e-commerce

zobacz inne tematy
DPD zmienia model logistyczny. Powstała nowa sortownia na Śląsku

DPD zmienia model logistyczny. Powstała nowa sortownia na Śląsku

DPD Polska oddała do użytku sortownię regionalną w Rudzie Śląskiej. Obiekt docelowo będzie obsługiwał do 300 tys. paczek na dobę, optymalizując procesy obsługi przesyłek z regionów Rzeszowa, Krakowa, Katowic i Wrocławia. Jest to kolejny etap wdrażania nowego modelu logistycznego zakładającego decentralizację procesów logistycznych.

Nie trać czujności! Rynek e-commerce mocno rośnie, ale nie każdy na tym wygra [ANALIZA]

Nie trać czujności! Rynek e-commerce mocno rośnie, ale nie każdy na tym wygra [ANALIZA]

- Rynek e-commerce dynamicznie rośnie. To może nieco uśpić czujność, bo przecież jesteśmy na silnej ścieżce wzrostowej - mówi Robert Ćwiertnia, konsultant ds. robotyzacji procesów biznesowych w Crowe. Tymczasem wielcy gracze każdego dnia inwestują w poprawę biznesu w internecie. Jeśli mniejsza firma nie dopasuje się do tych trendów, zginie.

Wygraj wyścig o klienta w e-commerce [RAPORT]

Wygraj wyścig o klienta w e-commerce [RAPORT]

Dobrze zaprojektowany sklep internetowy, bezpieczne płatności, szybka i bezproblemowa dostawa – to trzy czynniki, które decydują o sukcesie w e-commerce. Ten ostatni daje dziś największe pole do popisu.

Raport. Wzrost e-handlu: Główne wyzwania dla firm kurierskich

Raport. Wzrost e-handlu: Główne wyzwania dla firm kurierskich

Zwiększone zainteresowanie zakupami internetowymi niesie za sobą nowe wyzwania. Związane są one nie tylko z obsługą logistyczną większego wolumenu przesyłek, ale także z podniesieniem wydajności magazynów, usprawnieniem floty pojazdów dostawczych czy zatrudnieniem większej liczby kurierów i pracowników magazynowych.

Rośnie liczba pustych lokali w galeriach handlowych

Rośnie liczba pustych lokali w galeriach handlowych

W większości dużych miast w Polsce wzrósł wskaźnik pustostanów, czyli wolnych lokali w centrach handlowych - wynika z analizy firmy CBRE. Najgorsza sytuacja obserwowana jest w Szczecinie, Górnym Śląsku i Poznaniu.

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Nowe technologie, bezpieczne płatności i optymalizacja biznesu. Oto, jak poprawić swoją skuteczność w walce o klienta w e-commerce.

Allegro przeprowadzi się do nowego biura

Allegro przeprowadzi się do nowego biura

Allegro wynajęła blisko 16 200 mkw. w Fabryce Norblina w Warszawie. Firma zajmie pięć pięter w biurowcu B kompleksu. Firma przeprowadzi się z biurowca Q22 do Fabryki Norblina etapami, zaczynając od lipca 2021 r.

Uber Eats dowiezie zakupy z Żabki do domu. Rusza nowa usługa

Uber Eats dowiezie zakupy z Żabki do domu. Rusza nowa usługa

Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu.

Prowadź e-sklep w Europie!

Prowadź e-sklep w Europie!

Prowadzenie sklepu online tylko dla Polaków to marnowanie biznesowego potencjału. Podpowiadamy, co zrobić, aby rozszerzyć działalność na inne kraje Unii Europejskiej.

Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?

Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?

Pieniądze lubią ciszę. Zwłaszcza w branży nieruchomości. Kiedy wszyscy mówią o ratowaniu przedsiębiorstw i utrzymaniu miejsc pracy, między właścicielami centrów handlowych a najemcami trwa przeciąganie liny.

E-sprint w handlu

E-sprint w handlu

Rewolucja dzieje się na naszych oczach. Rok 2020 zostanie zapamiętany nie tylko przez pryzmat zarazy, ale także przez totalną przemianę w handlu. Ci, którzy się na nią spóźnią, będą żałowali przez lata.

Jak dobrze  zmierzyć sprzedaż

Jak dobrze zmierzyć sprzedaż

Sprzedaż naszego sklepu internetowego może skoczyć nawet o 20–30 proc., jeśli będziemy mądrze korzystać z narzędzi do analizy i optymalizacji.

Sklepy  listy piszą

Sklepy listy piszą

Nie masz pieniędzy na dużą kampanię marketingową? Wykorzystaj stary, dobry e-mail. To świetna strategia wsparcia sprzedaży sklepu internetowego, szczególnie na początku.

Reklama dźwignią handlu

Reklama dźwignią handlu

To wie każdy właściciel sklepu internetowego, nawet ten, który tego niestety nie stosuje: trzeba go reklamować i polecać w sieci. Oto kilka propozycji, jak to zrobić, korzystając ze sposobów, które mają dużą siłę rażenia.

Niech cię klient odnajdzie

Niech cię klient odnajdzie

Rozwijając e-sklep, trzeba koniecznie postawić na tzw. marketing przychodzący. Chodzi o długoterminowe działania, dzięki którym klienci będą nas w sieci sami znajdować – do tego nieprzypadkowi.

Pokaż to tak, aby sprzedać

Pokaż to tak, aby sprzedać

Od tego, jak zaprezentujemy na stronie sklepu produkty i podejdziemy do pokazywania cen, zależy więcej, niż mogłoby się wydawać. Mówiąc krótko: chodzi o triki.

Wiarygodnie, wygodnie, zgodnie z prawem

Wiarygodnie, wygodnie, zgodnie z prawem

Zanim zaczniemy w internecie sprzedawać i pozyskiwać klientów, musimy się zatroszczyć o kilka fundamentów, takich jak regulamin sklepu czy sposoby przyjmowania płatności. W tej części naszego cyklu wyjaśniamy, co warto wcześniej wdrożyć – i dlaczego.

Zaczynamy przygodę z e-commerce

Zaczynamy przygodę z e-commerce

Kiedy już „na sucho” przemyślimy, jaki chcemy mieć sklep, czy jesteśmy w stanie odpowiednio zająć się klientami, przyjrzymy się, co inni robią dobrze, a co źle i wreszcie ustalimy, jaki będzie nasz model biznesowy – dopiero wtedy możemy świadomie wdać się w przygodę z e-commerce. A zaczniemy ją od domeny i hostingu.

Zanim cokolwiek zrobisz

Zanim cokolwiek zrobisz

Zabierając się za uruchomienie sklepu internetowego, powinniśmy wcześniej zdać sobie sprawę, czym on tak naprawdę jest. I być gotowi na technologiczne wyzwania – zresztą nie tylko na etapie jego powstawania – oraz na wszystkie konsekwencje jego istnienia, zwłaszcza związane z obsługą klienta.

Ma być tanio, szybko i bezpiecznie

Ma być tanio, szybko i bezpiecznie

Dwa tygodnie oczekiwania na towar kupiony w sklepie internetowym – kiedyś to standard, dziś rzecz nie do pomyślenia. Klienci rzadko są gotowi czekać na odbiór zamówienia dłużej niż dwa dni. Dlatego logistyka jest jednym z najbardziej newralgicznych elementów e-handlu.

Przepis na płatności instant

Przepis na płatności instant

Pieniądze na koncie w kilka sekund. Szybkie zamknięcie transakcji, wygoda i bezpieczeństwo kupującego. To najważniejsze zalety systemów płatności, jakie można zastosować w sklepach online bądź na stronach internetowych, na których prowadzimy sprzedaż. Oferuje je kilku dostawców. Na co zwrócić uwagę, wybierając najlepszego dla nas i naszych klientów?

Baza danych albo kula w płot

Baza danych albo kula w płot

Big Data i „ciasteczka” wydają się stworzone dla sklepu internetowego. Przede wszystkim dlatego, że służą personalizacji podejścia do e-klienta. Bez niej rośnie prawdopodobieństwo, że skierowane do internauty zabiegi handlowe i marketingowe trafią jak kulą w płot.

Gotowiec czy samodzielna konfiguracja?

Gotowiec czy samodzielna konfiguracja?

Założenie sklepu internetowego nie jest trudne, na pewno nie bardziej niż znalezienie i wynajęcie lokalu na stacjonarną placówkę. Za to mniej kosztuje. O ile mniej, zależy jednak od ustalenia kilku rzeczy, zanim jeszcze wydamy na jego uruchomienie pierwszą złotówkę.

W internecie lepiej być, niż nie być

W internecie lepiej być, niż nie być

Przez kilkanaście lat e-handel w Polsce rozwinął się z ciekawostki z wielkim potencjałem w prawdziwą potęgę. W 2015 r. wygeneruje u nas grubo ponad 30 mld zł obrotów. W kolejnych latach ta kwota pójdzie jeszcze w górę, choćby dlatego, że liczba e-sklepów co roku rośnie o ok. 15 proc., a cyfryzacja społeczeństwa postępuje.