lidl
zobacz inne tematyBiedronka, Lidl, Aldi i Dino - porównujemy zarobki kasjera i magazyniera. Gdzie zarabia się najwięcej?
W czasie gdy media donoszą o zwolnieniach grupowych i zamykaniu zakładów w różnych sektorach gospodarki, branża handlu detalicznego pozostaje stabilnym pracodawcą. Sieci dyskontów nie tylko konkurują między sobą o klientów, obniżając ceny produktów, ale także prowadzą nieustanną rywalizację o pracowników, których ciągle na halach brakuje.
Lidl rzuca rękawicę Biedronce i... łamie przepisy. Wracają wojny handlowe
Na portugalskim rynku spożywczym rozgorzał spór, który przyciągnął uwagę konsumentów i mediów. Lidl, prowadzący od lutego kampanię reklamową, twierdzi, że jest najtańszym supermarketem w Portugalii. Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka i Hebe, zarządzający w Portugalii markami Pingo Doce oraz Recheio, oskarża konkurenta o manipulację danymi i wprowadzenie klientów w błąd. Organy ds. konkurencji potwierdzają te obawy.
Co nam powie inflacja [FELIETON]
Czy amerykańska Rezerwa Federalna i cały rynek lekceważą słabą sytuację gospodarczą w USA? Indeksy biją rekordy i dziś brakuje kogoś, kto w końcu powie, że król jest nagi.
Lidl Polska po raz 6. nagradza za najbardziej inkluzywną politykę wynagrodzeniową
Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”. W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc . Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to ważny element kultury organizacyjnej Lidl Polska.
Lidl kontynuuje dyskontową wojnę i robi przegląd cenowy. "W różnych Biedronkach są różne ceny".
"Porównaliśmy wartości koszyków w sklepach Lidl i Biedronka" - głosi Lidl na swojej stronie internetowej, opisanej jako "przegląd cenowy".
Awarie płatności w Lidlu i Biedronce. Paraliż dyskontów
W miniony weekend różne sieci handlowe odnotowały spory problem z płatnościami bezgotówkowymi. W wielu miejscach Polski nie było możliwości dokonania zakupu kartą. Z podobnym problemem zmagał się Lidl tydzień wcześniej.
Biedronka nie łagodzi kursu. Kolejna szpila wbita w Lidla
Dyskont musiał wycofać się z kampanijnego hasła "Biedronka tańsza niż Lidl", po tym jak do akcji wkroczył komornik sądowy rekwirując billboardy szkodliwe dla konkurencji. Nowe hasło jest znacznie bardziej wyrafinowane. Co tym razem wymyślili marketingowcy Biedronki?
Producenci jaj w pułapce dyskontów. Wojna cenowa uderza w wytwórców
Rywalizacja cenowa między dwoma dominującymi sieciami handlowymi w Polsce, Biedronką i Lidlem, doprowadza do sytuacji, w której pewne produkty są sprzedawane poniżej kosztów produkcji.
Wojna cenowa na polskim rynku dyskontów: tak tanio nie było już od lat
Dyskonty walczą z inflacją skuteczniej niż NBP? Ceny spadają w wyniku wojny handlowej między Biedronką a Lidlem. Czy to oznacza, że markety mogłyby sprzedawać żywność znacznie taniej?
Większość sieci handlowych podnosi ceny. Wyjątkiem Biedronka, Lidl i Auchan
Zdecydowana większość sieci handlowych podniosła ceny w styczniu. Wyjątkiem są trzy firmy, ale to Biedronka jest "pozytywnym rekordzistą".
Lidl zapowiada duże podwyżki wynagrodzeń. "Budżet w 2024 roku wzrośnie o 240 mln złotych"
Sieć Lidl zamierza znacząco podnieść wynagrodzenia pracownikom. Poznaliśmy wysokość pensji pracowników sieci w 2024 roku.
Wojny handlowe: francuskie markety Auchan i Intermarche jednoczą się przeciwko Lidlowi
Europejski rynek jest wdzięczną areną walki dla największych brandów dyskontowych. Mamy tu prawdziwe imperia finansowe, handlowych wrogów, a czasem nawet sojusze między marketami. Jeden z nich zawiązały Auchan i Intermarche, które wspólnie złożyły ofertę na kwotę miliarda euro, by wykupić francuską sieć sklepów Casino. Tym zakupem miał interesować się Lidl.
Biedronka kontra Lidl: starzy rywale na wojnie o klienta
Lidl odpowiedział na akcję Biedronki. Cztery dni po wprowadzaniu promocji na 60 artykułów przez tę drugą, Lidl ogłosił, że obniża ceny 100 produktów. Na wojnie o klienta wygrywają konsumenci.
Fotowoltaika z dyskontu na własnym balkonie? Markety prześcigają się w ofertach
Minielektrownia słoneczna na własnym balkonie to hit sprzedażowy tej wiosny. Tanie panele fotowoltaiczne dostępne w Netto, Aldi czy Lidlu dostarczą zieloną energię do mieszkania. Eksperci ostrzegają przed niepewnym zwrotem inwestycji w okresie zadeklarowanym przez producentów.
Lidl inicjuje dialog z dostawcami: zrównoważony rozwój i wzrost jako priorytet
Niemiecka centrala Lidla zaprosiła 20 dostawców marek własnych, by dyskutować o przyszłości i wyzwaniach stojących przed siecią dyskontów. Czeka nas większa ekspansja marketu?
Ciekawy benefit dla pracowników Lidla: 1500 zł za polecenie pracownika
Lidl rekrutuje i czeka na rekomendacje od swoich pracowników. Za polecenie właściwej osoby przewidziany jest dodatek w postaci 1500 zł.
Markety walczą o studentów. Podczas Juwenaliów sklepy w całej Polsce otwarte nawet całodobowo
Ciekawe rozwiązanie marketów, które chcą konkurować z Żabką o młodych klientów w trakcie Juwenaliów. Z powodu święta studentów sklepy sieci będą otwarte dłużej.
Euro 2024: Lidl został oficjalnym partnerem mistrzostw europy w piłce nożnej
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji Euro 2024 w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku. Współpraca rusza wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek.
Biedronka, Lidl czy Auchan? Która sieć handlowa jest najbardziej popularna w Polsce
Jak wynika z Rankingu Popularności Sieci Handlowych 2023 przygotowanego przez Listonic - Lidl, Biedronka i Auchan nadal pozostają ulubionymi sklepami spożywczymi. Zmienia się jedno - inflacja sprawia, że Polacy coraz bardziej poszukują miejsc w którym mogą zrobić tanie i szybkie zakupy.
Wyższe pensje w marketach: nawet 4300 zł netto na starcie
Pensje pracowników Biedronki wzrosną od nowego roku od 500 zł do 700 zł brutto. Z kolei w Lidlu początkujący pracownik zarobi nawet 5150 zł brutto.
Jak oszczędzają największe markety?
Przyciemnianie światła w lodówkach, fotowoltaika i odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych - to praktyki największych sieci handlowych w celu oszczędzania prądu. Jak tłumaczą przedstawiciele marketów - te metody mają zapewnić utrzymanie cen na obecnym poziomie.
Kobieca strona Lidla
Lidl Polska to firma o prawdziwie kobiecym obliczu. No bo jak inaczej traktować fakt, że większość zatrudnionych stanowi płeć piękna? Anna, Agnieszka, Karolina, Edyta i Gracjana pracują na różnych stanowiskach, ale łączy je to, że praca w Lidlu to ich pasja. Podkreślają poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, możliwość rozwoju, ale też łatwość w godzeniu macierzyństwa i życia rodzinnego z pracą.
Pomaluj mój świat na zielono. Jak stać się zieloną firmą i uniknąć greenwashingu?
Wszyscy chcą dziś być ekologiczni. Także firmy, które nieraz idą na łatwiznę i stosują strategię ekościemy. Ale uwaga! Pozorowanie działań na rzecz środowiska może być łatwo zdemaskowane. A to oznacza dotkliwe straty – i to nie tylko wizerunkowe, ale również finansowe.
Wakacyjne staże w Lidlu
Blisko 1550 aplikacji wpłynęło w tym roku do firmy Lidl Polska w związku ze stażami letnimi. W procesie rekrutacji zostanie wyłonionych około 60 osób, które już od 1 lipca rozpoczną swoją zawodową przygodę.
Solidarni w czasie wojny. Jak polskie firmy pomagają Ukrainie?
Setki tysięcy Polaków i tysiące polskich firm bezinteresownie ruszyło do pomocy w obliczu rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Zdaliśmy kolejny egzamin z solidarności?
Wymiana międzynarodowa kluczem do sukcesu
Lidl funkcjonuje w 31 krajach, a to daje nie tylko niepowtarzalną szansę na wymianę doświadczeń w międzynarodowym otoczeniu, ale także gwarantuje rozwój i doskonalenie swoich umiejętności.
Produkt od Quebonafide w sklepach Lidl Polska. "Propozycja dla poszukujących nowych smaków"
Para muzyków – Quebonafide i FORXST - wkraczają z projektem MISS TI do sieci Lidl Polska. Zaparzone precyzyjnie w Korei Południowej, wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea, pojawią się jako pierwsze produkty spożywcze marki premierowo w ofercie sieci Lidl od 9 lutego w cenie 9,99 zł za 500 ml. Lidl wprowadza produkty do oferty na stałe.
Raporty ESG stają się obowiązkowe dla dużych firm. A co to oznacza dla mniejszych przedsiębiorstw?
Raporty ESG stają się obowiązkowe dla dużych firm. To – paradoksalnie – ważna zmiana również dla małych i średnich przedsiębiorstw. Bez pójścia za dużym biznesem mogą stracić kontrahentów i finansowanie.
Sieci handlowe boją się mięsa ze stref z ASF? Biedronka zmieniła politykę, ale kontrole UOKiK trwają
Odmawianie przyjęcia w pełni przebadanego mięsa wieprzowego z terenów na których odnotowuje się przypadki ASF jest niezgodne z prawem. Tymczasem niektóre podmioty miałyby stosować takie praktyki. UOKiK wszczął kontrole względem pięciu firm, w tym Jeronimo Martins, właściciela Biedronki i sieci Dino.
Employer Branding - jak to robią najlepsi
Walka o pracownika wkracza w nową fazę. O sposobach na pozyskiwanie najbardziej kompetentnych ludzi opowiadali w czasie Forum Ekonomicznego w Karpaczu przedstawiciele największych firm w Polsce.
Szczepienia przeciwko COVID-19: Sieci handlowe chcą przyłączyć się do akcji
Jeśli tylko będzie taka możliwość, sieci handlowe w Polsce chcą przejąć odpowiedzialność za proces szczepienia pracowników - wynika z wypowiedzi przedstawicieli firm dla mycompanypolska.pl
Polacy ruszają do sklepów na świąteczne zakupy. Pandemia nie odstrasza klientów
Tylko 7 proc. Polaków zrobi świąteczne zakupy przez internet. Pozostali ruszą do sklepów - głównie dużych marketów - wynika z badań Payback Opinion Poll.
Everli przyspiesza ekspansję rynkową w Europie. 100 mln dol. od inwestorów pomoże w dalszym rozwoju
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Jest partnerem takich europejskich marek jak Lidl, Kaufland, Carrefour czy Spar. Nowa runda inwestycyjna o wartości 100 mln dol. pozwoli firmie kontynuować międzynarodową ekspansję.
Sieci handlowe chcą sprzedawać testy na przeciwciała COVID-19. Biedronka przetarła szlaki
Nie tylko Biedronka, ale także Carrefour czy Lidl - kolejne sieci handlowe chcą sprzedawać w sklepach testy serologiczne wykrywające przeciwciała COVID-19 - donosi portal Wirtualnemedia.
Podatek handlowy jednak od stycznia? Ministerstwo finansów zmienia decyzję
Nie będzie dalszego przekładania rozpoczęcia poboru tzw. podatku handlowego. Ministerstwo Finansów zadeklarowało, że sieci zapłacą go już od 1 stycznia 2021 roku.