pokolenie z
zobacz inne tematyPokolenie Z czuje się zbyt winne, by brać urlop
Osoby z pokolenia Z biorą mniej urlopu niż inne pokolenia - wynika z nowego badania. A kiedy już wyjeżdżają, czują większe poczucie winy z powodu odłączenia się od pracy niż wielu starszych pracowników.
AI werbuje do zespołu: pokolenie Z docenia firmy stosujące HR-boty
Rekrutacja prowadzona przez sztuczną inteligencję? Okazuje się, że to już nie jest science-fiction, lecz rzeczywistość, w którą wkracza wiele firm. HR-boty usprawniają proces zatrudniania i czynią go bardziej obiektywnym.
Zmiana pracy w planach 4 na 5 pracowników pokolenia Z
Większość przedstawicieli pokolenia Z uważa, że ich obecne prace nie zapewniają im spełnienia i nie realizują większego celu w społeczeństwie.
Indywidualne kursy językowe – chcą ich pracownicy, pracodawcy niekoniecznie
Do 2025 roku reprezentanci pokoleń Y i Z zdominują rynek pracy. Pracodawcy, chcąc przyciągnąć do siebie największe talenty, powinni skoncentrować się nie tylko na kwestiach finansowych, ale również na benefitach, Jednym z najbardziej pożądanych przez pracowników benefitów są kursy językowe.
GenZ bez kompleksów. Druga edycja Business Market rusza w Warszawie 21 kwietnia
Dzisiaj młodzi ludzie wchodzą do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że przyszli przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku swojej działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będą dyskutować eksperci już 21 kwietnia br. podczas Business Market 2022.
Natalia Gozdowska: "Firmy, które dbają o CSR, zyskują dużą przewagę rynkową" [WYWIAD]
Młodzi ludzie preferują wolność, a nie stabilizację. Interesuje ich work-life balance, wiedzą, że trzeba o siebie dbać, dlatego tak dużo mówi się o zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialnym zarządzaniu również w kontekście pracowniczym. Employer branding wciąż funkcjonuje, ale istotniejszy staje się employer experience - uważa Natalia Gozdowska, Business Development Director w Altkom Akademii.
Raport Konsument nowej generacji. Trendy dla e-commerce
Rok 2020 upłynął pod znakiem boomu w e-commerce. Rok 2021 pod znakiem załamania łańcuchów dostaw. Rok 2022 będzie momentem inflacyjnego przełomu? Oto trendy, które wpłyną na oblicze rynku w tym roku.
Jak osiągnąć przewagę na rynku? Nie obędzie się bez innowacyjnych usług
Pojęcie innowacyjności sprowadzono do pustego sloganu, a same przedsiębiorstwa niekoniecznie je rozumieją. Tymczasem odpowiedni dobór usług wpływa na zwiększenie efektywności oraz poprawę kondycji finansowej organizacji.
Jak zmieniły się nawyki konsumentów? Coraz chętniej kupujemy w zagranicznych e-sklepach
W 2020 r. już 7 na 10 osób zamówiło produkt przynajmniej raz w sklepie poza granicami swojego macierzystego kraju - wynika z raportu eShopWorld. Transgraniczne zakupy to głównie domena młodych pokoleń, ale okazuje się, że starsi użytkownicy sieci również przekonują się do tej formy zakupów.
HoppyGo w Polsce. "Duży potencjał widzimy w Pokoleniu Z, Polska to perspektywiczny rynek"
Platforma carsharingowa HoppyGo jest już dostępna w Polsce. Usługa łączy właścicieli samochodów z tymi, którzy aut nie posiadają, a potrzebują z nich skorzystać. Już wkrótce - po rynku czeskim i polskim - HoppyGo pojawi się również na Słowacji.
Pokolenie Z wchodzi na rynek pracy. Czego oczekuje od pracodawcy?
Prawie 70 proc. przedstawicieli pokolenia Z marzy o dobrej atmosferze w miejscu pracy i o rozwijaniu swoich umiejętności, wynika z raportu opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield „Generacja Z: Miejsce pracy liderów jutra”.
O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność?
Pokolenie jutra. Nowe zetki wchodzą na rynek pracy
Na ukształtowanie przedstawicieli pokolenia Z wpłynął szereg czynników oraz wydarzeń natury społecznej, ekonomicznej i technologicznej, występujących w czasie ich dorastania. Czym odróżniają się oni od poprzednich generacji? Jakie wyzwania niesie ze sobą wejście „Zetek” na rynek pracy? Odpowiedzi przygotowali eksperci Cushman & Wakefield oraz Antal.
Sadowski: Bycie bogatym jest dla pokolenia Z celem życia [KOMENTARZ]
Użytkownicy TikToka nie znają świata bez internetu, nie wiedzą, co to dyskietka i że kiedyś były inne partie oprócz PiS i PO. Dla nich to Facebook jest przeżytkiem. Witaj w świecie pokolenia Z. Nie rozumiesz tego? Cóż, jesteś już niestety stary, jesteś już emerytem, nawet jeśli jesteś tylko milenialsem.