e-commerce

zobacz inne tematy
Value4Capital zainwestował już w home.pl i Shopera. Teraz czas na Univio

Value4Capital zainwestował już w home.pl i Shopera. Teraz czas na Univio

Univio z pomocą silnego inwestora finansowego – funduszu private equity Value4Capital – zamierza dynamicznie rozwijać się dalej: pozyskiwać nowych klientów, inwestować w kolejne partnerstwa i technologie oraz konsolidować krajowy rynek. Spółka zamierza też zreplikować model rozwoju na arenie międzynarodowej.

Startup Baseig rozpoczyna emisję akcji. Chce pozyskać środki na technologie

Startup Baseig rozpoczyna emisję akcji. Chce pozyskać środki na technologie

Wystartowała emisja BASEIG S.A., polskiego startupu z branży AI-commerce. Dziś, 20 maja rozpoczęły się zapisy na akcje, a emisja prowadzona będzie w oparciu o Dokument Ofertowy. Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój technologii, ekspansję zagraniczną oraz tworzenie nowych marek. Proces wspiera Dom Maklerski INC. Debiut spółki na rynku NewConnect planowany jest jeszcze w 2025 roku.

Startupowy Święty Graal

Startupowy Święty Graal

Kamil Pionkowski, założyciel RevBox, stworzył narzędzie, które nazywa gamechangerem na rynku e-commerce. Przy okazji wygrał zorganizowany przez „My Company Polska” konkurs „Święty Graal startupu”.

CryptoProcessing debiutuje na polskim rynku. To dostawca płatności krypto dla firm i e-commerce w Europie

CryptoProcessing debiutuje na polskim rynku. To dostawca płatności krypto dla firm i e-commerce w Europie

CryptoProcessing oficjalnie otworzył swój oddział w Polsce. To marka stworzona przez CoinsPaid, jednego z europejskich liderów w dostarczaniu płatności kryptowalutowych dla firm. Rozwijana od ponad 5 lat firma jest dobrze znana w Europie. Co miesiąc CryptoProcessing przetwarza ponad 800 mln EUR, umożliwiając w tym czasie w ponad 1 mln transakcji m.in. w serwisach e-commerce.

Polska mapa e-handlu. MŚP sprzedają 1 produkt na sekundę

Polska mapa e-handlu. MŚP sprzedają 1 produkt na sekundę

Przedsiębiorcy w Polsce odgrywają kluczową rolę w gospodarce, generując blisko dwie trzecie PKB (67,9 proc.), z czego niemal połowę (45,3 proc.) wnoszą sprzedawcy z sektora MŚP. Najnowsze dane Amazon wskazują, że mali i średni przedsiębiorcy odnoszą sukcesy w e-commerce.

Firmy odzieżowe mają szansę wygrać z zalewem tanich ubrań z Chin jeśli zainwestują w AI

Firmy odzieżowe mają szansę wygrać z zalewem tanich ubrań z Chin jeśli zainwestują w AI

Sklepy internetowe z ubraniami i dodatkami mają w Polsce wielu fanów. To szansa na podbicie co najmniej europejskiego rynku, ale żeby utrzymać się w czołówce, należy inwestować w AI. Jak idzie to do tej pory? Średnio, bo część stron sprzedażowych ma problem, z tak wydawałoby się banalnym zadaniem, jak płynne ładowanie treści.Czy polskie firmy odzieżowe są gotowe na zmiany?

Kuchnia e-commerce, czyli trzy przepisy na wzrost konwersji

Kuchnia e-commerce, czyli trzy przepisy na wzrost konwersji

Jedni myślą o swoim e-sklepie w kategoriach romantycznych: „Jeśli będę miał najlepsze produkty i najniższe ceny, podbiję świat”. Inni myślą w kategoriach pragmatycznych: „Koszt zakupu plus 10 proc. kosztów plus 10 proc. marży równa się sprzedaż”. Które podejście jest słuszne? I jedno, i drugie.

Konsument Nowej Generacji

Konsument Nowej Generacji

Dobre wieści! Wraz ze spadkiem inflacji Polacy wracają do sklepów, a zwłaszcza e-sklepów. Jak sprawić, by klienci trafili prosto do nas, nie do konkurencji? Oczywiście najlepiej wykorzystać do tego nowe technologie.

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Jeśli przyjąć – za Johnem F. Kennedym – że „wszyscy jesteśmy konsumentami”, to kwestia praw, które przysługują kupującym, zyskuje na znaczeniu. Tym bardziej że Polacy coraz lepiej się w nich orientują. To najważniejszy wniosek z najnowszego badania Forum Konsumentów i Amazon.

Tomasz i Piotr Karwatka inwestują w Rigby. Będą także doradzać przy rozwoju technologii Medusa

Tomasz i Piotr Karwatka inwestują w Rigby. Będą także doradzać przy rozwoju technologii Medusa

Spółka Rigby, specjalizująca się we wdrażaniu eCommerce w technologii Medusa.js, ogłosiła dzisiaj, że dołączają do niej znani inwestorzy Piotr i Tomasz Karwatka, współzałożyciele takich firm jak Divante, Callstack, czy VueStorefront. Piotr i Tomasz, którzy od lat aktywnie działają w świecie eCommerce, wzbogacą Rigby swoim doświadczeniem przy realizacji projektów dla klientów klasy enterprise.

Usługi dodane coraz mocniejsze w bankowości

Usługi dodane coraz mocniejsze w bankowości

Szybko, łatwo i przyjemnie. Klienci nie chcą marnować czasu, stąd tak duża popularność wszelkiego rodzaju agregatorów sprzedażowych i VAS-ów, czyli usług dodanych.

Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym

Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym

Leroy Merlin, znana sieć hipermarketów budowlanych, rozszerza swoją ofertę o innowacyjny marketplace w Polsce. Ta nowa inicjatywa stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku oraz na sukces podobnych platform w innych krajach, gdzie Leroy Merlin już z powodzeniem wprowadził ten model sprzedaży.

Le Petit Trou to polska marka bielizny znana na całym świecie. W czym tkwi jej sukces? [WYWIAD]

Le Petit Trou to polska marka bielizny znana na całym świecie. W czym tkwi jej sukces? [WYWIAD]

Le Petit Trou to marka, którą francuski „Vogue” umieścił w zestawieniu najbardziej gorących tego sezonu obok takich, jak Loro Piana, Max Mara czy Brunello Cucinelli. Z kolei „GQ France” poleca ją słowami „możesz kupić z zamkniętymi oczami”. O pomyśle, sukcesie oraz nietaktownych na pozór decyzjach opowiadają założycielka marki Zuzanna Kuczyńska i Kasia Partyka, Head of Sales and Operations.

Top 10 trendów w e-commerce

Top 10 trendów w e-commerce

To będzie rok odbicia w e-commerce! Czy powrócimy do szalonego wyścigu z lat 2020–2021? Raczej nie, ale dostosowując się do najważniejszych trendów w branży, będziesz w stanie efektywniej pozyskiwać i utrzymywać klienta.

Jak zapomnieć o logistyce

Jak zapomnieć o logistyce

Jeśli prowadzisz e-sklep, to ostatnią rzeczą, o której powinieneś myśleć, jest to, w jaki sposób wysłany przez ciebie towar dotrze do klienta. To ma się dziać bezproblemowo! Tak się stanie, jeśli tylko nie zapomnisz o trzech prostych zasadach.