e-commerce

zobacz inne tematy
Ruszyło badanie pracowników i pracowniczek branży e-commerce

Ruszyło badanie pracowników i pracowniczek branży e-commerce

W jakim kierunku zmierza e-commerce? Jakie są trendy na tym rynku? Jakie benefity i wysokość zarobków zapewniają firmy? Te i wiele innych pytań, stawia HRK w najnowszym badaniu. Wystartowała ankieta online dotycząca oczekiwań i wyzwań stojących przed branżą handlu elektronicznego. W oparciu o wyniki opracowany zostanie raport „Rynek pracy e-Commerce. Preferencje pracowników_czek”.

Plastic is not fantastic

Plastic is not fantastic

W czasie pandemii Polacy pokochali zakupy w internecie. Jak wynika z raportu „Green Generation” opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w ten sposób kupuje już w naszym kraju 57 proc. internautów. Dzięki zakupom w sieci nie musimy jeździć, a potem chodzić po centrach handlowych. Oszczędzamy czas i paliwo, a często i pieniądze ze względu na atrakcyjne internetowe ceny.

Erli: Mamy coraz większą popularność

Erli: Mamy coraz większą popularność

Erli.pl zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności.

Konsument Nowej Generacji 2023

Konsument Nowej Generacji 2023

Polski konsument się zmienia. Jest coraz starszy, coraz bardziej wymagający i coraz sprawniej posługujący się technologiami mobilnymi. Czas na zmiany!

Seniorzy kupują coraz więcej w internecie. Raport

Seniorzy kupują coraz więcej w internecie. Raport

Jak wynika z raportu „Seniorzy w świecie cyfrowym”, przygotowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu, internet służy seniorom przede wszystkim do obsługi konta bankowego (65%), ale już ponad połowa (51%) robi zakupy on-line. Seniorzy coraz odważniej korzystają z aplikacji mobilnych (85%) oraz dokonują płatności bezgotówkowych.

Bez zaufania nie ma sukcesu

Bez zaufania nie ma sukcesu

W branży e-commerce sukces można osiągnąć tylko w jeden sposób – budując zaufanie kupujących – przekonują Aleksandra Borycka i Jakub Stefański z Amazon.pl.

RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu

RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu

O sukcesie decydują detale. Wdrożenie platformy sprzedażowej to pierwszy i niezbędny krok do rozpoczęcia sprzedaży w e-commerce, ale też pierwsze schody. Dopiero teraz zaczyna się bowiem prawdziwe wyzwanie. Konsumenci coraz częściej realizują zakupy w sieci, ale też generują więcej zwrotów i reklamacji. Jak podnieść jakość swojego e-biznesu, dbając o proces zwrotów i reklamacji?

Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?

Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?

Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start. Jeśli nie jesteś CEO sieci Zara, to drugie jest szczególnie ważne jeśli sukces ma być realny.

Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]

Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]

Mocne wejście w rynek płatności odroczonych i ekspansja na kolejne kraje - to dwa główne priorytety, nad którymi pracuje Polski Standard Płatności, czyli właściciel i operator systemu Blik - zdradza w rozmowie z mycompanypolska.pl Monika Król, wiceprezes PSP. Jak zapowiada rynkowe wejście BNPL w Bliku to kwestia kilku miesięcy, a nasza technologia może trafić nawet do Afryki.

Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową

Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową

Internet to królestwo danych. Dziś w 48 godzin gromadzi się w nim więcej danych, niż zgromadzono na całym świecie od początku istnienia ludzkości. Co z nimi robić i dlaczego należy obchodzić się z danymi jak z ropą naftową?

Nie bójmy się inwestować w promocję e-sklepu

Nie bójmy się inwestować w promocję e-sklepu

Mimo wyzwań związanych z obecną sytuacją gospodarczą, właściciele sklepów e-commerce muszą pamiętać o jednym – to najlepszy moment do rozwoju, jeśli tylko zastosujesz się do pięciu podstawowych rad w zakresie marketingu!

UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]

UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]

Nie wszystkie polskie sklepy dostosowały się do unijnej dyrektywy Omnibus, która od 1 stycznia nakłada obowiązek informowania - w przypadku przecenionych towarów - o najniższej cenie danego produktu z ostatnich 30 dni. - Wspólnie z Inspekcją Handlową zadbamy, aby prawo było przestrzegane - zapowiada UOKiK. I grozi wielkimi karami.

Zwroty w e-commerce

Zwroty w e-commerce

Możliwość dokonania zwrotu zakupionych w internecie towarów to dziś standard. Produkty zamawiane w e-commerce widzimy fizycznie dopiero po doręczeniu i nie zawsze spełniają one nasze oczekiwania. Obsługa zwrotów może być uciążliwa, lecz jest niezbędna, aby zapewnić sobie przychylność klienta. Wymaga jednak dobrze przemyślanej logistyki lub rozwiązań odciążających e-sklepy w tym obszarze.