Poznaliśmy nominowanych w konkursie SAR Effie Awards Poland

Poznaliśmy nominowanych w konkursie SAR Effie Awards Poland
47
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. Spośród nich wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach. Przed nami jeszcze przyznanie nominacji w kategorii Marketing & Business Solutions, które odbędzie się 8 paź

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. Spośród nich wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach. Przed nami jeszcze przyznanie nominacji w kategorii Marketing & Business Solutions, które odbędzie się 8 października.

Jury konkursu oceniło działania komunikacyjne, które znacząco wpłynęły na wyniki biznesowe projektów. Najwięcej, bo aż po sześć nominacji, przyznano w trzech kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence oraz Positive Change – Edukacja społeczna i Pro Bono. Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7) oraz Value Media (4), a wśród agencji: Saatchi & Saatchi IS (7), Ogilvy (5) oraz DDB & Tribal, Grey Group Poland, Performance Media oraz Publicis Worldwide Polska (po 4). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (5), Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L’Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po 3) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po 2).

Nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions zostaną ogłoszone 8 października. Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu ocenia jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International.

Zwycięskie kampanie poznamy podczas gali 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Pełna lista nominowanych kampanii na stronie http://effie.pl/nagrodzeni/2018/

ZOBACZ RÓWNIEŻ