Kolejny rozdział Białej Księgi opublikowany

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 97
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML przekazały do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service, zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obsza

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML przekazały do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service, zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obszaru.

Rozdział zawiera przygotowane przez obie strony (klientów i agencje) rekomendacje i wskazówki, wzorcowe narzędzia oraz dokumenty przetargowe powstałe z myślą o efektywności komunikacji marketingowej. Materiał obejmuje wiele zagadnień istotnych dla efektywności zakupu i realizacji komunikacji Full Service oraz kosztów i wyników przetargów w tej kategorii.

W rozdziale znalazły się m.in. takie wytyczne, jak: źródła dla budowania wiedzy o rynku Agencji Full Service; zapytanie o informację RFI (Request For Information) w kategorii Full Service; rekomendowane modele przetargów Full Service; szczegółowy harmonogram i minimalny czas w przetargu Full Service; efektywna komunikacja w przetargach – Brief, indywidualny de-Briefing, sesje kierunkowe; kryteria i wagi ocen w przetargach Full Service; terminy płatności i koszt pieniądza w czasie; opłaty za udział w przetargu; ochrona praw autorskich w przetargu.

Pierwszy, ogólny rozdział Białej Księgi został opublikowany w listopadzie 2017 r. Zawiera on zbiór uniwersalnych standardów i dobrych praktyk dla efektywnej współpracy reklamodawcy z agencją. Organizacje reprezentujące rynek komunikacji marketingowej w Polsce podpisały wówczas deklarację przyjęcia Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej jako rekomendacji nowych standardów i dobrych praktyk oraz zobowiązały się do ich promocji w środowisku i wśród swoich członków.

Rozdział Full Service, zawierający specyficzne rekomendacje i narzędzia, stanowi uzupełnienie części ogólnej Białej Księgi jako jeden z obszarów tematycznych, obok takich kategorii jak: media, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, branding, Incentive Travel i badania marketingowe.

Rozdział dotyczący przetargów Full Service znajduje się na: http://www.dobryprzetarg.com.pl/kategorie/przetarg-na-full-service.html

ZOBACZ RÓWNIEŻ