O e-commerce na konferencji IAB HowTo
Jak wystartować z nowym produktem na Allegro i odnieść sukces? Jak robić e-commerce bez sklepu internetowego? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo: grow your e-commerce efficiently. Facts vs. myths.
W całodziennej konferencji, która odbędzie się 22 października, wezmą udział specjaliści i menedżerowie e-commerce poszukujący sprawdzonych, niestandardowych i zwiększających sprzedaż online pomysłów na efektywne działania marketingowe.
– E-commerce to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów gospodarki i obszar, który nabiera nowego znaczenia również z perspektywy digital managera. Rozwój technologii oraz potrzeb i zachowań klientów wymusza nieustanne zmiany w podejściu do działań mediowych prowadzonych dla sklepów online. Unikatowa wiedza przedstawiona w przystępnej formie przez praktyków to bardzo dobra inspiracja do wdrażania efektywnych rozwiązań marketingowych w obszarze e-commerce – komentuje Justyna Spytek, Managing Director, TradeTracker, trener DIMAQ, szefowa Grupy Roboczej E-Commerce IAB Polska.
Podczas wydarzenia będą prezentowane najnowsze trendy i najlepsze przykłady wdrożenia innowacyjnych rozwiązań w obszarze e-commerce. Prelegenci będą mówili o wykorzystaniu nowoczesnych technologii w sklepach przyszłości, wpływie telewizji na reklamę digital, Client2Commerce, a także o influencer marketingu i innych sposobach zwiększania sprzedaży online. Zaprezentują najciekawsze case studies udowadniające, że holistyczne podejście do ścieżki konwersji oraz wychodzenie poza utarte schematy to najlepsza droga do rozwoju sprzedaży online.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Więcej informacji: https://contentmarketing.howto.iab.org.pl/