marketing
zobacz inne tematyPrzed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019
Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego nap
Nowe możliwości dla branży retail
W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i
Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani
4–6 czerwca w Warszawie odbędą się dwie ważne dla branży konferencje marketingowe: Interact oraz Forum IAB 2019, obie skupione wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu. Ich organizator, IAB Polska, zaprasza do zgłaszania propozycji swoich wystą
Wielkie święto e-mail marketingu: VII edycja konferencji M@il My Day
10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedz
IAB HowTo: Unlock The Power of Video Marketing
Jakie formaty wideo są najpopularniejsze? Jak i kiedy są oglądane? Jak telewizja odnajduje się w rzeczywistości cyfrowej? Co sprawia że firmy już teraz przeznaczają ok. 15 proc. budżetów reklamowych online na wideo? Na te i inne pytania odpowiedzą prelege
IAB Mixx Awards & Conference już 28 listopada
Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii marketingowych, które podbiły tegoroczny rynek reklamy, nie tylko digitalowej. Te najbardziej inspirujące poznamy już 28 listopada
Forum Marketingu Zintegrowanego
7 i 8 listopada w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się 10. Forum Marketingu Zintegrowanego organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Kolejny rozdział Białej Księgi opublikowany
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML przekazały do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service, zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obsza
O e-commerce na konferencji IAB HowTo
Jak wystartować z nowym produktem na Allegro i odnieść sukces? Jak robić e-commerce bez sklepu internetowego? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo: grow your e-commerce efficiently. Facts vs. myths.
Poznaliśmy nominowanych w konkursie SAR Effie Awards Poland
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. Spośród nich wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach. Przed nami jeszcze przyznanie nominacji w kategorii Marketing & Business Solutions, które odbędzie się 8 paź
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018
Na początku września wystartowały zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Jak co roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie skierowane do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział można zgłaszać do 2 pa
IAB HowTo: Do Content Marketing Like a King 2
Jakie słowa działają w marketingu treści? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiają do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyk
Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje w centrum zainteresowania
Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby – to jeden z najważniejszych wniosków tegorocznej edycji Forum IAB, podczas któr
Biznes wydaje więcej na reklamę w internecie
W ubiegłym roku wydatki polskich firm na reklamę cyfrową wzrosły o ponad 9 proc., do prawie 4 mld zł, a w tym roku może to być 4,3 mld zł – wynika z badań IAB Polska i PwC.
DIMAQ Day podczas Forum IAB
Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media – to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarz
Innowacje wspierają idee
Innowacyjne projekty w reklamie powstają dziś coraz częściej tam, gdzie celem jest zwrócenie uwagi na jakiś problem. Ich wrogami są skostniałe struktury korporacji i nadmierna kalkulacja – wyliczali uczestnicy konferencji Innovation zorganizowanej pod kon