Reklama

Tylko u nas

Reklama
CEO nie robi tego, co lubi. Wywiad z Różą Szafranek

CEO nie robi tego, co lubi. Wywiad z Różą Szafranek

– Praca CEO to nieustanne robienie nowych rzeczy i nauka. Wielu CEO zajmuje się tym, co lubi robić, wybiera sobie te działania, które są im najbliższe w sensie zainteresowania czy ekspertyzy. To błąd – przekonuje Róża Szafranek, CEO HR Hints i mentorka InCredibles.

Reklama
Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

– Wojna w Ukrainie pokazuje, że kupując albo bojkotując konkretne produkty, opowiadamy się po stronie dobra albo zła. Nasz portfel staje się ważnym narzędziem politycznym – mówi Michał Raszka, ekspert od marketingu, dyrektor komunikacji i strategii w Grupie PRC Holding, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie.

Biznes bez granic. Wywiad z Piotrem Kubą

Biznes bez granic. Wywiad z Piotrem Kubą

– Bezpośrednie inwestycje zagraniczne to dla wielu firm kolejny krok rozwojowy. Bez wyjścia poza granice nie mogłyby dalej rosnąć – mówi Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI.

Jak wsiąść do pociągu zwanego ESG?

Jak wsiąść do pociągu zwanego ESG?

ESG to dziś dla nowoczesnej firmy pozycja obowiązkowa. Szefowie koncernów, ale i małych firm, które chcą się liczyć na rynku, muszą się kierować tymi zasadami na co dzień. Od tego m.in. zależy budowanie marki w oczach inwestorów i klientów.

Dariusz Grzymowski 06.06.2022
Reklama
Polski biznes chce podbijać świat. Czy ma na to szansę?

Polski biznes chce podbijać świat. Czy ma na to szansę?

Pandemia nie zmniejszyła apetytu polskiego biznesu na inwestowanie za granicą. Przeciwnie – zainteresowanie ekspansją kapitałową jest dziś nawet wyższe niż dwa lata temu. Zmieniają się jednak państwa, w których chcemy robić biznesy, a także skala i charakter inwestycji.

6 ciekawych pomysłów na wakacyjny biznes

6 ciekawych pomysłów na wakacyjny biznes

Pieniądze leżą na ulicy, wystarczy tylko po nie sięgnąć – oczywiście zakładając biznes. Aby było niebanalnie, poszukaliśmy kilka nietypowych pomysłów do wykorzystania w ciągu nadciągających wakacji.

Arkadiusz Lewandowski. Poza biznesem

Arkadiusz Lewandowski. Poza biznesem

W księgowości przeszedł wszystkie szczeble kariery i to w sześć lat. Jakiś czas temu stworzył Alterę, którą sam nazywa „projektem życia” i „nowym wymiarem księgowości”. Otwarcie mówi o sukcesach, ale i błędach.

Ryzyko sportowe

Ryzyko sportowe

Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?

Dariusz Grzymowski 31.05.2022
Wszystkie maski marszałka Roli-Żymierskiego. Jak żądza pieniądza sprawiły, że stał się zdrajcą

Wszystkie maski marszałka Roli-Żymierskiego. Jak żądza pieniądza sprawiły, że stał się zdrajcą

Życie marszałka Michała Roli-Żymierskiego dzieli się na dwa sprzeczne ze sobą rozdziały: przed aferą masek gazowych i po niej. Gdyby nie finansowy skandal z jego udziałem, dziś zapewne stawialibyśmy mu pomniki. Żądza pieniądza i zamiłowanie do luksusu sprawiły jednak, że stał się zdrajcą i kolaborantem, który nie brzydził się współpracą z NKWD i kontaktami z wywiadem III Rzeszy.

Startupowcy pomogą w odbudowie Ukrainy. WayToUA to wirtualne loty do zniszczonych miast [WYWIAD]

Startupowcy pomogą w odbudowie Ukrainy. WayToUA to wirtualne loty do zniszczonych miast [WYWIAD]

Zdecydowana większość inicjatyw jest skupionych na kupnie amunicji lub wsparciu humanitarnym, my myślimy już o przyszłości. Niektóre miasta są naprawdę doszczętnie zniszczone. Wojna w pewnym momencie się skończy, będą potrzebne kolejne gigantyczne środki finansowe. Chcemy być na to przygotowani - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Karolina Matviiv, współzałożycielka WayToUA.eu.

"Wkrótce podamy nowych artystów, nie dążymy do podwyżek cen". Znamy szczegóły festiwalu w Jarocinie

"Wkrótce podamy nowych artystów, nie dążymy do podwyżek cen". Znamy szczegóły festiwalu w Jarocinie

Jeszcze za wcześnie, żeby mówić o odbiciu w branży. Z pewnością brak obostrzeń przekłada się na zdecydowanie lepszą frekwencję podczas wydarzeń. Natomiast sytuacja ekonomiczna w kraju, jak również wojna za naszą wschodnią granicą powodują widocznie mniejsze zainteresowanie zakupem biletów z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem - mówi Marek Szymański, COO Good Taste Production.

Reklama