Grzegorz Błażewicz ustępuje ze stanowiska CEO SALESmanago
Grzegorz Błażewicz, założyciel SALESmanago. / Grzegorz BłażewiczJak dalej potoczy się biznesowa podróż SALESmanago?
Firma ma w planach zostać liderem Martech dla eCommerce w całej Europie. Aby to osiągnąć, poza organicznym wzrostem, potrzebny jest jej silny ruch fuzji i przejęć, który zaowocuje stworzeniem najsilniejszej grupy martechów na Starym Kontynencie.
– Od teraz większość swojego czasu i energii poświęcę na prowadzenie programu fuzji i przejęć. Uważam to za niezwykle przyjemne wyzwanie, ale także okazję do dalszej nauki i rozwoju zawodowego – napisał na LinkedIn Grzegorz Błażewicz – Również jako członek rady doradczej i inwestor będę nadal wspierał firmę w obszarach partnerstw strategicznych, promowania marki SALESmanago, doradztwa w zakresie strategii i wspierania naszego nowego CEO, Briana Plackisa Chenga, świetnego "rozwiązywacza problemów" z fantastycznymi osiągnięciami biznesowymi.
Błażewicz dodaje dla portalu mycompanypolska.pl: - Decyzja o zmianie roli wynika z chęci przyspieszenia projektu budowy czołowej europejskiej platformy produktów technologicznych dla eCommerce. Chciałem zająć się bardziej strategicznym wspieraniem spółki które może mieć większy wpływ na wzrost jej wartości aniżeli samo operacyjne zarządzanie.
Cały wpis, wraz z podziękowaniami możecie przeczytać poniżej:
Czym zajmuje się SALESmanago?
SALESmanago to system automatyzacji marketingu stanowiący odpowiedź na potrzeby zarówno początkujących jak i zaawansowanych sprzedawców. Platforma posiada wiele narzędzi do analityki ruchu i możliwości marketingowych na podstawie czynności wykonywanych przez potencjalnych oraz istniejących klientów. Jej system umożliwia tworzenie indywidualnych profili klientów oraz realizację napędzanych sztuczną inteligencją wielokanałowych kampanii i procesów marketingowych.
W 2021 r. SALESmanago zostało przejęte przez dwa fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym SALESmanago, które przez ostatnie lata rosło średnio ok. 50% rocznie zyskało dodatkowy kapitał i zasoby, potrzebne do walki o pozycję światowego lidera na dynamicznie rozwijającym się rynku. Wówczas na świecie ponad 2500 dużych i średniej wielkości biznesów B2C i eCommerce korzystało z rozwiązań SALESmanago. Firma współpracuje lub współpracowała m.in.z BMW, Burger King, Starbucks, Toyota, Victoria’s Secret, Oriflame, Crocs i T-Mobile. Została uznana przez Financial Times i Deloitte za jedną z najszybciej rozwijających się w Europie.
Nasze dobro narodowe. Najlepsze polskie martechy
Martech, czyli technologie marketingowe, to dziś jedna z najbardziej dynamicznych branż. Nowe możliwości pojawiają się w zasadzie z każdym miesiącem, a dotychczasowe rozwiązania przestają być skuteczne. Dokładna analiza procesów dziejących się wokół rynku martech może okazać się kluczem do sukcesu.