy swój e-commerce, rozumiemy, jak ważny jest jego UX i użyteczny, estetyczny interfejs sklepu online. Dbamy więc o to, by wygląd sklepu był na tyle uniwersalny, aby podobał się wielu różnym klientom i pozwolił im komfortowo robić zakupy.
Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?
Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start. Jeśli nie jesteś CEO sieci Zara, to drugie jest szczególnie ważne jeśli sukces ma być realny.
Likwidacja kolejnego marketu e-commerce w Polsce. Przyczyną brak środków na rozwój platformy
Kończy się kolejny projekt w branży e-commerce. Firma Deli2, internetowa platforma do zamawiania zakupów spożywczych, poinformowała o wstrzymaniu działalności z końcem marca.
Erli rośnie mimo spowolnienia? "Nasz model biznesowy jest odporny na zawirowania ekonomiczne"
Mimo dużego spowolnienia w branży e-commerce, platforma Erli.pl chwali się rekordowymi wynikami. Jak przekonuje Adam Ciesielczyk, prezes Erli, przyjęta strategia dopasowała się do trudnych czasów biorąc pod uwagę poszukiwanie oszczędności ze strony klientów.
Dropshipping jako model biznesowy zyskuje na znaczeniu
Dropshipping to coraz popularniejszy model biznesowy. Przyciąga przedsiębiorców z różnych branż, kusząc relatywnie łatwym sposobem na generowanie zysków. Czy to jednak faktycznie działa?
Erli uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców na platformie
Erli uruchomiła program obniżający finansowe bariery wejścia dla polskich przedsiębiorstw w branży e-commerce. Dla nowo zarejestrowanych sprzedawców czeka o połowę niższa prowizja przez sześć miesięcy.
Amazon zwolni kolejnych 9000 pracowników. Największa redukcja etatów w historii firmy
Andy Jassy, dyrektor generalny Amazona, ogłosił cięcia w poniedziałek. Powiedział że będą one miały miejsce w nadchodzących tygodniach i przede wszystkim dotkną grupy Amazon Web Services, zasobów ludzkich, reklamy i serwisu streamingowego Twitch.
Amazon wchodzi w NFT. Firma szykuje własną platformę
Prawdopodobnie już w kwietniu wystartuje nowy projekt firmy Amazon - to będzie własny marketplace NFT “NFT Amazon Marketplace”.
Blik oficjalnie startuje w Rumunii. Teraz wszystko w rękach Banku Narodowego Rumunii
Blik oficjalnie potwierdził fakt uruchomienia biznesu w Rumunii. Została już zarejestrowana spółka a firma w najbliższych dniach złoży wniosek do Banku Narodowego Rumunii o zatwierdzenie systemu płatności BLIK w lejach rumuńskich (RON). Po uzyskaniu prawnej zgody regulatora i rozpoczęciu działalności operacyjnej, system płatności BLIK będzie rozliczany w tej walucie.
Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia
Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.
1/3 więcej CV. Rekruterzy mogą w nich przebierać
Badania pokazują jak dynamicznie reagujemy na kryzys.Takiego wysypu kandydatów na jedno miejsce nie było od lat. W styczniu prawdopodobnie pobijemy rekord – wynika z danych platformy OLX.
Złoty pakiet akcji Allegro? Nie daj się oszukać
Cyberprzestępcy korzystają z giełdowego sukcesu Allegro, żeby zarobić na chętnych inwestorach. Sprawą zajęła się Komisja Nadzoru Finansowego.
Koniec z oszustwami w Black Friday? UE ukręci bat na branżę e-commerce
Sztuczne obniżki, usuwanie negatywnych komentarzy i publikowanie fałszywych opinii o produktach - już za rok możemy być wolni od tych problemów. UE zapowiada koniec z samowolką branży e-commerce. Taktyki, które w Black Friday zdarzają się nagminnie mają zostać ukrócone przez nową dyrektywę Omnibus.
Zagraniczne sklepy online prześcigną polskie?
Już 46 proc. klientów sklepów online dokonuje zakupów bezpośrednio u zagranicznych sprzedawców – wynika z badań PayU.
Zachęty wizualne, segmentacja. To sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Przedstawiamy sprawdzone sposoby na podniesienie średniej wartości zamówienia. Dzięki temu klienci będą robić większe zakupy, zajrzą do nas częściej i znacznie poprawią rentowność e-biznesu.
Zalando - czy twój sklep odniesie podobny sukces?
Co zrobić, aby rozwijając własny sklep online choć trochę przybliżyć się do sukcesu Zalando? I czy to w ogóle możliwe?
Co sprzedawać w internecie - sprawdzone produkty w e-commerce
Co sprzedawać w internecie? Najlepiej maseczki w płacie, lakier do paznokci, czy też różnego typu akcesoria do ćwiczeń.