e-commerce
zobacz inne tematyErli uruchomił program „Na Start” dla nowych sprzedawców na platformie
Erli uruchomiła program obniżający finansowe bariery wejścia dla polskich przedsiębiorstw w branży e-commerce. Dla nowo zarejestrowanych sprzedawców czeka o połowę niższa prowizja przez sześć miesięcy.
Erli rośnie mimo spowolnienia? "Nasz model biznesowy jest odporny na zawirowania ekonomiczne"
Mimo dużego spowolnienia w branży e-commerce, platforma Erli.pl chwali się rekordowymi wynikami. Jak przekonuje Adam Ciesielczyk, prezes Erli, przyjęta strategia dopasowała się do trudnych czasów biorąc pod uwagę poszukiwanie oszczędności ze strony klientów.
Jak dać napiwek płacąc kartą? Wystarczy odpowiedni terminal. Rozwiązanie przygotował Fiserv
Firma Fiserv przygotowała rozwiązanie dla biznesów usługowych, w których standardem jest przekazywanie napiwków. To usługa PolCard from Fiserv, która pozwala klientowi dać napiwek płacąc kartą.
Trendy w e-commerce w 2023 roku, czyli co zrobić kiedy z dawnego boomu niewiele zostało
Z dawnego boomu niewiele zostało. Rynek e-commerce dopadło spowolnienie. Co to oznacza dla firm z tego sektora?
Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]
Mocne wejście w rynek płatności odroczonych i ekspansja na kolejne kraje - to dwa główne priorytety, nad którymi pracuje Polski Standard Płatności, czyli właściciel i operator systemu Blik - zdradza w rozmowie z mycompanypolska.pl Monika Król, wiceprezes PSP. Jak zapowiada rynkowe wejście BNPL w Bliku to kwestia kilku miesięcy, a nasza technologia może trafić nawet do Afryki.
UOKiK stawia zarzuty kolejnemu gigantowi e-commerce. Po Allegro przyszedł czas na Amazon
Amazon EU SARL z siedzibą w Luksemburgu mogło naruszać zbiorowe interesy polskich konsumentów - uznał UOKiK po trwającym kilkanaście miesięcy postępowaniu wyjaśniającym. Teraz UOKiK stawia konkretne zarzuty, za które gigantowi grozi kara w wysokości nawet 10 proc. obrotu.
Omnichannel, czyli rynek pod presją doświadczeń klientów. Trendy na 2023
Immersyjność, personalizacja oraz CX - te trzy trendy zadecydują o sukcesie na rynku omnichannel. Firmy muszą jak najszybciej podjąć aktywne działania, by wdrożyć narzędzia pozwalające na wyróżnienie się w tych obszarach.
To koniec Shopee w Polsce. Platforma kończy działalność
13. stycznia br. kończy się historia Shopee w Polsce. Firma po niecałych dwóch latach działalności ogłosiła zakończenie działalności biznesowej w naszym kraju.
Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową
Internet to królestwo danych. Dziś w 48 godzin gromadzi się w nim więcej danych, niż zgromadzono na całym świecie od początku istnienia ludzkości. Co z nimi robić i dlaczego należy obchodzić się z danymi jak z ropą naftową?
Nie bójmy się inwestować w promocję e-sklepu
Mimo wyzwań związanych z obecną sytuacją gospodarczą, właściciele sklepów e-commerce muszą pamiętać o jednym – to najlepszy moment do rozwoju, jeśli tylko zastosujesz się do pięciu podstawowych rad w zakresie marketingu!
UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]
Nie wszystkie polskie sklepy dostosowały się do unijnej dyrektywy Omnibus, która od 1 stycznia nakłada obowiązek informowania - w przypadku przecenionych towarów - o najniższej cenie danego produktu z ostatnich 30 dni. - Wspólnie z Inspekcją Handlową zadbamy, aby prawo było przestrzegane - zapowiada UOKiK. I grozi wielkimi karami.
Płatności. Aktualne trendy, które zmienią oblicze rynku dla polskiego klienta
Wygoda, stabilizacja i nowoczesna technologia – w ten sposób można nakreślić perspektywę dla sektora płatności w 2023 r. Na polskim rynku "biją" się najwięksi gracze, ale też i nasze lokalne pomysły. Dzięki temu wygranym są e-sklepy i klienci.
Zwroty w e-commerce
Możliwość dokonania zwrotu zakupionych w internecie towarów to dziś standard. Produkty zamawiane w e-commerce widzimy fizycznie dopiero po doręczeniu i nie zawsze spełniają one nasze oczekiwania. Obsługa zwrotów może być uciążliwa, lecz jest niezbędna, aby zapewnić sobie przychylność klienta. Wymaga jednak dobrze przemyślanej logistyki lub rozwiązań odciążających e-sklepy w tym obszarze.
Prosta droga do e-commerce. cyber_Folks inspiruje, najlepsi zdradzają swoje patenty
Nie musisz znać konstrukcji samochodu, by mieć frajdę z jazdy i parkować “kopertą” tam, gdzie inni się nie mieszczą. Tak samo nie musisz być programistą czy web developerem, żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy. Skąd to wiemy? Z książki „Patent na e-commerce” autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego, napisanej i wydanej dzięki cyber_Folks.
Nowe trendy w e-commerce. Dostawy next day i same day
Dostawa w ciągu 24 godzin w branży e-commerce staje się standardem. Jeszcze kilka lat temu dla wielu sprzedających było to trudne do pomyślenia. Dziś sprawny e-sklep, który nie dostosowuje się do nowych trendów, może przegrać w wyścigu o klienta.
Międzynarodowa sprzedaż w e-commerce
Chcesz zarabiać więcej? Wyjdź ze swoim biznesem za granicę. To nie musi być trudne, jeśli tylko odpowiednio przygotujesz e-sklep do xborder.
Jaki kryzys? Za nami rekord sprzedaży Black Friday
Promocje z okazji Black Friday prawdziwym świętem dla handlu. Sprzedaż przekroczyła 9 mld dol. To nowy rekord.
Zagraniczne sklepy online prześcigną polskie?
Już 46 proc. klientów sklepów online dokonuje zakupów bezpośrednio u zagranicznych sprzedawców – wynika z badań PayU.
Budujemy interakcje
Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci coraz bardziej świadomi. To szansa dla firm, które oferują wysokiej jakości rozwiązania – mówi Miron Kłosiński, CEO Sunrise System.
E-fektywny E-sklep. Im większy, tym lepszy?
Jak skalować swój biznes w e-commerce? Czy opłaca się wypływać na zagraniczne rynki? Co z kosztami działalności? Znamy odpowiedzi.
Bez płatności ani rusz
W każdym biznesie są takie punkty, na które mało kto zwraca uwagę do momentu, kiedy przestają działać. Awarie systemów płatności lub też niewłaściwe ich przygotowanie mogą znacząco wpłynąć na wyniki e-sklepu.
E-fektywny E-sklep. Jak zacząć przygodę w internecie
Wejdź do internetu i zarób pieniądze! Ruszamy z nowym cyklem dla osób, które chciałyby założyć własny e-sklep, ale nie wiedzą, jak to zrobić.
Wielkość ma znaczenie? Polacy zmieniają nawyki i przesiadają się na mniejsze urządzenia
Smartfon zaczyna zastępować laptop w coraz większej liczbie aktywności Polaków - wynika z najnowszego raportu Digital Consumer Trends 2022 przygotowanego przez Deloitte. Ma to kluczowe znaczenie zwłaszcza dla branży handlowej i e-commerce.
Sieci handlowe Target i Walmart przygotowują się na święta. Duże różnice
Jedna z sieci ogranicza zatrudnienie sezonowe, inna chce je zwiększyć o 100 tys. pracowników. O co chodzi?
Koc elektryczny konieczny tej zimy? Doskonały pomysł na biznes
Rachunki są coraz wyższe, a rodziny na całym świecie szykują się na zimę i szukają oszczędności. Gwałtownie wzrosła więc sprzedaż koców elektrycznych.
Zakupy w internecie "normalnością" dla 75 proc. Polaków
Obecnie 75 proc. Polaków zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w tygodniu – wynika z najnowszego badania CBRE.
Sukces w stylu omnichannel, czyli „Jak nie drzwiami, to oknem”
„Jak nie drzwiami, to oknem” – to stare powiedzenie najlepiej opisuje to, czym jest omnichannel – sztuką dotarcia do klienta, niezależnie od narzędzi.
Erli chce zainwestować 50 mln złotych w e-sklepy. "Model radykalnie obniży koszty dla sprzedających"
Do końca tego roku firma Erli chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google Ads o wartości 50 mln złotych. Ponadto szykowana jest specjalna platforma i szereg innych działań, które mają pomóc sprzedającym w internecie - podano w komunikacie.
Audyt kluczem do sukcesu w e-commerce
– Audyt to obiektywne spojrzenie z zewnątrz, dzięki któremu można usprawnić zarządzanie przedsiębiorstwem. Menedżerowie mogą nie dostrzegać pewnych błędów, gdyż czasami przywiązują się do sprawdzonych rozwiązań. Taki audyt nie jest relatywnie drogą usługą, więc bariera wejścia w cały proces jest raczej niska – przekonuje Agnieszka Kubiczek, ekspertka rozwiązań e-commerce w Orange Polska.
Ofensywa w e-commerce
Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.
Amazon Prime zdrożeje nawet o 43% w Europie
Usługa Amazon Prime podrożeje w Europie. Gigant e-commerce tłumaczy się inflacją. Podwyżki dotkną głównie klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
E-commerce zdominował rynek logistyczny. Niemal dwukrotny wzrost w ciągu dwóch lat
Od 2019 roku w Polsce zapotrzebowanie branży e-commerce na powierzchnie magazynowe wzrosło o 84 proc. - wynika z danych firmy Cushman & Wakefield.
InPost wprowadza nowy model paczkomatu. To "appkomat"
W pierwszych lokalizacjach w Warszawie i Krakowie firma InPost postawiła nowe modele paczkomatów. Noszą one nazwę "appkomaty" i mają być lepiej dopasowane do funkcjonalności aplikacji mobilnej firmy.
Rebranding w nietypowym stylu. InPost zmienia nazwę zachodniego giganta na polską markę
Już niebawem z Hiszpanii i Portugalii zniknie szyld Mondial Relay, jednego z największych operatorów pocztowych. Zastąpi go InPost, czyli nazwa polskiej firmy, która przejęła francuskiego giganta.
Czy wciąż jest potencjał na rozbudowę polskiego sektora e-commerce?
Wyjście za granicę to jedna z ciekawszych decyzji, jaką mogą podjąć polscy przedsiębiorcy z sektora e-commerce. Nie jest to jednak decyzja łatwa. O tym, co zrobić, by dobrze przeanalizować rynki, mówili w czasie webinaru zorganizowanego przez My Company Polska eksperci DHL Express.