e-commerce

zobacz inne tematy
Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]

Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]

- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę

Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.

Unity Group łączy się z Global4Net

Unity Group łączy się z Global4Net

Do Unity Group dołącza Global4Net. Działalność obu spółek w ramach jednej grupy umożliwi osiągnięcie ok. 115 mln zł przychodów do końca 2022 r. i jak zapewniają ich przedstawiciele, szybszą ekspansję na rynkach międzynarodowych.

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Na rynku online rośnie konkurencja pomiędzy detalistami. Dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Według danych ECC Koln, firmy zajmującej się doradztwem w e-commerce, aż 75 proc. e-konsumentów, uważa proces płatności za kluczowy. Sprzedawcy, którzy udostępniając popularne metody płatności, dbają o doświadczenia konsumenta, zwiększają konwersję.

W Kubotach przez świat

W Kubotach przez świat

Kubota – marka, którą od lat kochają Polacy – próbuje podbić zagraniczne serca i stopy. Realizacji celu ma pomóc sprzedaż na Amazonie, która na ten moment jest kluczowa w kontekście ekspansji zagranicznej brandu. Czy to się może udać?

Empik ma już 300 sklepów

Empik ma już 300 sklepów

W piątek, 17 grudnia, na terenie centrum handlowego Serenada w Krakowie wystartował kolejny punkt sieci Empik. To już 300. sklep tej firmy.

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.

Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"

Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"

W październiku Omnipack zakończył pracę nad konsolidacją powierzchni w jednej z dwóch swoich lokalizacji - SEGRO Logistics Park Warsaw w Nadarzynie - i powiększył magazyn o 10 tys. m2. Celem tych zmian jest ujednolicenie procesów, które pomogą operatorowi logistycznemu i jego klientom w dalszym rozwoju.

Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?

Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?

Zmiany wprowadzone przez Klarna do jej aplikacji zakupowej zapewnią teraz użytkownikom możliwość dokonywania wszystkich e-zakupów, w dowolnym sklepie online w Polsce, z poziomu jednego miejsca. Aplikacja daje im ponadto dostęp do ofert specjalnych, powiadomień o obniżkach cen oglądanych przez nich produktów, oraz możliwość zarządzania płatnościami i śledzenia dostaw.

Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów

Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów

Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. W spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce.