marketing
zobacz inne tematyKolejny rozdział Białej Księgi opublikowany
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML przekazały do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service, zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obsza
O e-commerce na konferencji IAB HowTo
Jak wystartować z nowym produktem na Allegro i odnieść sukces? Jak robić e-commerce bez sklepu internetowego? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo: grow your e-commerce efficiently. Facts vs. myths.
Poznaliśmy nominowanych w konkursie SAR Effie Awards Poland
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. Spośród nich wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach. Przed nami jeszcze przyznanie nominacji w kategorii Marketing & Business Solutions, które odbędzie się 8 paź
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018
Na początku września wystartowały zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Jak co roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie skierowane do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział można zgłaszać do 2 pa
IAB HowTo: Do Content Marketing Like a King 2
Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyk
Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje w centrum zainteresowania
Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby – to jeden z najważniejszych wniosków tegorocznej edycji Forum IAB, podczas któr
Biznes wydaje więcej na reklamę w internecie
W ubiegłym roku wydatki polskich firm na reklamę cyfrową wzrosły o ponad 9 proc., do prawie 4 mld zł, a w tym roku może to być 4,3 mld zł – wynika z badań IAB Polska i PwC.
DIMAQ Day podczas Forum IAB
Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media – to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarz
Innowacje wspierają idee
Innowacyjne projekty w reklamie powstają dziś coraz częściej tam, gdzie celem jest zwrócenie uwagi na jakiś problem. Ich wrogami są skostniałe struktury korporacji i nadmierna kalkulacja – wyliczali uczestnicy konferencji Innovation zorganizowanej pod kon