Wielkie święto e-mail marketingu: VII edycja konferencji M@il My Day

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 26
10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedz

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedzę oraz networking.

Pierwszy dzień przebiegnie pod znakiem prelekcji, podczas których najświeższymi informacjami marketingowymi podzielą się tacy eksperci, jak m.in: Paweł Sala (FreshMail), Kamil Kozieł (PrezART), Artur Jabłoński (Digitalk) czy Michał Sadowski (Brand24). Tradycyjnie pierwszy dzień będzie też okazją do luźnego networkingu, nawiązania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń podczas after party.

Drugi dzień wydarzenia to prawdziwy marketingowy poligon składający się z 15 praktycznych warsztatów, prowadzonych przez doświadczonych ekspertów. Uczestnicy zostaną przeszkoleni m.in. ze strategii e-mail marketingowej, Facebook Ads, content marketingu, Google Analytics czy Google Ads.

Agendę konferencji można sprawdzić na stronie: https://mailmyday.pl/. Do końca stycznia bilety można kupić w promocyjnych cenach.

ZOBACZ RÓWNIEŻ