Tylko u nas

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.

Szok kolejowy [FELIETON]

Szok kolejowy [FELIETON]

PKP to łatwy chłopiec do bicia, dlatego nieco się zdziwiłem, kiedy podczas grupowego sarkania na naszego narodowego przewoźnika mój dobry znajomy wziął go w obronę.

"Przedsiębiorcy zaczynają panikować". Dotychczasowe dane to dopiero wstęp przed katastrofą?

"Przedsiębiorcy zaczynają panikować". Dotychczasowe dane to dopiero wstęp przed katastrofą?

Polski złoty już po raz kolejny w tym roku pikuje w dół względem głównych walut. To nie jest korzystny moment dla polskich przedsiębiorców. Jak ocenia w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl analityk finansowy XTB, Łukasz Stefanik, to może być szansa dla niektórych firm, ale dane pokazują, że coraz więcej właścicieli biznesów zaczyna panikować.

20 prostych pomysłów na biznes. Edycja 2022

20 prostych pomysłów na biznes. Edycja 2022

Podobno w muzyce wszystko już było. Biznes również w wielu przypadkach opiera się na utartych ścieżkach, za to wciąż możliwe jest odniesienie sukcesu, bazując przede wszystkim na ciekawym koncepcie. Chcesz dowodów?

Kuba Dobroszek 11.07.2022

Afera drożdżowa, czyli skaza na bohaterze

Afera drożdżowa, czyli skaza na bohaterze

Afera drożdżowa na początku lat 30. XX w. prawie złamała karierę Stefana Starzyńskiego. Legenda bohaterskiego prezydenta stolicy sprawiła jednak, że ten rozdział z jego biografii został niemal wymazany. Jednak z zeznań złożonych w tej sprawie przed przedwojennymi sądami wynika, że na życiorysie warszawiaka stulecia widnieje poważna rysa.

Marcin Dzierżanowski 29.06.2022
Homofobia w biznesie nosi białe rękawiczki

Homofobia w biznesie nosi białe rękawiczki

– Firma, która jest otwarta na różnorodność, ściąga lepszych specjalistów, a tym samym osiąga lepsze rezultaty biznesowe i tworzy przewagę konkurencyjną – mówi Grzegorz Miecznikowski, specjalista od marketingu inkluzywnego.

Auto na własność? To już przeżytek

Auto na własność? To już przeżytek

Choć kupno nowego samochodu może dać mnóstwo frajdy, szczególnie wybór wyposażenia, silnika czy koloru lakieru, to w dzisiejszych czasach jest to także ogromny wydatek. Ceny samochodów poszybowały w górę, ale na szczęście jest na to sposób w postaci finansowania bez angażowania gotówki.

Koszulka bliska duszy. Wielki biznes na małych ubraniach

Koszulka bliska duszy. Wielki biznes na małych ubraniach

Prosty T-shirt z nadrukiem stał się elementem wyrafinowanej mody, a przede wszystkim sposobem na komentowanie rzeczywistości – buntu, poglądów społecznych i politycznych przekonań, a także wielkiej radości.

Maciej Łuczak 20.06.2022
Podaruj im trochę akcji

Podaruj im trochę akcji

Jak zwiększyć zaangażowanie pracownika? Zamiast podwyżki daj mu opcje na akcje. To standard na Zachodzie. W Polsce coraz więcej firm szuka pomysłu, jak to zrobić.

Rosyjski Zuckerberg

Rosyjski Zuckerberg

Geniusz z Petersburga, który rzucił wyzwanie dyktatorom. To dzięki niemu Ukraina wygrywa dziś informacyjną wojnę z Rosją. Ale też ekscentryczny miliarder, do którego lgną antyszczepionkowcy, handlarze narkotyków, a nawet terroryści. Kim jest Paweł Durow, twórca aplikacji Telegram?

Produkty dla zwierząt testujemy na sobie

Produkty dla zwierząt testujemy na sobie

Szampon dla Pimpusia, mgiełka dla Lejdusi. Ewa Juszczak i Wanda Żulik postawiły na naturalne i wegańskie kosmetyki dla zwierząt. O sobie mówią, że są jak Serce i Rozum, a czasem wręcz jak małżeństwo oparte na przeciwieństwach. Ten model biznesowo się im sprawdza.

CEO nie robi tego, co lubi. Wywiad z Różą Szafranek

CEO nie robi tego, co lubi. Wywiad z Różą Szafranek

– Praca CEO to nieustanne robienie nowych rzeczy i nauka. Wielu CEO zajmuje się tym, co lubi robić, wybiera sobie te działania, które są im najbliższe w sensie zainteresowania czy ekspertyzy. To błąd – przekonuje Róża Szafranek, CEO HR Hints i mentorka InCredibles.