Erli uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców na platformie
Erli z nową ofertą, fot. mat. prasoweKażdy nowy przedsiębiorca, który rozpocznie sprzedaż swoich produktów na Erli.pl i do końca kwietnia uruchomi promocję w ramach Erli Campaigns, będzie mógł skorzystać z obniżonej prowizji o 50 proc. do miesięcznego limitu 20 tys. zł obrotu, przez następne 6 miesięcy.
– Rozpoczęcie sprzedaży w internecie to dla wielu firm milowy krok, który bardzo często jest okupiony strachem przed wysokimi kosztami wejścia w e-commerce. Jak się bowiem okazuje koszty prowadzenia internetowego biznesu są obecnie niemal identyczne do tych, które sprzedawca ponosi w przypadku stacjonarnej formy handlu. Są one związane między innymi z obsługą płatności, usług logistycznych czy też promocji swojego sklepu online oraz coraz wyższymi marżami jakie pobierają firmy wspierające i zapewniające niezbędne usługi dla działalności w sieci. Dlatego od samego początku model biznesowy Erli oparty został na wzajemnym wsparciu, dzięki któremu realnie obniżamy koszty funkcjonowania polskiego biznesu w e-commerce, oferując pakiet działań wspierających – płatniczych, logistycznych i promocyjnych. Na kanwie naszych doświadczeń uruchamiamy właśnie program „Na Start” skierowany do sprzedawców, którzy do tej pory nie prowadzili sprzedaży na platformie – mówi Adam Ciesielczyk, prezes Erli.
Erli tnie prowizję na pół roku
Akcja pod hasłem „Tniemy Prowizję O Połowę Na Start” została uruchomiona w połowie marca i można do niej dołączyć do końca kwietnia br. Udział w niej mogą wziąć sprzedawcy, którzy do tej pory nie byli zarejestrowani na Erli. Aby móc skorzystać z obniżonej prowizji zainteresowani nią przedsiębiorcy powinni spełnić następujące warunki:
- Zarejestrować swoja firmę na platformie,
- W pełni skonfigurować swój sklep i włączyć swoje produkty do oferty;
- Uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns o wartości min. 100 zł netto.
– Nasz nowy program „Na start” wykorzystuje potencjał, który udało nam się stworzyć w ramach Erli Campaigns, czyli rozwiązaniu reklamowym dla e-sklepów opartym o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe na rynku i pozwalającym realnie zwiększyć sprzedaż na platformie. Obecnie w ramach realizowanych kampanii wykorzystujemy już ponad 200 tys. wydawców reklamowych, a doświadczenie i wiedza naszego zespołu w tym obszarze pozwala osiągać cele biznesowe naszych sprzedawców, co dobitnie pokazują realizowane przez nas kampanie. W 2022 roku przeznaczyliśmy ponad 60 mln zł na wsparcie kampanii produktów naszych sprzedawców, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku na kupony programu przygotowaliśmy kolejne 40 mln zł. Dodatkowo wdrożyliśmy istotną zmianę, która likwiduje finansową barierę wejścia do programu – aby uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns nie wymagamy przedpłaty, a koszty prowadzonych działań reklamowych potrącamy z już wygenerowanej sprzedaży – dodaje Adam Ciesielczyk.
Dodatkową zmianą wprowadzoną w ostatnich dniach w ramach platformy Erli jest zautomatyzowanie procesu zwrotu prowizji w określonych w regulaminie przypadkach – głównie w sytuacji anulowania zakupu czy zwrotu produktu ze strony kupujących. Zwrot prowizji następuje obecnie automatycznie na konto sprzedawcy, bez konieczności składania dodatkowego wniosku.