marketing

zobacz inne tematy
Muzy i marki

Muzy i marki

Korporacje na potęgę budują swoje muzea. Fenomen „marketingu dziedzictwa” jest tematem prac naukowych, a działy PR firm starają się mierzyć jego skuteczność. Czego marki szukają w muzeach? I co przyciąga do nich publiczność?

Employer branding siła przyciągania marek

Employer branding siła przyciągania marek

Pozytywny wizerunek marki to niemal stuprocentowa gwarancja sukcesu w procesach rekrutacyjnych. Nic dziwnego, że borykające się z niedoborem specjalistów firmy dwoją się i troją, by zasłużyć na miano dobrego pracodawcy. W wielu z nich Employer branding stał się jedną z najważniejszych strategii w rozwoju.

Sztuka uwodzenia AI

Sztuka uwodzenia AI

Za dwa lata reklamy i marketing firm będą w pełni tworzone przez sztuczną inteligencję. Jeśli nie chcesz zostać w tyle za kolegami z branży, dziś jest najlepszy moment, by poznać jej potencjał w kreowaniu wizerunku swojej firmy.

Trójkąt Bermudzki każdej agencji: realizacja-marketing-sprzedaż

Trójkąt Bermudzki każdej agencji: realizacja-marketing-sprzedaż

W każdej agencji reklamowej istnieje pewien niewidoczny, a jednak niezwykle realny trójkąt bermudzki. To magiczne miejsce, w którym trzy kluczowe obszary – dział realizacji, dział sprzedaży i dział marketingu – spotykają się tocząc często niewidoczną, ale jednak - wojenkę. Każdy z tych działów chętnie przypisuje sobie zasługi za osiągnięcia, jednocześnie zrzucając winę na pozostałe za niepowodzenia. To trójkąt, w którym giną nie tylko pieniądze-zyski, ale też relacje czy radość z prowadzenia biznesu. Opowiem Ci o kilku historiach, a ty, mój drogi czytelniku, zastanów się, czy nie brzmi to podejrzanie znajomo.

Digital First AI pozyskuje prawie 4 mln dol. na rozwój autonomicznego marketingu z użyciem AI

Digital First AI pozyskuje prawie 4 mln dol. na rozwój autonomicznego marketingu z użyciem AI

Digital First AI, startup działający w obszarze technologii marketingowych, pozyskał 3,8 mln dol. na rozwój platformy umożliwiającej automatyzację tworzenia strategii marketingowych dla kampanii online z użyciem sztucznej inteligencji. Zebrane finansowanie wzmocni międzynarodową pozycję spółki oraz ułatwi wdrożenie oferty dla dużych firm i korporacji.

Grzegorz Błażewicz ustępuje ze stanowiska CEO SALESmanago

Grzegorz Błażewicz ustępuje ze stanowiska CEO SALESmanago

Grzegorz Błażewicz, założyciel SALESmanago, przez 13 lat był także CEO platformy. Dziś, za pośrednictwem LinkedIn poinformował, że zakończył pełnienie funkcji dyrektora generalnego SALESmanago, a od teraz zaczyna być członkiem rady nadzorczej i inwestorem spółki.

Bądź jak Sherlock Holmes, odkryj krok po kroku tajemnice konkurencji

Bądź jak Sherlock Holmes, odkryj krok po kroku tajemnice konkurencji

Za majątkami najbogatszych ludzi na świecie stoją dobre, choć ryzykowne decyzje biznesowe. Pewnie nie znaleźliby się na kartach historii, gdyby tylko ktoś z konkurencji na czas przyjrzał się, co robią i wyciągnął wnioski. Dziś tym, który pokrzyżuje konkurencji plany, możesz być ty. Oczywiście z niewielką pomocą AI.

Justtag Group przejmuje fińskiego konkurenta i wchodzi na nowe rynki

Justtag Group przejmuje fińskiego konkurenta i wchodzi na nowe rynki

Justtag Group, największa platforma typu data-as-a-service w regionie CEE, przejęła fińską spółkę Relevant Audience z grupy Relevant Digital, dostarczającą dane do targetowania kampanii reklamowych w Finlandii, Szwecji, Danii, Norwegii i na Łotwie. Firma chce zostać liderem w Skandynawii.

Digital First AI nawiązuje współpracę z Semrushem. Trwają też rozmowy z funduszami [TYLKO U NAS]

Digital First AI nawiązuje współpracę z Semrushem. Trwają też rozmowy z funduszami [TYLKO U NAS]

Digital First AI - startup, który zarekomendowaliśmy do programu mentoringowego InCredibles Sebastiana Kulczyka - przyspiesza i łączy siły z Semrushem, aby zrewolucjonizować tworzenie strategii marketingowych z AI. – Partnerstwo pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze większą wartość i pomóc im osiągnąć cele marketingowe szybciej i skuteczniej – mówi Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?

Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?

Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?

Silniki rekomendacji istnieją już od kilkunastu lat i dzisiaj to jeden z najlepszych sposobów na to, aby utrzymać klienta i zwiększyć konwersję na stronie. Używają ich w zasadzie wszyscy liczący się na rynku gracze. Ponadto klienci chętniej zostają przy markach, którym ufają i które mają do nich indywidualne podejście. Personalizowane doświadczenie zapewniają właśnie silniki rekomendacji.

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

I ❤ marketing & technology odbędzie się w maju!

18-20 maja 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej - I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa

Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa

Dzięki ciekawym pomysłom i rozwiązaniom komunikacja wewnętrzna może nie tylko informować pracowników o ważnych wydarzeniach firmowych, ale także angażować ich i sprawiać, że staną się ambasadorami marki. A to bezcenne w czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie dobrego specjalisty jest tak trudne.

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.