e-commerce

zobacz inne tematy
Pointpack i Stava ruszają ze współpracą

Pointpack i Stava ruszają ze współpracą

Stava oraz Pointpack podpisały list intencyjny w sprawie rozwoju wzajemnej współpracy. Obie spółki chcą wspólnie rozwijać segment lokalnych usług miejskich skoncentrowanych na niezawodnych dostawach.

Polacy kupują online by... poprawić sobie humor

Polacy kupują online by... poprawić sobie humor

Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu. Z kolei 65 proc. respondentów wybrało zakupy w sieci, aby zachować bezpieczeństwo podczas pandemii - wynika z badań PayPal.

Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów

Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów

W najbliższym czasie Answear.com będzie chciał wejść na 11 kolejnych rynków - poinformowali podczas wirtualnej konferencji prasowej przedstawiciele firmy. Jednocześnie firma utrzymuje swoje plany debiutu na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych do końca tego roku.

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE

Mogę śmiało stwierdzić, że email i e-commerce są właściwie nierozłączne. Za pomocą maila klienci dowiadują się o nowych promocjach bądź otrzymują garść inspiracji. Ale email wykorzystywany jest też w innym celu - żeby poinformować o prawidłowym założeniu konta czy przy potwierdzeniu złożenia zamówienia lub wpłynięcia płatności.

Koniec z portfelem!

Koniec z portfelem!

Płacę, czym chcę. Portfel to przeżytek. Płatność przy odbiorze również przestaje być najchętniej wybieranym sposobem na opłacanie zamówień. Z których rozwiązań klienci korzystają najczęściej? Jak sklepy mogą je wdrożyć? Podpowiadamy, jak dostosować się do transakcyjnych potrzeb klientów.

DPD zmienia model logistyczny. Powstała nowa sortownia na Śląsku

DPD zmienia model logistyczny. Powstała nowa sortownia na Śląsku

DPD Polska oddała do użytku sortownię regionalną w Rudzie Śląskiej. Obiekt docelowo będzie obsługiwał do 300 tys. paczek na dobę, optymalizując procesy obsługi przesyłek z regionów Rzeszowa, Krakowa, Katowic i Wrocławia. Jest to kolejny etap wdrażania nowego modelu logistycznego zakładającego decentralizację procesów logistycznych.

Nie trać czujności! Rynek e-commerce mocno rośnie, ale nie każdy na tym wygra [ANALIZA]

Nie trać czujności! Rynek e-commerce mocno rośnie, ale nie każdy na tym wygra [ANALIZA]

- Rynek e-commerce dynamicznie rośnie. To może nieco uśpić czujność, bo przecież jesteśmy na silnej ścieżce wzrostowej - mówi Robert Ćwiertnia, konsultant ds. robotyzacji procesów biznesowych w Crowe. Tymczasem wielcy gracze każdego dnia inwestują w poprawę biznesu w internecie. Jeśli mniejsza firma nie dopasuje się do tych trendów, zginie.

Wygraj wyścig o klienta w e-commerce [RAPORT]

Wygraj wyścig o klienta w e-commerce [RAPORT]

Dobrze zaprojektowany sklep internetowy, bezpieczne płatności, szybka i bezproblemowa dostawa – to trzy czynniki, które decydują o sukcesie w e-commerce. Ten ostatni daje dziś największe pole do popisu.

Raport. Wzrost e-handlu: Główne wyzwania dla firm kurierskich

Raport. Wzrost e-handlu: Główne wyzwania dla firm kurierskich

Zwiększone zainteresowanie zakupami internetowymi niesie za sobą nowe wyzwania. Związane są one nie tylko z obsługą logistyczną większego wolumenu przesyłek, ale także z podniesieniem wydajności magazynów, usprawnieniem floty pojazdów dostawczych czy zatrudnieniem większej liczby kurierów i pracowników magazynowych.

Rośnie liczba pustych lokali w galeriach handlowych

Rośnie liczba pustych lokali w galeriach handlowych

W większości dużych miast w Polsce wzrósł wskaźnik pustostanów, czyli wolnych lokali w centrach handlowych - wynika z analizy firmy CBRE. Najgorsza sytuacja obserwowana jest w Szczecinie, Górnym Śląsku i Poznaniu.

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Nowe technologie, bezpieczne płatności i optymalizacja biznesu. Oto, jak poprawić swoją skuteczność w walce o klienta w e-commerce.

Allegro przeprowadzi się do nowego biura

Allegro przeprowadzi się do nowego biura

Allegro wynajęła blisko 16 200 mkw. w Fabryce Norblina w Warszawie. Firma zajmie pięć pięter w biurowcu B kompleksu. Firma przeprowadzi się z biurowca Q22 do Fabryki Norblina etapami, zaczynając od lipca 2021 r.

Uber Eats dowiezie zakupy z Żabki do domu. Rusza nowa usługa

Uber Eats dowiezie zakupy z Żabki do domu. Rusza nowa usługa

Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu.

Prowadź e-sklep w Europie!

Prowadź e-sklep w Europie!

Prowadzenie sklepu online tylko dla Polaków to marnowanie biznesowego potencjału. Podpowiadamy, co zrobić, aby rozszerzyć działalność na inne kraje Unii Europejskiej.

Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?

Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?

Pieniądze lubią ciszę. Zwłaszcza w branży nieruchomości. Kiedy wszyscy mówią o ratowaniu przedsiębiorstw i utrzymaniu miejsc pracy, między właścicielami centrów handlowych a najemcami trwa przeciąganie liny.

E-sprint w handlu

E-sprint w handlu

Rewolucja dzieje się na naszych oczach. Rok 2020 zostanie zapamiętany nie tylko przez pryzmat zarazy, ale także przez totalną przemianę w handlu. Ci, którzy się na nią spóźnią, będą żałowali przez lata.