e-commerce
zobacz inne tematyForum Gospodarki Cyfrowej: Odpowiedzialny e-commerce odbędzie się już 9 listopada
V Forum Gospodarki Cyfrowej, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, odbędzie się już 9 listopada w formule konferencji online. Tegoroczna edycja będzie w całości poświęcona kwestiom etycznym oraz społecznej odpowiedzialności biznesu w branży e-commerce.
Aliexpress włącza się do walki o polskiego klienta. Będą darmowe dostawy z okazji dnia singla
Startuje coroczna wyprzedzaż na serwisie Aliexpress z okazji dnia singla. Jak poinformowała firma, polscy klienci będą mogli skorzystać m.in. z darmowych dostaw.
Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"
W październiku Omnipack zakończył pracę nad konsolidacją powierzchni w jednej z dwóch swoich lokalizacji - SEGRO Logistics Park Warsaw w Nadarzynie - i powiększył magazyn o 10 tys. m2. Celem tych zmian jest ujednolicenie procesów, które pomogą operatorowi logistycznemu i jego klientom w dalszym rozwoju.
Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?
Zmiany wprowadzone przez Klarna do jej aplikacji zakupowej zapewnią teraz użytkownikom możliwość dokonywania wszystkich e-zakupów, w dowolnym sklepie online w Polsce, z poziomu jednego miejsca. Aplikacja daje im ponadto dostęp do ofert specjalnych, powiadomień o obniżkach cen oglądanych przez nich produktów, oraz możliwość zarządzania płatnościami i śledzenia dostaw.
W tym roku obniżki na Black Friday i inne wyprzedaże niskie jak nigdy? "Towaru będzie mniej"
Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli bardzo popularne dni wyprzedażowe, na które przyjdzie czas pod koniec listopada. W tym roku jednak rabaty będą niższe - wszystko przez inflację.
Koszule tworzone przez algorytm. Startup TYXO z nowym inwestorem
Spółka eTailor pozyskała nowego inwestora dla swojej marki modowej TYXO. Fundusz Prometeia zainwestował 1 mln zł w technologię umożliwiającą nową jakość projektowania online koszul na miarę.
Wszystkie sklepy należące do Grupy Morele będą działać pod jednym szyldem
Grupa Morele będąca właścicielem 9 sklepów internetowych z szerokim asortymentem w różnych kategoriach m.in. elektronika użytkowa, kosmetyki, zabawki, odzież czy wyposażenie wnętrz, podjęła decyzję o ich całkowitej integracji pod jedną witryną.
Zakupy spożywcze w 10 minut? Do Polski wejdzie niemiecki startup
Prawdopodobnie w przyszłym roku na polski rynek wejdzie startup Grovy. To niemieckie przedsięwzięcie, które umożliwia błyskawiczne zakupy spożywcze przez internet - donosi portal wiadomoscihandlowe.pl
Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów
Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. W spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce.
Amazon wyciąga ciężkie działa w Polsce. Startuje Amazon Prime
Od dziś, 12 października, w Polsce wystartowała usługa Amazon Prime. Dostęp do darmowych dostaw i dodatkowych usług kosztuje 49 złotych rocznie.
Raport Ekspansja zagraniczna. Skok za jeden klik
To właśnie branża e-commerce okazała się jedną z najsilniejszych w ostatnich miesiącach. Sprzedaż w internecie jest najłatwiejszym sposobem na zdobycie innego rynku.
Jak znaleźć hobby? Internet zrobił to za nas
Pandemia zamknęła nas na pewien czas w domach, ale też zachęciła do kreatywnego spędzania czasu. Jak znaleźć hobby?
Zakupy przez internet muszą być proste i bezpieczne - tego oczekują klienci
Prosty sposób płatności ma znaczący wpływ na ocenę procesu zakupowego online oraz wybór konkretnego e-sklepu dla 20% Polaków – wynika z badania E-commerce w Polsce w 2021, przeprowadzonego przez Gemius.
FM Logistic zamierza podwoić przychody i rozpocznie produkcję zielonego wodoru
Firma FM Logistic ogłosiła nową strategię. Do 2030 roku zamierza podwoić przychody. Ważnym punktem rozwoju ma być Polska. Powstaną tu nowe magazyny, a dodatkowo firma rozpocznie produkcję zielonego wodoru.
Ważne zmiany w prawie. Przedsiębiorca nie może odmówić płatności gotówkowej
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o usługach płatniczych. Nowe przepisy wprowadzają ważne zmiany dla przedsiębiorców.
Ukraiński e-sklep postawił na Polskę. Powstał również tradycyjny supermarket
Ukraiński sklep internetowy Foodex24 powstał w zaledwie dwa tygodnie na początku pandemii w 2020 roku. Od lipca działa w Polsce - nie tylko w formule online, ale i offline.
Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"
Już 57 proc. polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu . Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości.
Wolt zacznie wozić ubrania. Rusza współpraca z polską marką odzieżową
Wolt nawiązał współpracę z polską marką Local Heroes. Firma zajmie się dowozem zakupionych towarów - z odbiorem w dniu zamówienia.
Zachęty wizualne, segmentacja. To sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Przedstawiamy sprawdzone sposoby na podniesienie średniej wartości zamówienia. Dzięki temu klienci będą robić większe zakupy, zajrzą do nas częściej i znacznie poprawią rentowność e-biznesu.
Amazon rozpoczyna współpracę z Affirm. Będzie opcja "kup teraz, zapłać później"
Amazon rozpoczął współpracę z firmą płatniczą Affirm. Zaoferuje kupującym online opcję kupowania produktów i płacenia za nie w późniejszym terminie. Elastyczna usługa płatności wkrótce będzie dostępna na Amazon.com.
TikTok pozwoli na robienie zakupów za pomocą filmów
TikTok zintegruje usługę dostawcy platform e-commerce Shopify. Użytkownicy zyskają opcję robienia zakupów bezpośrednio z filmów.
Gołkiewicz: "Jest coraz większa presja na rynek suplementów. Najważniejsza jest transparentność"
Wcześniej nagminnym działaniem było, że producenci dostarczali produkty o po prostu kiepskiej jakości. To się zmienia, zwłaszcza, że branża się dokładniej samo reguluje, firmy chcą być fair wobec klientów - mówi Michał Gołkiewicz, CEO Sundose.
Shoper przejmuje Shoplo. Duża konsolidacja na rynku e-commerce
Prawie 17,5 mln złotych zapłaciła firma Shoper za przejęcie konkurencji, firmy Shoplo. Obie firmy oferują platformy dla sklepów z branży e-commerce.
Uncapped planuje kolejną rundę inwestycyjną. Niebawem ruszy też "bank online" [TYLKO U NAS]
To będzie największa runda inwestycyjna, jaką polski founder zorganizował na takim etapie - zapowiada w rozmowie z "My Company Polska" Piotr Pisarz, współzałożyciel Uncapped.
Headless commerce, czyli nowa forma prowadzenia e-sklepu. Czy warto?
Odłączenie "frontu" sklepu internetowego od jego "zaplecza", nazywane wdrożeniem architektury headless, wydaje się mocno techniczną kwestią. W praktyce - nie jest.
Raport e-commerce. Jak w czasach gigantycznej konkurencji przyciągnąć klienta
Popularność zakupów przez internet – mimo ponownego otwarcia handlu – nie spada. Teraz przyszedł czas weryfikacji – kto jest w stanie przyciągnąć jeszcze więcej klientów.
Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość
Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.
O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]
Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!
Handlujesz używanymi częściami w internecie? Skarbówka rusza na masowe kontrole
Krajowa Administracja Skarbowa rozpoczęła masowe kontrole firm, które przez internet sprzedają części samochodowe. Akcja potrwa do października br.
Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]
Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. Możliwości, jakie dał przedsiębiorcom rozwój sprzedażowych kanałów internetowych są duże jak nigdy wcześniej. Eksperci podkreślają jednak, że nie każdy skorzysta na e-commerce’owej rewolucji. Bo żeby biec z wiatrem, nie wystarczy tylko dobry pomysł.
Trzęsienie ziemi w e-commerce. Nowe regulacje prawne mogą wyraźnie wpłynąć na sprzedaż online
Najprawdopodobniej 1 lipca br. nowe regulacje prawne wyraźnie wpłyną na sprzedaż towarów i usług przez internet. Na duże zmiany muszą szykować się sklepy działające poza Polską. Lokalne firmy zyskają także sporą przewagę konkurencyjną.
Raport Ekspansja polskich firm. Ekspansja zagraniczna przez internet
Kiedy jedni zamykali fabryki, inni stawiali serwery. Polskie serwisy internetowe i producenci technologii przywitali pandemię najczęściej z radością. Dziś rozwijają się globalnie.
Polski startup chce pomóc sklepom zwiększyć sprzedaż. "To ciekawy sposób na interakcję z klientem"
Notipack – polski startup – stworzył rozwiązanie, które może zwiększyć konwersję działań e-commerce nawet o kilkanaście procent. Wszystko dzięki dynamicznym komunikatom oraz powiadomieniom ze spersonalizowaną treścią i wyglądem dopasowanym do witryny sprzedawcy.
Europejski Amazon nie zapłacił podatku CIT. Przychody przekroczyły... 44 mld euro
"Nie jest kolorowo. Ja tam do tego interesu dokładam od lat". Słowa właściciela lokalnej hurtowni? Nie, tak mogliby powiedzieć szefowie europejskiej filii Amazona. Mimo ponad 44 mld euro przychodów w 2020 roku firma nie zapłaciła podatku CIT.
Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie
Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.