e-commerce

zobacz inne tematy
CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.

Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"

Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"

W październiku Omnipack zakończył pracę nad konsolidacją powierzchni w jednej z dwóch swoich lokalizacji - SEGRO Logistics Park Warsaw w Nadarzynie - i powiększył magazyn o 10 tys. m2. Celem tych zmian jest ujednolicenie procesów, które pomogą operatorowi logistycznemu i jego klientom w dalszym rozwoju.

Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?

Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?

Zmiany wprowadzone przez Klarna do jej aplikacji zakupowej zapewnią teraz użytkownikom możliwość dokonywania wszystkich e-zakupów, w dowolnym sklepie online w Polsce, z poziomu jednego miejsca. Aplikacja daje im ponadto dostęp do ofert specjalnych, powiadomień o obniżkach cen oglądanych przez nich produktów, oraz możliwość zarządzania płatnościami i śledzenia dostaw.

Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów

Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów

Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. W spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce.

Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"

Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"

Już 57 proc. polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu . Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości.

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!

Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]

Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]

Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. Możliwości, jakie dał przedsiębiorcom rozwój sprzedażowych kanałów internetowych są duże jak nigdy wcześniej. Eksperci podkreślają jednak, że nie każdy skorzysta na e-commerce’owej rewolucji. Bo żeby biec z wiatrem, nie wystarczy tylko dobry pomysł.