e-commerce

zobacz inne tematy
Bez zaufania nie ma sukcesu

Bez zaufania nie ma sukcesu

W branży e-commerce sukces można osiągnąć tylko w jeden sposób – budując zaufanie kupujących – przekonują Aleksandra Borycka i Jakub Stefański z Amazon.pl.

RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu

RMA, czyli proces zwrotów i reklamacji, a jakość e-biznesu

O sukcesie decydują detale. Wdrożenie platformy sprzedażowej to pierwszy i niezbędny krok do rozpoczęcia sprzedaży w e-commerce, ale też pierwsze schody. Dopiero teraz zaczyna się bowiem prawdziwe wyzwanie. Konsumenci coraz częściej realizują zakupy w sieci, ale też generują więcej zwrotów i reklamacji. Jak podnieść jakość swojego e-biznesu, dbając o proces zwrotów i reklamacji?

Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?

Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?

Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start. Jeśli nie jesteś CEO sieci Zara, to drugie jest szczególnie ważne jeśli sukces ma być realny.

Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]

Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]

Mocne wejście w rynek płatności odroczonych i ekspansja na kolejne kraje - to dwa główne priorytety, nad którymi pracuje Polski Standard Płatności, czyli właściciel i operator systemu Blik - zdradza w rozmowie z mycompanypolska.pl Monika Król, wiceprezes PSP. Jak zapowiada rynkowe wejście BNPL w Bliku to kwestia kilku miesięcy, a nasza technologia może trafić nawet do Afryki.

Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową

Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową

Internet to królestwo danych. Dziś w 48 godzin gromadzi się w nim więcej danych, niż zgromadzono na całym świecie od początku istnienia ludzkości. Co z nimi robić i dlaczego należy obchodzić się z danymi jak z ropą naftową?

Nie bójmy się inwestować w promocję e-sklepu

Nie bójmy się inwestować w promocję e-sklepu

Mimo wyzwań związanych z obecną sytuacją gospodarczą, właściciele sklepów e-commerce muszą pamiętać o jednym – to najlepszy moment do rozwoju, jeśli tylko zastosujesz się do pięciu podstawowych rad w zakresie marketingu!

UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]

UOKiK skontroluje sklepy: "Nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" [TYLKO U NAS]

Nie wszystkie polskie sklepy dostosowały się do unijnej dyrektywy Omnibus, która od 1 stycznia nakłada obowiązek informowania - w przypadku przecenionych towarów - o najniższej cenie danego produktu z ostatnich 30 dni. - Wspólnie z Inspekcją Handlową zadbamy, aby prawo było przestrzegane - zapowiada UOKiK. I grozi wielkimi karami.

Zwroty w e-commerce

Zwroty w e-commerce

Możliwość dokonania zwrotu zakupionych w internecie towarów to dziś standard. Produkty zamawiane w e-commerce widzimy fizycznie dopiero po doręczeniu i nie zawsze spełniają one nasze oczekiwania. Obsługa zwrotów może być uciążliwa, lecz jest niezbędna, aby zapewnić sobie przychylność klienta. Wymaga jednak dobrze przemyślanej logistyki lub rozwiązań odciążających e-sklepy w tym obszarze.

Prosta droga do e-commerce. cyber_Folks inspiruje, najlepsi zdradzają swoje patenty

Prosta droga do e-commerce. cyber_Folks inspiruje, najlepsi zdradzają swoje patenty

Nie musisz znać konstrukcji samochodu, by mieć frajdę z jazdy i parkować “kopertą” tam, gdzie inni się nie mieszczą. Tak samo nie musisz być programistą czy web developerem, żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy. Skąd to wiemy? Z książki „Patent na e-commerce” autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego, napisanej i wydanej dzięki cyber_Folks.

Nowe trendy w e-commerce. Dostawy next day i same day

Nowe trendy w e-commerce. Dostawy next day i same day

Dostawa w ciągu 24 godzin w branży e-commerce staje się standardem. Jeszcze kilka lat temu dla wielu sprzedających było to trudne do pomyślenia. Dziś sprawny e-sklep, który nie dostosowuje się do nowych trendów, może przegrać w wyścigu o klienta.

Budujemy interakcje

Budujemy interakcje

Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci coraz bardziej świadomi. To szansa dla firm, które oferują wysokiej jakości rozwiązania – mówi Miron Kłosiński, CEO Sunrise System.

Bez płatności ani rusz

Bez płatności ani rusz

W każdym biznesie są takie punkty, na które mało kto zwraca uwagę do momentu, kiedy przestają działać. Awarie systemów płatności lub też niewłaściwe ich przygotowanie mogą znacząco wpłynąć na wyniki e-sklepu.