Reklama

Powstaje agencja marketingu gamingowego. Za sterami Wiktoria Wójcik i Szymon Kubiak

Wiktoria Wójcik
Wiktoria Wójcik, fot. materiały prasowe
Wiktoria Wójcik, współtwórczyni startupu inStreamly, poinformowała o objęciu nowej roli – została CEO nowo powstałej agencji marketingu gamingowego – New Game +.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

New Game +. Nowe podejście do gaming marketingu

New Game + ma na celu wprowadzanie marek do świata gamingu, koncentrując się na miejscach, gdzie uwaga odbiorców jest jeszcze niezachwiana. Agencja przyjęła autorskie podejście Gaming 360°, które obejmuje strategię, technologię, content oraz media. Dzięki temu New Game + wspiera marki w zdobywaniu uwagi i autentycznym integrowaniu się ze światem graczy.

W poście na LinkedIn Wiktoria Wójcik napisała: "Zawsze founderka. A od dziś też CEO. Razem z Szymonem Kubiakem siadamy za sterami podmiotu, który namiesza w gaming marketingu :)". 

"W dobie attention economy, gdy na TikToku skupienie utrzymuje się przez 1-3 sekundy , a 86% z nas używa drugiego ekranu podczas oglądania telewizji, marki toczą z góry przegraną walkę o zaangażowanie. Gaming to ostatni bastion aktywnej, niepodzielonej uwagi - medium, w którym gracze nie multitaskują, a średni czas sesji to od 30 minut do kilku godzin" – czytamy w opisie agencji. 

Praktyczne działania agencji

Nowa agencja New Game + będzie realizować strategie i kampanie 360° dla marek i agencji, obejmujące badania, kreację, content, media i analitykę. Działania te mają docierać do graczy we wszystkich punktach styku, takich jak gry (Fortnite, Roblox, Minecraft), platformy Twitch i Discord, e-sport oraz społeczności gamingowe.

Agencja planuje budować światy, formaty i aktywacje, które wykraczają poza standardowe umieszczenie reklamy, stając się autentyczną częścią doświadczenia gracza. W tym celu wykorzysta ponad 40 różnorodnych narzędzi mediowych i contentowych z obszaru gamingu.

Doświadczenie zespołu

Za zespołem New Game + stoi doświadczenie zgromadzone podczas realizacji ponad 1000 kampanii w 15 krajach. Ich działania zostały docenione ponad 40 razy, między innymi w konkursach MIXX, KTR i Innovation.

Przypomnijmy, że inStreamly, którego Wiktoria Wójcik jest współtwórczynią, to platforma łącząca marki ze streamerami gamingowymi poprzez mikrosponsoring. Platforma umożliwia firmom współpracę z tysiącami mikrostreamerów, co otwiera szansę na komercyjne działania dla 99 procent twórców, którzy wcześniej byli pomijani.

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama