InPost wprowadza program lojalnościowy. InCoiny będą nowymi "żappsami"
InPost wprowadza program lojalnościowy dla klientów / Fot. Shutterstock/Kamil ZajączkowskiInPost uruchamia InCoiny
Monopolista na rynku przesyłek kurierskich w Polsce uruchamia program lojalnościowy dla swoich klientów. InPost wprowadza InCoiny, które mają zachęcić do wiązania się z marką oraz regularnego wysyłania paczek.
Program lojalnościowy InPostu rusza już 24 września. Zasady przystąpienia do akcji można przeczytać na stronie internetowej firmy. Użytkownicy aplikacji mobilnej firmy, którzy zdecydują się na wzięcie udziału w programie będą otrzymywali InCoiny, czyli swoisty zamiennik punktów za nadawanie i odbieranie paczek.
Zrób zadanie, wygraj nagrodę
InCoiny będzie można zdobywać nie tylko za regularne wysyłanie paczek przez paczkomaty i punkty obsługi klienta, ale również za wykonanie zadań. "Rozrywkowa" część programu będzie podzielona na zadania stałe oraz okresowe i dodatkowe.
W zamian za określoną liczbę punktów użytkownik będzie mógł skorzystać z rabatów na wysyłanie kolejnych przesyłek. W przyszłość InCoinami będzie można "płacić" za kody rabatowe do sklepów partnerskich oraz wymieniać na bilety na wydarzenia.
InCoiny jak Żappsy
Program lojalnościowy InPostu nie jest nową taktyką - Orlen, Żabka, Biedronka oraz inne duże marki przywiązują do siebie klientów, oferując im subskrypcje usług w zamian za rabaty i nagrody, patrz Gang Produkciaków, czy Żappsy, za które można odebrać w sklepach wybrane produkty lub uzyskać kody rabatowe na zakupy w markach partnerskich.
Podobnie, jak we wszystkich tego typu rozwiązaniach zbierane punkty, będą przypisane do naszego konta wraz z numerem telefonu. InCoiny będzie można wykorzystać do 2 lat po ich zdobyciu.