marketing

zobacz inne tematy
Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta

Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta

Przychody ze sprzedaży to nie jest najważniejszy wskaźnik, na jaki powinni patrzyć sprzedający w internecie. Koszt dotarcia do klienta, poziom lojalności… Znajomość dokładnych danych procentuje.

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.

„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!

„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!

Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.

Masz wiadomość! Email i SMS w służbie sprzedaży

Masz wiadomość! Email i SMS w służbie sprzedaży

Od dawna na blogu FreshMaila pokazujemy, że email marketing to najlepszy kanał komunikacji do nawiązywania długotrwałych relacji z odbiorcami. W dzisiejszych czasach te relacje wydają się być dla wielu firm kluczowe, by przetrwać. Dlatego pokażę Ci, jak możesz skorzystać podwójnie, łącząc email marketing z wysyłkami SMS.

3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera

3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera

Dobra baza mailowa to klucz do sukcesu w email marketingu. Kluczem jest jednak to, by była pozyskana odpowiednio – wtedy masz pewność, że Twoje starania (oraz budżety) nie idą na marne, odbiorcy chętnie otwierają maile, a wysyłki przynoszą konwersję. W tym artykule przedstawię Ci trzy główne zasady pozyskiwania odbiorców i przedstawię przykłady ich zastosowania.

5 najważniejszych trendów w email marketingu na 2021 rok

5 najważniejszych trendów w email marketingu na 2021 rok

Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła nasze życie - nie tylko prywatne, ale również zawodowe. Najbardziej odczuli to przedsiębiorcy, którzy zostali zmuszeni przenieść swoje biznesy do świata online. Wielu z nich dopiero rozpoczęło swoją przygodę z email marketingiem, niektórzy zaś od dłuższego czasu korzystali z tego kanału.

Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników

Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników

Kilkanaście dni temu firma Apart - w imieniu branży jubilerskiej - wystosowała apel do rządzących o objęcie jej pomocą finansową w związku z pandemią. - Prosimy o wsparcie dla naszych pracowników, a nie dla firmy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingowy Apartu.

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Mogę śmiało stwierdzić, że email i e-commerce są właściwie nierozłączne. Za pomocą maila klienci dowiadują się o nowych promocjach bądź otrzymują garść inspiracji. Ale email wykorzystywany jest też w innym celu - żeby poinformować o prawidłowym założeniu konta czy przy potwierdzeniu złożenia zamówienia lub wpłynięcia płatności.

Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?

Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?

Wielkimi krokami zbliża się gorący okres sprzedażowy. Już niedługo Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Święta czy Sylwester. Według badań przeprowadzonych przez Deloitte aż 3 na 4 Polaków deklaruje chęć zrobienia zakupów w sam Black Friday (w tym roku wypada 27 listopada). Jest to jeden z najwyższych wyników w Europie.

O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?

O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność?

Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?

Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?

Polska firma technologiczna Prowly, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 proc. udziałów w Prowly od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank.

Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe

Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe

Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Szczególnie trudne okazały się podejmowane pod wpływem chwili rezygnacje firm ze współpracy z agencjami marketingowymi, motywowane strachem i chęcią szybkiej optymalizacji kosztów.

Marketing w dobie pandemii

Marketing w dobie pandemii

Pandemia Covid-19 trwale odmieniła oblicze biznesu, rewidując dotychczasowe modele działalności, w tym w zakresie sprzedaży, marketingu i PR. Epidemia to ogromne wyzwanie dla całej gospodarki, jednak to sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest najbardziej narażony na konsekwencje obecnego kryzysu.

Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa

Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa

- Wolne media, które powstały po 89. roku wypuściły gołąbka wolności z kieszeni, w której trzymały i trzymają zasmarkane chusteczki. Politycy w ostatnich trzydziestu latach zaniechali budowy społeczeństwa obywatelskiego, czego efekt dostrzegamy współcześnie bardzo wyraźnie – mówi Wiesław Gałązka z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ekspert ds. komunikacji i wizerunku.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.

Caritas Polska we współpracy z Generali przekazuje respiratory dla polskich szpitali

Caritas Polska we współpracy z Generali przekazuje respiratory dla polskich szpitali

Caritas Polska dostarczył pierwsze ze 100 respiratorów zamówionych w kwietniu w ramach akcji #WdzięczniMedykom. Zakup 48 urządzeń ratujących zdrowie i życie pacjentów cierpiących wskutek zakażenia koronawirusem był możliwy dzięki wsparciu firmy Generali Polska. Respiratory pozyskane przez Caritas Polska dzięki wsparciu tego darczyńcy zostały przekazane już do szpitali w Poznaniu i Ełku.

Polskie firmy nie wiedzą, jak prowadzić CSR

Polskie firmy nie wiedzą, jak prowadzić CSR

Polskie firmy z sektora MŚP, które chcą angażować się w działania CSR, z jednej strony obawiają się barier, z drugiej widzą wymierne korzyści z ich realizacji. Podium trudności, jakie napotykają, tworzą brak wiedzy (71 proc.), środków finansowych (69 proc.) i czasu (50 proc.).

Szlachetna Paczka przedstawia Raport o Biedzie

Szlachetna Paczka przedstawia Raport o Biedzie

„Bardziej niż głodu boję się zimna”. Te słowa zostały wypowiedziane w Polsce, w roku 2019. Usłyszeli je wolontariusze Szlachetnej Paczki, którzy co roku docierają do tysięcy ludzi z takimi historiami. 27 listopada ukazał się Raport o Biedzie – unikatowa publikacja zbierająca dane i historie obrazujące to, jak dziś wygląda ubóstwo w Polsce.

3 kroki do skutecznej kreacji newslettera

3 kroki do skutecznej kreacji newslettera

Email marketing jest dla większości branż świetnym narzędziem do zwiększania przychodów i budowania świadomości marki wśród lojalnych i zaangażowanych odbiorców. Skuteczny newsletter to coś, co niejednokrotnie spędza marketerom sen z powiek. Jaki on właściwie jest? Jakie ma cechy i o czym należy pamiętać, aby newsletter był skuteczny? O tym dowiesz się z mojego artykułu.

Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent

Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent

Badanie firmy Mood Media dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, kupujący spędzali w sklepach ok. sześć minut dłużej, a ogólna sprzedaż wzrosła o 10 procent.

Czy warto inwestować w email marketing?

Czy warto inwestować w email marketing?

W dobie licznych kanałów komunikacji w Internecie na pewno nie raz zastanawiałeś/aś się, który z nich przyniesie Ci pożądany efekt w pozyskaniu nowych klientów i budowaniu relacji z odbiorcami. Wydawać by się mogło, że to social media i coraz to nowsze ap

Logo widoczne z kosmosu?

Logo widoczne z kosmosu?

W obecnych czasach coraz trudniej dotrzeć z własnym komunikatem lub reklamą do potencjalnych klientów. Nawet najbardziej oryginalne pomysły mogą być niezauważone w gąszczu szumu medialnego lub szybko zostać skopiowane, stając się wtórnymi i nudnymi. Jedna

Przed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019

Przed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019

Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego nap