e-commerce
zobacz inne tematyKoc elektryczny konieczny tej zimy? Doskonały pomysł na biznes
Rachunki są coraz wyższe, a rodziny na całym świecie szykują się na zimę i szukają oszczędności. Gwałtownie wzrosła więc sprzedaż koców elektrycznych.
Zakupy w internecie "normalnością" dla 75 proc. Polaków
Obecnie 75 proc. Polaków zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w tygodniu – wynika z najnowszego badania CBRE.
Sukces w stylu omnichannel, czyli „Jak nie drzwiami, to oknem”
„Jak nie drzwiami, to oknem” – to stare powiedzenie najlepiej opisuje to, czym jest omnichannel – sztuką dotarcia do klienta, niezależnie od narzędzi.
Erli chce zainwestować 50 mln złotych w e-sklepy. "Model radykalnie obniży koszty dla sprzedających"
Do końca tego roku firma Erli chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google Ads o wartości 50 mln złotych. Ponadto szykowana jest specjalna platforma i szereg innych działań, które mają pomóc sprzedającym w internecie - podano w komunikacie.
Audyt kluczem do sukcesu w e-commerce
– Audyt to obiektywne spojrzenie z zewnątrz, dzięki któremu można usprawnić zarządzanie przedsiębiorstwem. Menedżerowie mogą nie dostrzegać pewnych błędów, gdyż czasami przywiązują się do sprawdzonych rozwiązań. Taki audyt nie jest relatywnie drogą usługą, więc bariera wejścia w cały proces jest raczej niska – przekonuje Agnieszka Kubiczek, ekspertka rozwiązań e-commerce w Orange Polska.
Ofensywa w e-commerce
Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.
Amazon Prime zdrożeje nawet o 43% w Europie
Usługa Amazon Prime podrożeje w Europie. Gigant e-commerce tłumaczy się inflacją. Podwyżki dotkną głównie klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
E-commerce zdominował rynek logistyczny. Niemal dwukrotny wzrost w ciągu dwóch lat
Od 2019 roku w Polsce zapotrzebowanie branży e-commerce na powierzchnie magazynowe wzrosło o 84 proc. - wynika z danych firmy Cushman & Wakefield.
InPost wprowadza nowy model paczkomatu. To "appkomat"
W pierwszych lokalizacjach w Warszawie i Krakowie firma InPost postawiła nowe modele paczkomatów. Noszą one nazwę "appkomaty" i mają być lepiej dopasowane do funkcjonalności aplikacji mobilnej firmy.
Rebranding w nietypowym stylu. InPost zmienia nazwę zachodniego giganta na polską markę
Już niebawem z Hiszpanii i Portugalii zniknie szyld Mondial Relay, jednego z największych operatorów pocztowych. Zastąpi go InPost, czyli nazwa polskiej firmy, która przejęła francuskiego giganta.
Czy wciąż jest potencjał na rozbudowę polskiego sektora e-commerce?
Wyjście za granicę to jedna z ciekawszych decyzji, jaką mogą podjąć polscy przedsiębiorcy z sektora e-commerce. Nie jest to jednak decyzja łatwa. O tym, co zrobić, by dobrze przeanalizować rynki, mówili w czasie webinaru zorganizowanego przez My Company Polska eksperci DHL Express.
Wolt postawi na rozwój "dark store`ów". Do Warszawy dołączą kolejne miasta
Wolt Market przystosowuje się do nowej sytuacji na rynku dostaw żywności. Firma zamierza postawić na rozwój "dark store`ów", czyli niewielkich magazynów w centrach miast.
Rafał Brzoska: "Chcemy dzielić się naszym sukcesem". InPost sponsorem reprezentacji Polski
InPost został oficjalnie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jak powiedzieli w czasie konferencji prasowej przedstawiciele firmy, to element budowy wizerunku marki wraz z jej ekspansją międzynarodową.
Shoper przejmie agencję omnichannel. Postawi na międzynarodową ekspansję
Shoper, właściciel platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), zawarł przedwstępną umowę dotyczącą nabycia agencji Selium wyspecjalizowanej w obsłudze sprzedaży wielokanałowej.
Dobra oferta podstawą retencji. Najlepsze sposoby na utrzymanie klientów
Chcesz sprzedać więcej, z większą marżą i zyskać jeszcze ambasadora swojej marki. Zadbaj o odpowiednią retencję klientów. Klient powracający jest lepszy, tańszy i pomaga tworzyć twój pozytywny wizerunek.
InPost odsłania karty. Pomimo spowolnienia rynku e-commerce, wzrost przychodów o 82 proc.
Pomimo pogarszających się warunków rynkowych, przychody wzrosły spółki InPost wzrosły o 82 proc., do poziomu 4,6 mld zł.Firma zamierza dalej inwestować w nowe paczkomaty oraz rozwój działalności we Francji i Wielkiej Brytanii.
Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]
- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.
Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę
Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.
4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży
Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.
Allegro rozwija ofertę na Unię Europejską. Można kupować i sprzedawać poza granicami Polski
Allegro poinformowało o uruchomieniu anglojęzycznej wersji marketplace`u. Oznacza to, że kupujący i sprzedający mogą m.in. płacić w euro i działać na niemal wszystkich rynkach europejskich.
Unity Group łączy się z Global4Net
Do Unity Group dołącza Global4Net. Działalność obu spółek w ramach jednej grupy umożliwi osiągnięcie ok. 115 mln zł przychodów do końca 2022 r. i jak zapewniają ich przedstawiciele, szybszą ekspansję na rynkach międzynarodowych.
Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe
Na rynku online rośnie konkurencja pomiędzy detalistami. Dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Według danych ECC Koln, firmy zajmującej się doradztwem w e-commerce, aż 75 proc. e-konsumentów, uważa proces płatności za kluczowy. Sprzedawcy, którzy udostępniając popularne metody płatności, dbają o doświadczenia konsumenta, zwiększają konwersję.
W Kubotach przez świat
Kubota – marka, którą od lat kochają Polacy – próbuje podbić zagraniczne serca i stopy. Realizacji celu ma pomóc sprzedaż na Amazonie, która na ten moment jest kluczowa w kontekście ekspansji zagranicznej brandu. Czy to się może udać?
Jakich dokumentów potrzebujesz do uruchomienia sklepu internetowego? Poradnik
Myślisz o założeniu sklepu internetowego? Prawnik radzi, jakie dokumenty musisz przygotować, by rozpocząć w pełni działalność.
Karol Milewski, Omnipack: "Polacy mają wyśrubowane wymagania względem dostaw" [WYWIAD]
Klienci chcą dostawy następnego dnia, niskich cen, wysokiej jakości. Żeby to robić z zyskiem, trzeba budować skalę, wychodząc poza Polskę. Nie da się inaczej. Skupiając się na rodzimym rynku, zostajemy w tyle – mówi Karol Milewski ze startupu Omnipack.
Polska platforma omnichannel pozyskała 8 milionów na rozwój
ONe, polska platforma działająca w obszarze omnichannel, pozyskała 8 mln złotych na ekspansję - zarówno w kraju, jak i za granicą.
Empik ma już 300 sklepów
W piątek, 17 grudnia, na terenie centrum handlowego Serenada w Krakowie wystartował kolejny punkt sieci Empik. To już 300. sklep tej firmy.
Polska firma rozwija skrzydła. Lingaro przejmuje eBusiness Institute ze Szwajcarii
Lingaro Group, polska firma specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów analityki danych oraz Big Data, przejęła szawajcarską Spółkę eBusiness Institute, działającą w obszarze strategicznego doradztwa i działań marketingowych dla wiodących światowych marek e-commerce.
Jak rozpocząć sprzedaż przez internet w Niemczech? Poradnik dla firm z sektora e-commerce
Chcesz rozwinąć skrzydła? Pomyśl o uruchomieniu własnego sklepu internetowego w Niemczech. Oto praktyczny poradnik, jak przygotować się do jego uruchomienia zgodnie z niemieckim prawem.
Efekt Thrasio, czyli rewolucja w branży e-commerce. Agregatory podbijają kolejne rynki [TYLKO U NAS]
Agregatory dla branży e-commerce pozyskują fundusze w fenomenalnym tempie – tylko w ciągu jednego wrześniowego dnia w Europie inwestorzy wpompowali w ten sektor 1,1 mld dolarów. O czym właściwie mowa i dlaczego zjawisko jest na fali – tłumaczy Jacek Łubiński, Market One Capital.
CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce
Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.
Kierownictwo Amazon India brało udział w przemycie narkotyków. Policja wystosowała oskarżenie
Menedżerowie wyższego szczebla w firmie Amazon w Indiach zostali oskarżeni po tym, jak dwóch mężczyzn rzekomo korzystało z zasobów sklepu do przemytu marihuany.
Black Friday, Cyber Monday - jak nie dać się oszukać? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Wyprzedaże - okazje czy pułapki? Jak kupować mądrze? Na co zwrócić uwagę podczas zakupowego szaleństwa? Prezes UOKiK Tomasz Chróstny przypomina, że niezależnie od tego, czy kupujemy towar w cenie promocyjnej czy regularnej, obowiązują jednolite prawa konsumenckie.
Łukasz Dwulit dołączył do Klarny. Będzie odpowiadał za rozwój firmy w Polsce
Do polskiego zespołu Klarny, wiodącego globalnego dostawcy rozwiązań płatniczych i platformy zakupowej, dołączył Łukasz Dwulit. Będzie odpowiadał za rozwój firmy w Polsce, jednym z kluczowych rynków Klarna w Europie.
Raport: "Odpowiedzialny e-commerce 2021". Co biorą pod uwagę e-konsumenci przy wyborze sklepu?
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, ponad połowa e-konsumentów wybierając sklep internetowy bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną społecznie i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.