e-commerce
zobacz inne tematyRaport Konsument Nowej Generacji. Jak nadążyć za zmianami
Błyskawiczne płatności, szybkie i wygodne dostawy oraz nowinki technologiczne, które zwiększają komfort klientów. Oto, jak zmienia się polski konsument.
Giełdowy debiut Answear.com z zielonym światłem od KNF. Znamy szczegóły oferty dla inwestorów
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Answear.com w związku z planowaną ofertą publiczną. Wartość całej oferty to niemal 160 mln złotych.
Raport Konsument Nowej Generacji.Usługi przenoszą się do sieci
Pozyskanie kredytu bez wizyty w banku, umówienie wizyty u fryzjera za pomocą paru kliknięć czy zakup samochodu przez internet. Coś, co było nie do pomyślenia jeszcze rok temu, dziś staje się normą.
Raport Konsument Nowej Generacji. E-biznes wyrównuje szanse [WYWIAD]
W internecie masz szansę wygrać nawet z największymi korporacjami – mówi Grzegorz Kuczyński, CEO w Unity Group.
Answear.com chce wejść na giełdę i do 11 kolejnych krajów
W najbliższym czasie Answear.com będzie chciał wejść na 11 kolejnych rynków - poinformowali podczas wirtualnej konferencji prasowej przedstawiciele firmy. Jednocześnie firma utrzymuje swoje plany debiutu na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych do końca tego roku.
Black Friday 2020. Obniżki cen były, ale minimalne
Czy Black Friday w Polsce to rzeczywiście święto wielkich wyprzedaży? Mamy już dokładne dane podsumowujące ostatnie dni. Jak wynika z badań Deloitte, średnie obniżki cen sięgnęły zaledwie 3,4 proc.
Raport Konsument Nowej Generacji. Zakupy od nowa
Zamiast do tradycyjnego sklepu, Polacy wolą wybrać się na zakupy w internecie. Czy trend utrzyma się także wtedy, kiedy po pandemii sklepy powrócą do normalnej działalności?
Email marketing + e-commerce = TRUE LOVE
Mogę śmiało stwierdzić, że email i e-commerce są właściwie nierozłączne. Za pomocą maila klienci dowiadują się o nowych promocjach bądź otrzymują garść inspiracji. Ale email wykorzystywany jest też w innym celu - żeby poinformować o prawidłowym założeniu konta czy przy potwierdzeniu złożenia zamówienia lub wpłynięcia płatności.
Raport Konsument Nowej Generacji. Technologiczna rewolucja na rynku płatności
Polacy są wygodni. Chcą szybkich, bezpiecznych i łatwych transakcji. Tyle że nie każda nowinka spotyka się z uznaniem – mówi w wywiadzie Paweł Działak, prezes Tpay.
Koniec z portfelem!
Płacę, czym chcę. Portfel to przeżytek. Płatność przy odbiorze również przestaje być najchętniej wybieranym sposobem na opłacanie zamówień. Z których rozwiązań klienci korzystają najczęściej? Jak sklepy mogą je wdrożyć? Podpowiadamy, jak dostosować się do transakcyjnych potrzeb klientów.
UOKiK wszczął postępowanie w sprawie pośredników w dowozie jedzenia [TYLKO U NAS]
W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów toczy się postępowanie wyjaśniające w sprawie firm-pośredników prowadzących internetowe platformy dostawy i zamawiania jedzenia - dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Największe firmy z tej branży złożyły już wyjaśnienia.
Amazon rozpycha się w Polsce. Ruszają wysyłki do paczkomatów
Jak wynika z dzisiejszej publikacji Pulsu Biznesu, zakupy z niemieckiego sklepu Amazona można odbierać w polskich paczkomatach InPost.
DPD zmienia model logistyczny. Powstała nowa sortownia na Śląsku
DPD Polska oddała do użytku sortownię regionalną w Rudzie Śląskiej. Obiekt docelowo będzie obsługiwał do 300 tys. paczek na dobę, optymalizując procesy obsługi przesyłek z regionów Rzeszowa, Krakowa, Katowic i Wrocławia. Jest to kolejny etap wdrażania nowego modelu logistycznego zakładającego decentralizację procesów logistycznych.
Szykuj się na zmiany w prawie. Firmy będą jak konsumenci. Co to oznacza dla e-commerce?
Od 1 stycznia 2021 r. wejdą w życie przepisy znacznie zmieniające funkcjonowanie rynku e-commerce w Polsce. Są one związane z przyznaniem niektórym przedsiębiorcom statusu konsumenta. O tym, jak przygotować się do nadchodzących zmian piszą eksperci TGC Corporate Lawyers.
Nie trać czujności! Rynek e-commerce mocno rośnie, ale nie każdy na tym wygra [ANALIZA]
- Rynek e-commerce dynamicznie rośnie. To może nieco uśpić czujność, bo przecież jesteśmy na silnej ścieżce wzrostowej - mówi Robert Ćwiertnia, konsultant ds. robotyzacji procesów biznesowych w Crowe. Tymczasem wielcy gracze każdego dnia inwestują w poprawę biznesu w internecie. Jeśli mniejsza firma nie dopasuje się do tych trendów, zginie.
Raport E-commerce. Logistyka kluczowym elementem w walce z konkurencją
Dawniej logistyka postrzegana była jako koszt. Dziś jest to podstawowe narzędzie do tworzenia przewagi konkurencyjnej – mówi Konrad Osiadacz, Senior Business Development Director w FM Logistic.
Allegro wchodzi na giełdę. Cena akcji wzrosła o 50 proc.! [AKTUALIZACJA]
Dziś, 12 października, o godz. 9:15, oficjalnie wystartują notowania Allegro, największego polskiego serwisu skupiającego sprzedawców handlujących przez internet. Sukces IPO oznacza, że jest to jedna z najbardziej wartościowych polskich firm.
Wygraj wyścig o klienta w e-commerce [RAPORT]
Dobrze zaprojektowany sklep internetowy, bezpieczne płatności, szybka i bezproblemowa dostawa – to trzy czynniki, które decydują o sukcesie w e-commerce. Ten ostatni daje dziś największe pole do popisu.
Raport. Wzrost e-handlu: Główne wyzwania dla firm kurierskich
Zwiększone zainteresowanie zakupami internetowymi niesie za sobą nowe wyzwania. Związane są one nie tylko z obsługą logistyczną większego wolumenu przesyłek, ale także z podniesieniem wydajności magazynów, usprawnieniem floty pojazdów dostawczych czy zatrudnieniem większej liczby kurierów i pracowników magazynowych.
Raport. E-commerce naprzód! Kto wygrał (i przegrał) na pandemii?
Polacy rzucili się do klikania i kupowania. Trendy są nieubłagane – jeśli firmy z branży handlowej szybko nie przestawią się na obsługę klienta internetowego, wypadną z gry o duże pieniądze.
H&M zlikwiduje setki sklepów. Firma przestawi się na e-commerce
Sieć H&M planuje zlikwidować w 2021 roku setki sklepów na całym świecie. Wszystko przez konsekwencje pandemii COVID-19, która mocno wpłynęła na obroty placówek stacjonarnych. Firma zamierza nastawić się na inwestycje w sektorze e-commerce.
Rośnie liczba pustych lokali w galeriach handlowych
W większości dużych miast w Polsce wzrósł wskaźnik pustostanów, czyli wolnych lokali w centrach handlowych - wynika z analizy firmy CBRE. Najgorsza sytuacja obserwowana jest w Szczecinie, Górnym Śląsku i Poznaniu.
Raport E-commerce. Wojna o klienta
Nowe technologie, bezpieczne płatności i optymalizacja biznesu. Oto, jak poprawić swoją skuteczność w walce o klienta w e-commerce.
ABC sprzedaży w internecie. Poradnik dla początkujących przedsiębiorców
Chcesz przenieść biznes do sieci? To dobrze. Dowiedz się, co zrobić i jak się przygotować, aby twoja przygoda z e-biznesem nie była tylko chwilowym zrywem.
Allegro przeprowadzi się do nowego biura
Allegro wynajęła blisko 16 200 mkw. w Fabryce Norblina w Warszawie. Firma zajmie pięć pięter w biurowcu B kompleksu. Firma przeprowadzi się z biurowca Q22 do Fabryki Norblina etapami, zaczynając od lipca 2021 r.
Uber Eats dowiezie zakupy z Żabki do domu. Rusza nowa usługa
Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu.
Prowadź e-sklep w Europie!
Prowadzenie sklepu online tylko dla Polaków to marnowanie biznesowego potencjału. Podpowiadamy, co zrobić, aby rozszerzyć działalność na inne kraje Unii Europejskiej.
Hiszpański startup tworzy hub technologiczny w Polsce
Glovo uruchomił w Polsce drugie europejskie centrum technologiczne. Pracę znajdzie łącznie 50 osób - poinformowała firma.
Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?
Pieniądze lubią ciszę. Zwłaszcza w branży nieruchomości. Kiedy wszyscy mówią o ratowaniu przedsiębiorstw i utrzymaniu miejsc pracy, między właścicielami centrów handlowych a najemcami trwa przeciąganie liny.
Wydatki reklamowe sektora e-commerce. Gdzie trafiają pieniądze sklepów?
Nie wystarczy przenieść sklep do internetu, trzeba tam przenieść też działania promocyjne. Jak informują przedstawiciele firmy Shoper, sprzedający na platformie zwiększyli wydatki na reklamę w Facebook Ads aż o 142 proc. w porównaniu do początku roku.
E-sprint w handlu
Rewolucja dzieje się na naszych oczach. Rok 2020 zostanie zapamiętany nie tylko przez pryzmat zarazy, ale także przez totalną przemianę w handlu. Ci, którzy się na nią spóźnią, będą żałowali przez lata.
Jak dobrze zmierzyć sprzedaż
Sprzedaż naszego sklepu internetowego może skoczyć nawet o 20–30 proc., jeśli będziemy mądrze korzystać z narzędzi do analizy i optymalizacji.
Sklepy listy piszą
Nie masz pieniędzy na dużą kampanię marketingową? Wykorzystaj stary, dobry e-mail. To świetna strategia wsparcia sprzedaży sklepu internetowego, szczególnie na początku.
Reklama dźwignią handlu
To wie każdy właściciel sklepu internetowego, nawet ten, który tego niestety nie stosuje: trzeba go reklamować i polecać w sieci. Oto kilka propozycji, jak to zrobić, korzystając ze sposobów, które mają dużą siłę rażenia.
Niech cię klient odnajdzie
Rozwijając e-sklep, trzeba koniecznie postawić na tzw. marketing przychodzący. Chodzi o długoterminowe działania, dzięki którym klienci będą nas w sieci sami znajdować – do tego nieprzypadkowi.