marketing
zobacz inne tematyBądź jak Sherlock Holmes, odkryj krok po kroku tajemnice konkurencji
Za majątkami najbogatszych ludzi na świecie stoją dobre, choć ryzykowne decyzje biznesowe. Pewnie nie znaleźliby się na kartach historii, gdyby tylko ktoś z konkurencji na czas przyjrzał się, co robią i wyciągnął wnioski. Dziś tym, który pokrzyżuje konkurencji plany, możesz być ty. Oczywiście z niewielką pomocą AI.
Digital First AI jako pierwszy polski startup w historii w prestiżowym akceleratorze Hub71
Hub71 to prestiżowy technologiczny akcelerator dla startupów w Abu Dhabi. W tym roku do udziału w nim zgłosiło się blisko 1500 spółek z ponad 100 krajów. Spośród kandydatów wybrano zaledwie 23 firmy, wśród których znalazł się Digital First AI. To pierwszy polski startup w historii, który dostał się do Hub71.
AI w sprzedaży, czyli jak zwiększyć wydajność zespołu o 100 proc.
Czy wiesz, że przeciętny handlowiec poświęca na faktyczną sprzedaż tylko 28 proc. swojego czasu pracy?
Justtag Group przejmuje fińskiego konkurenta i wchodzi na nowe rynki
Justtag Group, największa platforma typu data-as-a-service w regionie CEE, przejęła fińską spółkę Relevant Audience z grupy Relevant Digital, dostarczającą dane do targetowania kampanii reklamowych w Finlandii, Szwecji, Danii, Norwegii i na Łotwie. Firma chce zostać liderem w Skandynawii.
Szok czy zaufanie. Marka Godna Zaufania
Budowanie marki godnej zaufania to sztuka wyboru na wielu polach. Także, a może przede wszystkim, przekazów marketingowych kierowanych do klientów.
SentiOne: Stworzyliśmy polską odpowiedź na ChatGPT. Tyle, że ta technologia nie kłamie
SentiOne, polski startup działający w branży automatyzacji obsługi klienta poinformował o uruchomieniu własnej sztucznej inteligencji. Jej głównym osiągnięciem jest skrócenie czasu pisania botów dla firm z 3 dni do 3 godzin.
Digital Marketing na własną rękę. Nowa firma na rynku
Powstało narzędzie do samodzielnego prowadzenia akcji promocyjnych w internecie. Promomanager pomoże w kreacji rozwiązań z obszaru digital marketing - od niedawna także dla polskich przedsiębiorców.
Digital First AI nawiązuje współpracę z Semrushem. Trwają też rozmowy z funduszami [TYLKO U NAS]
Digital First AI - startup, który zarekomendowaliśmy do programu mentoringowego InCredibles Sebastiana Kulczyka - przyspiesza i łączy siły z Semrushem, aby zrewolucjonizować tworzenie strategii marketingowych z AI. – Partnerstwo pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze większą wartość i pomóc im osiągnąć cele marketingowe szybciej i skuteczniej – mówi Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.
Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?
Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?
Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?
Silniki rekomendacji istnieją już od kilkunastu lat i dzisiaj to jeden z najlepszych sposobów na to, aby utrzymać klienta i zwiększyć konwersję na stronie. Używają ich w zasadzie wszyscy liczący się na rynku gracze. Ponadto klienci chętniej zostają przy markach, którym ufają i które mają do nich indywidualne podejście. Personalizowane doświadczenie zapewniają właśnie silniki rekomendacji.
Black Friday w „My Company Polska”, czyli przychodzi PR-owiec do dziennikarza...
... i nie zawsze wie, jak powinien zagaić rozmowę. Ciekawi potencjalnych wniosków postanowiliśmy na łamach naszego serwisu dać PR za darmo. Czy akcja się udała?
Buczkowski: Wkrótce nikt nie będzie chciał pisać długich postów na Facebooku [WYWIAD]
Uważam, że forma wertykalnych wideo wkrótce stanie się na tyle powszechna, że firmy nie będą mogły jej nie zauważać. To treści rosnące najszybciej, konsumujemy ich zdecydowanie najwięcej. Jednocześnie nic nie wskazuje na to, żeby pożądany układ treści wkrótce się zmienił – mówi Mateusz Buczkowski, Agency Marketing Manager w Green Parrot.
Oto historie wpadek, przez które "błyskotliwi marketingowcy" doprowadzili do kryzysów wizerunkowych
Dżentelmen jest zawsze pół kroku za modą – brzmi stara zasada dotycząca elegancji. Podobnie jest z marką godną zaufania. Nie trzeba próbować wszystkich marketingowych nowinek, by klienci nas doceniali i zostali z nami na lata.
Digital First AI to rewolucja w marketingu? "Dajemy marketerom narzędzia do optymalizacji pracy"
Liczymy, że niebawem dojdziemy do momentu, w którym przedsiębiorca weźmie do ręki telefon, powie kilka zdań na temat swojej firmy, a my na tej podstawie będziemy w stanie dostarczyć mu precyzyjną strategię marketingową oraz zaproponować kontent - mówi Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.
"My Company Polska" nominuje startup do programu mentoringowego Sebastiana Kulczyka
Digital First AI weźmie udział w VI edycji programu InCredibles. Polski martech chce zrewolucjonizować branżę marketingową.
Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo
Czy dziś kampania marketingowa musi opierać się na Facebooku i reklamach w Google? Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że nie.
I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!
18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.
Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa
Dzięki ciekawym pomysłom i rozwiązaniom komunikacja wewnętrzna może nie tylko informować pracowników o ważnych wydarzeniach firmowych, ale także angażować ich i sprawiać, że staną się ambasadorami marki. A to bezcenne w czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie dobrego specjalisty jest tak trudne.
Marka Godna Zaufania. Gra w zielone
Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.
Raport efektywność finansowa. Wielkie cięcie, czyli 14 sposobów na obniżenie kosztów
Inflacja nie odpuszcza. Jeśli masz firmę, musisz szukać oszczędności i sposobów na obniżenie kosztów. Podpowiadamy, jak to zrobić. To nasze sprawdzone rozwiązania.
Warsaw Equity Group sprzedaje udziały w Clearcode. "To dla spółki możliwość dalszego wzrostu"
Warsaw Equity Group sprzedaje udziały w Clearcode, firmie tworzącej oprogramowanie dla branży AdTech i MarTech. Jest to część procesu przejęcia podmiotu przez ARICOMA Group, jednego z największych dostawców IT w Europie Środkowo-Wschodniej.
Growth hacking - 5 świetnych narzędzi dla przedsiębiorcy
Poznaj narzędzia do prowadzenia skutecznych działań marketingowych, które przy tym nie są drogie.
Jak promować się na TikToku i Instagramie? 10 sprawdzonych sposobów na krótkie firmowe video
TikTok i Instagram to dwie popularne platformy, które pozwalają na publikowanie krótkich filmików. Firmy coraz częściej wykorzystują to do celów marketingowych. Dlaczego warto i jak to robić?
Koniec z ciasteczkami dla zewnętrznych partnerów. Jak prowadzić marketing w nowej sytuacji?
Do 2022 roku przeglądarki Chrome przestaną wysyłać informacje o odwiedzanych stronach przez internautów do innych stron. Oznaczać to będzie olbrzymie utrudnienia w targetowaniu kampanii reklamowych. Czy można sobie z tym poradzić?
Jak zdobyć rozgłos? Usługi muszą umożliwiać klientom poprawę wizerunku
Jak zyskać rozgłos dla produktów i idei? Jednym ze sposobów jest wytwarzanie waluty społecznej. Nasze produkty i usługi muszą umożliwiać klientom poprawę ich wizerunku.
Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta
Przychody ze sprzedaży to nie jest najważniejszy wskaźnik, na jaki powinni patrzyć sprzedający w internecie. Koszt dotarcia do klienta, poziom lojalności… Znajomość dokładnych danych procentuje.
Każdą firmę stać na wprowadzenie innowacji? "Tak, ale wiele zależy od otwartości menedżerów"[WYWIAD]
Rodząca się innowacja to zawsze odprysk jakiegoś procesu. Różnie mówi się o diabelskich mocach marketingowców, ale jedno jest ewidentnie nieprawdą – my nie wymyślamy potrzeb. Każda innowacja jest odpowiedzią na jakieś potrzeby - mówi Marcin Bełza, managing partner w One11.
Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania
Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.
„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!
Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.
Masz wiadomość! Email i SMS w służbie sprzedaży
Od dawna na blogu FreshMaila pokazujemy, że email marketing to najlepszy kanał komunikacji do nawiązywania długotrwałych relacji z odbiorcami. W dzisiejszych czasach te relacje wydają się być dla wielu firm kluczowe, by przetrwać. Dlatego pokażę Ci, jak możesz skorzystać podwójnie, łącząc email marketing z wysyłkami SMS.
Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie. "To uderzenie w branżę marketingu i e-commerce"
15 lutego rząd zaprezentował projekt ustawy w ramach tzw. prawa komunikacji elektronicznej. Zdaniem przedstawicieli branży marketingu, wprowadzenie przepisów w życie oznacza duży cios m.in. w e-commerce.
3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera
Dobra baza mailowa to klucz do sukcesu w email marketingu. Kluczem jest jednak to, by była pozyskana odpowiednio – wtedy masz pewność, że Twoje starania (oraz budżety) nie idą na marne, odbiorcy chętnie otwierają maile, a wysyłki przynoszą konwersję. W tym artykule przedstawię Ci trzy główne zasady pozyskiwania odbiorców i przedstawię przykłady ich zastosowania.
Już za dwa dni rusza In Digital Marketing Conference
27-29 stycznia odbędzie się In Digital Marketing Conference. Jest to spotkanie dla marketerów, z tematyką w pełni poświęconą marketingowi online.
5 najważniejszych trendów w email marketingu na 2021 rok
Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła nasze życie - nie tylko prywatne, ale również zawodowe. Najbardziej odczuli to przedsiębiorcy, którzy zostali zmuszeni przenieść swoje biznesy do świata online. Wielu z nich dopiero rozpoczęło swoją przygodę z email marketingiem, niektórzy zaś od dłuższego czasu korzystali z tego kanału.
Przyciągnij ich raz jeszcze! Jak skutecznie stosować remarketing
Nie każdy, kto trafi na naszą stronę w internecie, od razu zrobi zakupy. Zamiast szukać coraz to nowych odbiorców, lepiej zaprośmy takiego klienta ponownie, czyli zastosujmy remarketing. Podpowiadamy, jak to zrobić.