DFIRST.AI w finale prestiżowego programu L'Oréal Big Bang Beauty Tech Innovation

- Era narzędzi AI wykonujących pojedyncze zadania dobiegła końca. Zbudowaliśmy autonomiczny system, w którym wyspecjalizowani agenci AI współpracują, aby wymyślić i zrealizować całą kampanię marketingową, od wstępnych badań rynku po finalny billboard – wyjaśnia Rafał Tromczyński, CEO DFIRST.AI. I dodaje: - Dla kreatywnej potęgi, jaką jest L'Oréal, oznacza to wzmocnienie ich marketingowej wyobraźni na niespotykaną dotąd skalę. Nie tylko przyspieszamy procesy - dajemy markom moc do odkrywania nowych kreatywnych terytoriów, szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie możemy się doczekać, aby zademonstrować w Singapurze, jak ten nowy paradygmat marketingu zdefiniuje przyszłość branży beauty.
Program L'Oréal SAPMENA Big Bang Beauty Tech Innovation to jeden z największych konkursów otwartych innowacji w dziedzinie beauty. Jego celem jest odkrywanie, wspieranie i rozwijanie obiecujących startupów z regionu Azji Południowej i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej (SAPMENA). Zwycięzcy wielkiego finału będą mieli możliwość współpracy z L'Oréal nad pilotażem komercyjnym i otrzymają roczny mentoring.
DFIRST.AI - czym zajmuje się firma
DFIRST.AI to autonomiczna platforma marketingowa AI, zaprojektowana do tworzenia całych treści marketingowych na podstawie jednego briefu. Zamiast rozproszonych narzędzi, DFIRST.AI wykorzystuje współpracujący zespół wyspecjalizowanych agentów AI - od strategów po dyrektorów artystycznych. Agenci ci autonomicznie obsługują cały proces: przeprowadzają badania rynku, definiują strategię, tworzą koncepcje kreatywne i generują pełen pakiet gotowych do wdrożenia materiałów dla kanałów takich jak media społecznościowe, reklama zewnętrzna i digital. Jak tłumaczą założyciele startupu, zamieniając miesiące pracy w minuty, DFIRST.AI umożliwia markom skalowanie ich kreatywności i operacji marketingowych z niespotykaną dotąd prędkością.
DFIRST.AI to laureaci pierwszej edycji naszego konkursu Rookie of the Year.