Algorytm czy człowiek: kto skuteczniej sprzedaje? "Wszyscy oczekują usług szytych na miarę"

uba Dobroszek, Jarosław Bryl, Damian Góral
Od lewej: Kuba Dobroszek, Jarosław Bryl, Damian Góral / Fot. Radosław Naworski
Eksperci przekonują, że włączając sztuczną inteligencję w wybrane procesy sprzedażowe, możesz sprzedawać lepiej, więcej i efektywniej. Dlaczego AI to klucz w dotarciu do klienta? Czy hiperpersonalizacja jest aż tak istotnym trendem? Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z Jarosławem Brylem, Chief AI Officerem, Asseco Poland, oraz Damianem Góralem, Sales Agency.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Partner strategiczny:


Czy polskie przedsiębiorstwa wiedzą, jak wdrażać u siebie narzędzia AI w kontekście wsparcia procesów sprzedażowych? - Mniejsze firmy powinny bazować na wystandaryzowanych rozwiązaniach dostępnych na rynku, a nie próbować robić coś dla siebie. Szukać czegoś, co gdzieś się już sprawdziło. Natomiast mówiąc o dużych przedsiębiorstwach, jestem zwolennikiem raczej projektowego podejścia, gdzie sztuczną inteligencję wdraża się bezpośrednio w procesy sprzedażowe - przekonuje Jarosław Bryl.

Ekspertów pytamy również o to, w jaki sposób sztuczna inteligencja może zmienić strukturę działów sprzedaży. przedsiębiorca musi mieć więc świadomość, że projekty związane z automatyzowaniem procesów biznesowych często mają charakter pilotażowy. A pilotaże mają to do siebie, że zdarza im się generować błędy. Dyrektor sprzedaży na pewno będzie musiał mieć kompetencje związane z funkcjonowaniem poszczególnych narzędzi, ponieważ wówczas staje się takim buforem bezpieczeństwa, chroniącym nas przed popełnieniem błędów - dodaje Damian Góral.

W jaki sposób Asseco wspiera firmy w automatyzowaniu procesów sprzedażowo-marketingowych? Czym zajmuje się Sales Agency? Zachęcamy do wysłuchania debaty podsumowującej kolejny odcinek naszego cyklu "Polskie AIQ".

ZOBACZ RÓWNIEŻ