Powstaje grupa kapitałowa od technologii marketingowych. Na jej czele stanie Arkadiusz Seredyn

Arkadiusz Seredyn, Wiceprezes Zarządu RITS Professional Services / fot. materiały prasowe
Arkadiusz Seredyn, Wiceprezes Zarządu RITS Professional Services / fot. materiały prasowe
Arkadiusz Seredyn z dniem 1 maja br. dołączył do spółki technologicznej RITS Professional Services, gdzie na stanowisku Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialny jest za obszar komercyjny kluczowych usług RITS oraz rozwój oferty i ekosystemu spółek w zakresie transformacji cyfrowej, technologii marketingowych, chmury oraz sztucznej inteligencji.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Obecnie ekosystem martechowy RITS tworzą spółki: Persooa, specjalizująca się w automatyzacji marketingu i sprzedaży, Content Compass, dostarczająca do ecommerce wyspecjalizowany content oraz Movertica, wykorzystująca algorytmy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego dla rozwoju biznesu. Funkcjonują one pod parasolem powstającej grupy kapitałowej, którą będzie zarządzał Arkadiusz Seredyn. Grupa ta zyska możliwości skalowania, optymalizacji i maksymalnego wykorzystania synergii z RITS, również poprzez kolejne akwizycje. Dzięki temu RITS umocni swoją pozycję na rynku i w pełni wykorzysta potencjał swoich zasobów i kompetencji, tworząc innowacyjne i kompleksowe rozwiązania dla jeszcze szerszego grona partnerów biznesowych.

5 dużych funduszy w jednym ekosystemie

– Ekosystem inwestycyjny, w którym znajduje się Grupa RITS, stanowi pięć dużych funduszy, które działają w sektorach ICT, deeptech, a także w medycynie i awiacji. Ich wartość na koniec 2023 r. przekraczała 250 mln zł. Wspólnym mianownikiem dla każdej naszej działalności – niezależnie od funduszu, są innowacje i najnowsze technologie informatyczne, dlatego traktuję Grupę RITS, jako nasze serce. I bardzo się cieszę, że do jego współsterowania dołącza tak doświadczony manager, jak Arkadiusz Seredyn – mówi Adam M. Cudny, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy RITS.

Doświadczenie Arkadiusza Seredyna

Arkadiusz Seredyn posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze transformacji cyfrowej oraz technologii takich jak Cloud, AI, Data oraz Marketing. Doświadczenie w zarządzaniu zdobywał w międzynarodowych organizacjach, pełniąc funkcje Chief Digital Officer w Orange oraz będąc członkiem zarządu SAS Institute, gdzie skupiał się na sektorze Telco & Media. Swoją korporacyjną wiedzę wykorzystywał też jako Chief Commercial Officer w rozwoju spółki Synerise. Jest założycielem spółki Persooa, w której RITS kupił udziały, oraz doradza w komercjalizacji rozwiązań Streaming Analytics & AI jako Chief Strategy Officer w Stella Technology, spółce funduszu AHG z USA.

– Włączenie Arkadiusza Seredyna do grona kluczowych managerów Grupy RITS to kolejny krok w jej transformacji. Jako dojrzała organizacja świadczymy kompleksowe usługi IT dla globalnych partnerów biznesowych w USA i Europie. Pomagamy im w transformacji cyfrowej, która wpisuje się w najnowsze trendy technologiczne związane z AI, Marketing Automation czy Cloud. Dołączenie Arkadiusza Seredyna to kolejny element strategicznych akwizycji i procesu budowania rozszerzonej, atrakcyjnej oferty Business Services w obszarze Marketing Technology – mówi Łukasz Kośnik, CEO, Managing Partner RITS Professional Services i RITS US CORP.

Jakich korzyści mogą oczekiwać partnerzy biznesowi RITS Professional Services w związku z rozszerzeniem portfolio usług przedsiębiorstwa przez stworzenie ekosystemu marketingu cyfrowego?

– Konsolidacja pozwoli nam tworzyć rozwiązania i usługi, które łączą w sobie różne aspekty marketingu cyfrowego. Kiedy mamy spółki o różnych kompetencjach pracujące razem, możemy dostarczać dla naszych partnerów biznesowych rozwiązania najwyższej jakości, optymalne kosztowo, kompletny ekosystem, który odpowie równocześnie na wiele jego potrzeb w jednym miejscu – deklaruje Arkadiusz Seredyn, Wiceprezes Zarządu RITS Professional Services.


Przeczytaj także: Twórcy cux.io: "Nasz kraj martechami stoi. Polacy, przestańcie być zbyt skromni!" [WYWIAD]

Nasze dobro narodowe. Najlepsze polskie martechy

Nasze dobro narodowe. Najlepsze polskie martechy

Martech, czyli technologie marketingowe, to dziś jedna z najbardziej dynamicznych branż. Nowe możliwości pojawiają się w zasadzie z każdym miesiącem, a dotychczasowe rozwiązania przestają być skuteczne. Dokładna analiza procesów dziejących się wokół rynku martech może okazać się kluczem do sukcesu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ