E-commerce

Vinted potwierdzi, czy nie kupujesz podróbek: nowe narzędzie w odzieżowej apce

Vinted potwierdzi, czy nie kupujesz podróbek: nowe narzędzie w odzieżowej apce

Coraz częściej kupujemy przez aplikacje z używaną odzieżą. Sięgamy tam chętnie po droższe marki, których cena znacznie spada, gdy kupujemy produkty z drugiej ręki. Od teraz zespół ekspertów Vinted zweryfikuje, czy przedmioty wystawione na sprzedaż za ponad 100 euro są oryginalne.

Igor Blukowski (oprac.) 17.10.2023
Obraz zakupów online wśród młodych Polaków: już 84 proc. kupuje przez internet raz w miesiącu

Obraz zakupów online wśród młodych Polaków: już 84 proc. kupuje przez internet raz w miesiącu

W dobie cyfryzacji i mobilności, zakupy online nie tylko stanowią ważny element codziennego życia, ale również odzwierciedlają nasze zachowania konsumenckie. Wyjątkowo interesujące są trendy zakupowe wśród młodych ludzi. Jakie są ich preferencje? Czego szukają w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te pytania przynosi najnowszy raport Allegro.

Płatny Instagram i Facebook może "wyczyścić" internet

Płatny Instagram i Facebook może "wyczyścić" internet

Instagram i Facebook za 62 zł miesięcznie? Choć bunt użytkowników jest zrozumiały to eksperci wskazują, że taka opcja może wyjść im na dobre. - Niektórzy użytkownicy mogą być skłonni płacić za brak reklam, jeśli oznacza to bardziej spersonalizowane i prywatne doświadczenie korzystania z mediów społecznościowych - mówi Dagmara Plata Alf ekspertka w obszarze marketingu internetowego z ALK.

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

Prowadzenie e-sklepu w branży fashion to nie tylko duży koszt, ale też wymagająca organizacja. Potrzebny jest zaufany partner technologiczny, od którego zależy, jakie efekty osiągnie dany biznes. Co zrobić, by wyniki były zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery!

5 porad, jak wygrać wyścig o klienta

5 porad, jak wygrać wyścig o klienta

Na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce, każdy detal ma znaczenie. Nawet gdy masz najlepsze produkty w najniższych cenach, to jeśli nie zbudujesz szybkiej i skutecznej logistyki, nie osiągniesz sukcesu.

Narzędzia do rozwoju w e-commerce

Narzędzia do rozwoju w e-commerce

Na rynku e-commerce widać odbicie. To świetny moment, by sięgnąć po nowe narzędzia i wyprzedzić konkurencję.

Robert Mierwiński 25.09.2023
Plastic is not fantastic

Plastic is not fantastic

W czasie pandemii Polacy pokochali zakupy w internecie. Jak wynika z raportu „Green Generation” opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w ten sposób kupuje już w naszym kraju 57 proc. internautów. Dzięki zakupom w sieci nie musimy jeździć, a potem chodzić po centrach handlowych. Oszczędzamy czas i paliwo, a często i pieniądze ze względu na atrakcyjne internetowe ceny.

Erli: Mamy coraz większą popularność

Erli: Mamy coraz większą popularność

Erli.pl zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności.

Nowe technologie w biznesie. Jak AI ułatwia zakupy w sieci?

Nowe technologie w biznesie. Jak AI ułatwia zakupy w sieci?

Programy korzystające ze sztucznej inteligencji (SI, z ang. artificial intelligence, AI) i nauczania maszynowego (z ang. machine learning, ML) coraz częściej są wykorzystywane przez firmy do personalizacji swojej oferty. Czy i jak narzędzia AI mogą ulepszyć proces zakupowy?

Konsument Nowej Generacji 2023

Konsument Nowej Generacji 2023

Polski konsument się zmienia. Jest coraz starszy, coraz bardziej wymagający i coraz sprawniej posługujący się technologiami mobilnymi. Czas na zmiany!

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Pomimo trudnych warunków gospodarczych i skomplikowanej sytuacji na rynku e-commerce, InPost w I kwartale br. zanotował wzrost liczby przesyłek o 29% r/r, osiągając 1 996 mln zł, skorygowana EBITDA wzrosła o 36% r/r, osiągając wartość 557 mln zł, natomiast wolumen obsłużonych przesyłek zwiększył się w pierwszym kwartale o 21% r/r, sięgając 198,7 mln sztuk.