e-commerce

zobacz inne tematy
UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]

UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]

Nie wszystkie polskie sklepy dostosowały się do unijnej dyrektywy Omnibus, która od 1 stycznia nakłada obowiązek informowania - w przypadku przecenionych towarów - o najniższej cenie danego produktu z ostatnich 30 dni. - Wspólnie z Inspekcją Handlową zadbamy, aby prawo było przestrzegane - zapowiada UOKiK. I grozi wielkimi karami.

Zwroty w e-commerce

Zwroty w e-commerce

Możliwość dokonania zwrotu zakupionych w internecie towarów to dziś standard. Produkty zamawiane w e-commerce widzimy fizycznie dopiero po doręczeniu i nie zawsze spełniają one nasze oczekiwania. Obsługa zwrotów może być uciążliwa, lecz jest niezbędna, aby zapewnić sobie przychylność klienta. Wymaga jednak dobrze przemyślanej logistyki lub rozwiązań odciążających e-sklepy w tym obszarze.

Prosta droga do e-commerce. cyber_Folks inspiruje, najlepsi zdradzają swoje patenty

Prosta droga do e-commerce. cyber_Folks inspiruje, najlepsi zdradzają swoje patenty

Nie musisz znać konstrukcji samochodu, by mieć frajdę z jazdy i parkować “kopertą” tam, gdzie inni się nie mieszczą. Tak samo nie musisz być programistą czy web developerem, żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy. Skąd to wiemy? Z książki „Patent na e-commerce” autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego, napisanej i wydanej dzięki cyber_Folks.

Nowe trendy w e-commerce. Dostawy next day i same day

Nowe trendy w e-commerce. Dostawy next day i same day

Dostawa w ciągu 24 godzin w branży e-commerce staje się standardem. Jeszcze kilka lat temu dla wielu sprzedających było to trudne do pomyślenia. Dziś sprawny e-sklep, który nie dostosowuje się do nowych trendów, może przegrać w wyścigu o klienta.

Budujemy interakcje

Budujemy interakcje

Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci coraz bardziej świadomi. To szansa dla firm, które oferują wysokiej jakości rozwiązania – mówi Miron Kłosiński, CEO Sunrise System.

Bez płatności ani rusz

Bez płatności ani rusz

W każdym biznesie są takie punkty, na które mało kto zwraca uwagę do momentu, kiedy przestają działać. Awarie systemów płatności lub też niewłaściwe ich przygotowanie mogą znacząco wpłynąć na wyniki e-sklepu.

Audyt kluczem do sukcesu w e-commerce

Audyt kluczem do sukcesu w e-commerce

– Audyt to obiektywne spojrzenie z zewnątrz, dzięki któremu można usprawnić zarządzanie przedsiębiorstwem. Menedżerowie mogą nie dostrzegać pewnych błędów, gdyż czasami przywiązują się do sprawdzonych rozwiązań. Taki audyt nie jest relatywnie drogą usługą, więc bariera wejścia w cały proces jest raczej niska – przekonuje Agnieszka Kubiczek, ekspertka rozwiązań e-commerce w Orange Polska.

Ofensywa w e-commerce

Ofensywa w e-commerce

Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.

Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]

Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]

- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.

Unity Group łączy się z Global4Net

Unity Group łączy się z Global4Net

Do Unity Group dołącza Global4Net. Działalność obu spółek w ramach jednej grupy umożliwi osiągnięcie ok. 115 mln zł przychodów do końca 2022 r. i jak zapewniają ich przedstawiciele, szybszą ekspansję na rynkach międzynarodowych.