Digital First AI jako pierwszy polski startup w historii w prestiżowym akceleratorze Hub71

Akcelerator Hub71
Akcelerator Hub71, fot. materiały prasowe
Hub71 to prestiżowy technologiczny akcelerator dla startupów w Abu Dhabi. W tym roku do udziału w nim zgłosiło się blisko 1500 spółek z ponad 100 krajów. Spośród kandydatów wybrano zaledwie 23 firmy, wśród których znalazł się Digital First AI. To pierwszy polski startup w historii, który dostał się do Hub71.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak tłumaczą przedstawiciele akceleratora, ponad 100-proc. wzrost liczby zgłoszeń świadczy o atrakcyjności Abu Dhabi jako regionu dla wzrostu nowatorskich biznesów. Wybrane spółki pochodzą nie tylko z Bliskiego Wschodu, ale również Unii Europejskiej czy Stanów Zjednoczonych. W ramach programu będą rozwijać innowacje w strategicznych dla regionu branżach tj. fintech, climatetech czy edtech.

Oprócz trzymiesięczengo, dostosowanego do indywidualnych potrzeb, programu mentorskiego zakwalifikowane startupy uzyskają dostęp do szerokiej sieci partnerów korporacyjnych, rządowych oraz inwestorów działających w ekosystemie technologicznym Abu Dhabi.

Digital First AI – startup budujący technologię generatywnej sztucznej inteligencji, automatyzujący działania marketingowe na szeroką skalę – jest pierwszą polską spółką, która dostała się do Hub71. - To dla nas ogromna szansa wejścia na rynek, który przecież nie jest nam do końca obcy (pierwszy inwestor - Flat6Labs - również pochodzi z Abu Dhabi). Hub71 wspierany przez Techstars to jeden z czołowych akceleratorów na świecie, a niektórzy nazywają go YCombinatorem w regionie MENA. Nie tylko zostaniemy prezentowani przed setką inwestorów z regionu, będziemy pod świetnym mentorshipem, ale dla nas to również szansa na nowe partnerstwa i talent - komentuje w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.

Z usług Digital First AI skorzystało już ponad 10 tys. marketerów z 60 krajów świata - przede wszystkim w USA. Spółka w najbliższych miesiącach ogłosi nową ofertę - skierowaną do sektora enterprise, dla dużych zespołów marketingowych, przygotowaną z ogromnym partnerem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ