Ciekawy benefit dla pracowników Lidla: 1500 zł za polecenie pracownika
Lidl przegrywa bitwę z Biedronką. Wojen handlowych ciąg dalszy. / Fot. shutterstock.Lidl, niemiecka sieć supermarketów, wprowadził innowacyjny program rekomendacji dla swoich pracowników. Program o nazwie "Poleć Pracownika" ma na celu nagradzanie pracowników, którzy polecą nowych kandydatów do pracy w firmie, oferując im dodatkowe profity.
Poleć pracownika i zgarnij spory dodatek
Jak relacjonuje portal wiadomoscihandlowe.pl aby wziąć udział w programie, pracownik Lidla musi wypełnić formularz zgłoszeniowy, w którym rekomenduje konkretną osobę do zatrudnienia. Osoba polecona musi przejść przez proces rekrutacji i wypełnić formularz z danymi osobowymi.
Nagrody w ramach programu są uzależnione od długości zatrudnienia nowego pracownika. Jeśli polecony pracownik przepracuje miesiąc, osoba, która go poleciła, otrzyma nagrodę w wysokości 500 złotych. Jeśli zatrudniony będzie pracować przez kolejne pół roku, polecający otrzyma dodatkowy tysiąc złotych.
Szefie, już się nie wyrabiam. Jak oszczędzać czas pracowników
Rekomendacje także w systemie on-line
Przedstawiciele Lidla podkreślają, że od grudnia ubiegłego roku program rekomendacji objął wszystkie rekrutacje zewnętrzne. Dodatkowo, w celu ułatwienia procesu, formularze papierowe zostały zastąpione zgłoszeniami online, dostępnymi w zakładce "Poleć Pracownika" w aplikacji We Are Lidl.
Według relacji marki marketów wprowadzenie programu rekomendacji jest kolejnym krokiem Lidla w budowaniu przyjaznego i zaangażowanego zespołu pracowniczego. Ta inicjatywa ma na celu nie tylko nagradzanie obecnych pracowników za polecenie nowych, ale również przyciągnięcie wykwalifikowanej siły roboczej do sieci sklepów.
Czy firmy mierzą się z największym kryzysem od wielu lat? Wywiad z Arturem Stańcem
Benefit cieszy się zainteresowaniem pracowników
Duża rotacja pracowników w marketach zachęca do wymyślania dodatkowych programów motywacyjnych.
Jak deklaruje właściciel sieci marketów Program "Poleć Pracownika" cieszy się dużym zainteresowaniem wśród pracowników Lidla.