marketing
zobacz inne tematy3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera
Dobra baza mailowa to klucz do sukcesu w email marketingu. Kluczem jest jednak to, by była pozyskana odpowiednio – wtedy masz pewność, że Twoje starania (oraz budżety) nie idą na marne, odbiorcy chętnie otwierają maile, a wysyłki przynoszą konwersję. W tym artykule przedstawię Ci trzy główne zasady pozyskiwania odbiorców i przedstawię przykłady ich zastosowania.
Już za dwa dni rusza In Digital Marketing Conference
27-29 stycznia odbędzie się In Digital Marketing Conference. Jest to spotkanie dla marketerów, z tematyką w pełni poświęconą marketingowi online.
5 najważniejszych trendów w email marketingu na 2021 rok
Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła nasze życie - nie tylko prywatne, ale również zawodowe. Najbardziej odczuli to przedsiębiorcy, którzy zostali zmuszeni przenieść swoje biznesy do świata online. Wielu z nich dopiero rozpoczęło swoją przygodę z email marketingiem, niektórzy zaś od dłuższego czasu korzystali z tego kanału.
Przyciągnij ich raz jeszcze! Jak skutecznie stosować remarketing
Nie każdy, kto trafi na naszą stronę w internecie, od razu zrobi zakupy. Zamiast szukać coraz to nowych odbiorców, lepiej zaprośmy takiego klienta ponownie, czyli zastosujmy remarketing. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników
Kilkanaście dni temu firma Apart - w imieniu branży jubilerskiej - wystosowała apel do rządzących o objęcie jej pomocą finansową w związku z pandemią. - Prosimy o wsparcie dla naszych pracowników, a nie dla firmy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingowy Apartu.
Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE
Mogę śmiało stwierdzić, że email i e-commerce są właściwie nierozłączne. Za pomocą maila klienci dowiadują się o nowych promocjach bądź otrzymują garść inspiracji. Ale email wykorzystywany jest też w innym celu - żeby poinformować o prawidłowym założeniu konta czy przy potwierdzeniu złożenia zamówienia lub wpłynięcia płatności.
E-biznes bez programowania. Własny sklep bez udziału programisty czy agencji interaktywnej
Dziś możemy stworzyć biznes cyfrowy – sklep, serwis z płatnymi treściami czy aplikację mobilną – samodzielnie, bez udziału programisty czy agencji interaktywnej. Wystarczy, że skorzystamy z platformy no-code.
Znamy wyniki tegorocznych Effie Awards. Żabka wielkim wygranym
Jury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.
Jak przygotować się do gorącego okresu sprzedażowego 2020?
Wielkimi krokami zbliża się gorący okres sprzedażowy. Już niedługo Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki, Święta czy Sylwester. Według badań przeprowadzonych przez Deloitte aż 3 na 4 Polaków deklaruje chęć zrobienia zakupów w sam Black Friday (w tym roku wypada 27 listopada). Jest to jeden z najwyższych wyników w Europie.
Reklamy w branży gier? Zdaniem marketerów gaming nie pasuje do wizerunku wielu firm
Z badania przygotowanego przez Havas Media Group wynika, że aż 83 proc. marketerów ocenia branżę gamingową jako niepasującą do wizerunku firmy, którą reprezentują. Ponadto dla wielu ekspertów od marketingu barierą wejścia w gaming jest brak odpowiedniego know how.
O serca i portfele pokolenia Z. Jak dotrzeć do nowych klientów?
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność?
Dołącz do Marketing Management Congress! My też tam będziemy!
Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej.
Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?
Polska firma technologiczna Prowly, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 proc. udziałów w Prowly od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank.
Bakalarska-Stankiewicz: „Osoby LGBT to wprost wymarzeni klienci dla większości marek” [WYWIAD]
- Badania wskazują, że społeczność LGBT to ludzie dobrze usytuowani finansowo, lubiący nabywać dobra luksusowe i otwarci na nowości. Pewnie, że wsparcie ich jest dla marek opłacalne - uważa Justyna Bakalarska-Stankiewicz, dziennikarka i wykładowczyni, autorka książki "Marketing wartości".
Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe
Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Szczególnie trudne okazały się podejmowane pod wpływem chwili rezygnacje firm ze współpracy z agencjami marketingowymi, motywowane strachem i chęcią szybkiej optymalizacji kosztów.
Marketing w dobie pandemii
Pandemia Covid-19 trwale odmieniła oblicze biznesu, rewidując dotychczasowe modele działalności, w tym w zakresie sprzedaży, marketingu i PR. Epidemia to ogromne wyzwanie dla całej gospodarki, jednak to sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest najbardziej narażony na konsekwencje obecnego kryzysu.
Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa
- Wolne media, które powstały po 89. roku wypuściły gołąbka wolności z kieszeni, w której trzymały i trzymają zasmarkane chusteczki. Politycy w ostatnich trzydziestu latach zaniechali budowy społeczeństwa obywatelskiego, czego efekt dostrzegamy współcześnie bardzo wyraźnie – mówi Wiesław Gałązka z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ekspert ds. komunikacji i wizerunku.
Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania
Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.
Caritas Polska we współpracy z Generali przekazuje respiratory dla polskich szpitali
Caritas Polska dostarczył pierwsze ze 100 respiratorów zamówionych w kwietniu w ramach akcji #WdzięczniMedykom. Zakup 48 urządzeń ratujących zdrowie i życie pacjentów cierpiących wskutek zakażenia koronawirusem był możliwy dzięki wsparciu firmy Generali Polska. Respiratory pozyskane przez Caritas Polska dzięki wsparciu tego darczyńcy zostały przekazane już do szpitali w Poznaniu i Ełku.
Polpharma dostarczyła respiratory do walki z pandemią Covid-19
Polpharma i Jerzy Starak ufundowali sprzęt dla polskich szpitali niezbędny do walki z pandemią. Łącznie do placówek medycznych trafiło niemal 50 respiratorów.
Testowy artykuł dla Czarka
Testowy lead artykułu. Aliquam libero nisi, imperdiet at, tincidunt nec, gravida vehicula, nisl. Praesent mattis, massa quis luctus fermentum, turpis mi volutpat justo, eu volutpat enim diam eget metus. Maecenas ornare tortor. Donec sed tellus eget sapien fringilla nonummy. Mauris a ante. Suspendisse quam sem, consequat at, commodo vitae, feugiat in, nunc.
Polskie firmy nie wiedzą, jak prowadzić CSR
Polskie firmy z sektora MŚP, które chcą angażować się w działania CSR, z jednej strony obawiają się barier, z drugiej widzą wymierne korzyści z ich realizacji. Podium trudności, jakie napotykają, tworzą brak wiedzy (71 proc.), środków finansowych (69 proc.) i czasu (50 proc.).
Szlachetna Paczka przedstawia Raport o Biedzie
„Bardziej niż głodu boję się zimna”. Te słowa zostały wypowiedziane w Polsce, w roku 2019. Usłyszeli je wolontariusze Szlachetnej Paczki, którzy co roku docierają do tysięcy ludzi z takimi historiami. 27 listopada ukazał się Raport o Biedzie – unikatowa publikacja zbierająca dane i historie obrazujące to, jak dziś wygląda ubóstwo w Polsce.
3 kroki do skutecznej kreacji newslettera
Email marketing jest dla większości branż świetnym narzędziem do zwiększania przychodów i budowania świadomości marki wśród lojalnych i zaangażowanych odbiorców. Skuteczny newsletter to coś, co niejednokrotnie spędza marketerom sen z powiek. Jaki on właściwie jest? Jakie ma cechy i o czym należy pamiętać, aby newsletter był skuteczny? O tym dowiesz się z mojego artykułu.
Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent
Badanie firmy Mood Media dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, kupujący spędzali w sklepach ok. sześć minut dłużej, a ogólna sprzedaż wzrosła o 10 procent.
Czy warto inwestować w email marketing?
W dobie licznych kanałów komunikacji w Internecie na pewno nie raz zastanawiałeś/aś się, który z nich przyniesie Ci pożądany efekt w pozyskaniu nowych klientów i budowaniu relacji z odbiorcami. Wydawać by się mogło, że to social media i coraz to nowsze ap
Przełom w marketingu. Wydatki na reklamy w internecie przebiły koszt kampanii w telewizji
W pierwszym kwartale 2019 roku firmy na rynku reklamowym w Polsce przeznaczyły na kampanie w internecie więcej, niż w telewizji. To pierwszy taki przypadek w historii rynku.
Logo widoczne z kosmosu?
W obecnych czasach coraz trudniej dotrzeć z własnym komunikatem lub reklamą do potencjalnych klientów. Nawet najbardziej oryginalne pomysły mogą być niezauważone w gąszczu szumu medialnego lub szybko zostać skopiowane, stając się wtórnymi i nudnymi. Jedna
Przed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019
Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego nap
Nowe możliwości dla branży retail
W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i
Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani
4–6 czerwca w Warszawie odbędą się dwie ważne dla branży konferencje marketingowe: Interact oraz Forum IAB 2019, obie skupione wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu. Ich organizator, IAB Polska, zaprasza do zgłaszania propozycji swoich wystą
Wielkie święto e-mail marketingu: VII edycja konferencji M@il My Day
10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedz
IAB HowTo: Unlock The Power of Video Marketing
Jakie formaty wideo są najpopularniejsze? Jak i kiedy są oglądane? Jak telewizja odnajduje się w rzeczywistości cyfrowej? Co sprawia że firmy już teraz przeznaczają ok. 15 proc. budżetów reklamowych online na wideo? Na te i inne pytania odpowiedzą prelege
IAB Mixx Awards & Conference już 28 listopada
Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii marketingowych, które podbiły tegoroczny rynek reklamy, nie tylko digitalowej. Te najbardziej inspirujące poznamy już 28 listopada
Forum Marketingu Zintegrowanego
7 i 8 listopada w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się 10. Forum Marketingu Zintegrowanego organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.