GenZ bez kompleksów. Druga edycja Business Market rusza w Warszawie 21 kwietnia

Business Market
Business Market
Dzisiaj młodzi ludzie wchodzą do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że przyszli przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku swojej działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będą dyskutować eksperci już 21 kwietnia br. podczas Business Market 2022.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Już 21 kwietnia 2022 w formule hybrydowej odbędzie się II edycja konferencji Business Market. Uczestnicy zapoznają się z dobrymi praktykami w biznesie, a w trakcie części networkingowej będą mieli szansę zadać pytania ekspertom i nawiązać interesujące relacje biznesowe. Zostaną poruszone najważniejsze obszary biznesu: marketing, sprzedaż, finanse, strategię, rozwój i przywództwo. Temat przewodni konferencji to: "Jak budować biznes elastyczny - odporny na zmiany i turbulencje".

Rzeczywistość wokół nas zaskakuje i nieustająco się zmienia. Pandemia, kolejne niespodziewane wydarzenia powodują jednak, że - niezauważalnie - przekroczyliśmy tipping point (punkt zwrotny). Wszystko przemawia za tym, że dziś nie ma już powrotu do starego porządku biznesowego. Młode pokolenie wchodzi w świat biznesu w niełatwym czasie, ale jednocześnie stoją przed nim ogromne szanse na rozpoczęcie innowacyjnych przedsięwzięć.

Podczas konferencji eksperci wytłumaczą, jak dostosować praktyki zarządzania do nowych realiów i jak działać mimo dużej niepewności. Młodzi przedsiębiorcy podzielą się doświadczeniem i wiedzą tych właścicieli młodego pokolenia, którzy realizują z powodzeniem swoje plany, a ich firmy rosną i zdobywają kolejnych klientów. Będą też rozmowy o aktualnych wyzwaniach związanych z trudną sytuacją gospodarczą oraz z kryzysem uchodźczym.

Jest to wydarzenie dedykowane wszystkim aktywnym w biznesie, szczególnie młodym, rozpoczynającym lub planującym rozpoczęcie działalności biznesowej. Młodzi przedsiębiorcy są głównymi prelegentami i uczestnikami.

- W ostatnich tygodniach jeszcze mocniej poczuliśmy jak ważne jest działanie razem… Trudne okoliczności wyzwalają w nas niesamowitą energię do działania, pomagania. Robimy to spontanicznie, czasem całkiem prywatnie, a czasem pociągając za sobą całe organizacje i zespoły. Czas turbulencji to także czas niezwykłej inwencji. Przedsiębiorcy reagują szybko, wychodzą naprzeciw potrzebom, tworzą się nowe inicjatywy, produkty i usługi. Biznes musi dalej funkcjonować aby pomagać, a przedsiębiorcy zwinnie reagować na zmienne warunki. Podczas konferencji będziemy wymieniać się doświadczeniami i wiedzą, poznamy historie biznesów, które powstały na bazie pasji i mocnych wartości - wierzymy, że będą one inspiracją do działania, pokonywania trudności i realizowania marzeń - mówi Anna Bichta, prezes Fundacji Think, organizator konferencji Business Market.

Agendę wydarzenia wypełniają praktycy biznesu i eksperci z wieloletnim doświadczeniem. Na scenie konferencji pojawią się m.in. laureaci licznych rankingów doceniających młode biznesy, m.in. Urszula Ośmiałowska i Anna Bieluń z Ministerstwa Dobrego Mydła, Piotr Wawrysiuk z PsiBufet. Zaproszono również znanych i lubianych przez młodą publiczność ekspertów: Piotra Baczyńskiego, Tomasza Palaka, Annę Ledwoń-Blachę, Michała Pykę czy Nadię Harris. 

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think!, która od 2007 roku skutecznie wspiera wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych XXI wieku. Swoją wiedzą i doświadczeniem wydarzenie wspierają eksperci Citi Handlowy, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga oraz partnerzy wspierający: AEDMAX, Dobrzeonline, Edubroker, Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW. BRIEF, Marketer +, My Company Polska objęły wydarzenie Patronatem Mediowym.

Bezpłatne wejściówki można pobrać na stronie wydarzenia. Tam też dostępna jest szczegółowa agenda konferencji. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ