IAB Mixx Awards & Conference już 28 listopada
Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii marketingowych, które podbiły tegoroczny rynek reklamy, nie tylko digitalowej. Te najbardziej inspirujące poznamy już 28 listopada podczas IAB Mixx Conference – wydarzenia poprzedzającego uroczyste rozdanie nagród IAB Mixx Awards.
Co roku podczas IAB Mixx Conference prezentowane są najciekawsze studia przypadku spośród kilkudziesięciu projektów nominowanych w 16 kategoriach do IAB Mixx Awards. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. – W konkursie nagradzamy projekty, które są najlepszym połączeniem efektywności i kreatywności. Tym samym IAB Mixx Conference pozwala poznać najlepsze kampanie z udziałem digitalu zrealizowane w ciągu ostatniego roku, ale też poznać trendy i kierunki rozwoju branży – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Wśród kilkunastu projektów, prezentowanych podczas IAB Mixx Conference, znajdą się najciekawsze tegoroczne kampanie znanych i renomowanych marek. O tym, jak zaangażować pokolenie Y, przygotować treści, które będą nie tylko oglądane, ale też lajkowane, komentowane i udostępniane, opowiedzą twórcy kampanii zrealizowanych dla Axe i dla ING. Inną ilustracją kampanii szytych na miarę, wykorzystania rosnącej roli social mediów i digitalu dla precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej będzie case adidas All You Need. Z kolei kampania dla BBC Earth będzie przykładem działań performance marketingu, roli precyzyjnego targetowania i działań online, przynoszących efekty w świecie offline.
Jak wykorzystać aktualizowane w czasie rzeczywistym dane i przekonać Polaków, że smog to problem, który dotyczy każdego z nas? Na to pytanie odpowiedzą twórcy kampanii oczyszczaczy powietrza Philips, którzy jako pierwsi w Polsce połączyli ekrany Digital OOH z największą siecią czujników. Innym przykładem wykorzystania technologii będzie Lydia – inteligentny telebot, który umożliwił poprawę efektywności i jakości zbieranych leadów w call center jednego z banków.
Kampania marki Okocim będzie ilustracją tego, w jaki sposób pogodzić potrzeby marki z oczekiwaniami użytkownika, ale też wykorzystania talk show i zaangażowania gwiazd. Tymczasem twórcy kampanii jednego z seriali Showmaxa zdradzą, jak wygenerować buzz bez budżetu mediowego oraz dlaczego opłaca się być odważnym czy zabierać głos w kontrowersyjnych kwestiach. „Szef Internetów” stworzony dla marki OLX będzie za to przykładem jednego z bardziej zabawnych i świeżych projektów wideo ostatnich lat, ale też wnikliwego zrozumienia grupy docelowej i błyskotliwej strategii.
Czy da się poczuć, jak puszysty jest koc i wygodny fotel IKEA, siedząc przed ekranem komputera? Content, który pojawił się w kanałach digitalowych wykorzystujący trend techniki relaksacyjnej ASMR, pozwalał się realnie zrelaksować, za co konsumenci pokochali kampanię, spędzając na samym kanale YouTube IKEA 6 mln min. Jak uzyskać taki efekt? Szczegółowo opowiedzą o tym eksperci digital marketingu.
Konferencja poprzedzi uroczystość rozdania nagród IAB Mixx Awards. Zostaną także wręczone nagrody za dokonania: Marketer Roku, Agencja Roku czy Człowiek Roku.
Wydarzenie IAB Mixx Awards & Conference jest objęte akredytacją DIMAQ. Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.