Nowa nazwa, te same wartości. Unity Group zmienia się w Univio
Univio odzwierciedla nasze ambicje – chcemy się dalej dynamicznie rozwijać na nowych rynkach – przekonują (od lewej) Grzegorz Rudno-Rudziński, Piotr Wrzalik, Grzegorz Kuczyński, Marek Lose. / fot. mat. pras.z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 10/2024 (109)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Decyzja o zmianie nazwy jest ważnym elementem naszej strategii mającym na celu nie tylko zabezpieczenie marki na rynkach zagranicznych, ale także przygotowanie spółki na kolejne kroki w sektorze M and A – tłumaczy Grzegorz Kuczyński, jeden z założycieli i CEO Univio (wcześniej Unity Group) i dodaje, że nowa nazwa to symbol nowej siły. – Odzwierciedla nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbliższych latach oraz otwarcia na nowe możliwości – przekonuje.
Dobre perspektywy na rozwój
Pod nową nazwą firma koncentruje się na pełnej integracji dołączonych w ostatnich latach spółek i zespołów, co umożliwi jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zasobów i synergii wewnątrz organizacji. Univio zostało w tym roku laureatem prestiżowego konkursu Best Managed Companies organizowanego przez Deloitte, co potwierdza, że strategia przyjęta przez spółkę działa i daje znakomite perspektywy do dalszego wzrostu.
– Skupiamy się na rozwoju organicznym, który pozostaje priorytetem w strategii firmy. Obejmuje to zarówno doskonalenie istniejących kompetencji, jak i rozszerzenie portfolio usług, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów – podkreśla Marek Lose, jeden z założycieli i CFO Univio. Równocześnie firma chce nadal aktywnie działać w zakresie fuzji i przejęć, identyfikując i integrując wartościowe podmioty, które mogą wzmocnić jej pozycję na rynku. – Połączenie rozwoju organicznego z inwestycjami kapitałowymi pozwoli Univio na skalowanie działalności, wprowadzanie innowacji oraz budowanie pozycji lidera cyfrowej transformacji handlu na rynkach europejskich – wyjaśnia.
Zmiana nazwy na Univio jest istotnym krokiem w międzynarodowej ekspansji firmy, obecnie skupionym w szczególności na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), a w przyszłości obejmującym także inne regiony europejskie. Poza tym firma chce rozwijać strategiczne partnerstwa, które są kluczowe dla dalszego jej wzrostu, a także współpracować z wiodącymi, międzynarodowymi partnerami technologicznymi i biznesowymi.
Nowa nazwa, te same wartości
Univio to firma zaangażowana w innowacje, znana z działalności w e-commerce, konsultingu oraz sztucznej inteligencji z nowoczesnym podejściem do biznesu. Koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości usług, rozwoju i współpracy.
– Nowa nazwa symbolizuje nasze nieustanne dążenie do wdrażania najnowszych technologii oraz adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku. Chcemy, aby Univio kojarzyło się z innowacyjnymi rozwiązaniami i przyszłością branży IT – mówi Grzegorz Rudno-Rudziński, jeden z założycieli Univio.
Kultura organizacyjna nastawiona na ciągły rozwój
Nowa nazwa to również impuls do wzmocnienia kultury organizacyjnej, która od zawsze bazuje na zaufaniu, dążeniu do wspólnych celów i tworzeniu możliwości rozwoju dla pracowników.
Firma planuje rozwijać się zgodnie z praktykami progresywnmi. Jako organizacja Univio stawia na autonomię zespołów, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w decentralizacji decyzji, elastycznych strukturach oraz podejściu Team-of-Teams, które sprzyja innowacjom i szybkiemu dostosowaniu się do zmian rynkowych.
Dla pracowników Univio zmiana nazwy to również ważny moment, który ma wspierać dalszy wzrost organizacji – Naszym priorytetem jest tworzenie środowiska, w którym każdy pracownik może się rozwijać i wnosić wkład w innowacyjne projekty. Nowa tożsamość marki daje nam wszystkim nowe możliwości i motywuje do dalszego wspólnego budowania przyszłości firmy – podkreśla Grzegorz Kuczyński.
Univio zamierza kontynuować swoje zobowiązanie, by budować postępową kulturę organizacji progresywnej i dostarczać kompleksowe, nowoczesne usługi, odpowiadając na rosnące potrzeby rynkowe oraz umożliwiając klientom skuteczne konkurowanie w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym.
Więcej możesz przeczytać w 10/2024 (109) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.