Wakacyjne staże w Lidlu
fot. shutterstock.Przez trzy miesiące programu stażowego zgłębią praktyczne i teoretyczne aspekty pracy w handlu, zrealizują oraz przedstawią swój indywidualny projekt. Lidl Polska już po raz 11 daje szansę młodym osobom na zdobycie nowych doświadczeń, oferując przy tym wynagrodzenie w wysokości 3 500 zł brutto miesięcznie.
11 lat Lidl Way to Career
Już od 11 lat Lidl Polska zachęca studentów i absolwentów do wzięcia udziału w programie stażowym „The Lidl Way To Career”. W tym roku nadesłano blisko 1550 aplikacji. Pierwszy etap rekrutacji polegał na rozpatrzeniu dokumentów aplikacyjnych pod względem ich poprawności i zgodności z kryteriami rekrutacyjnymi. Drugi na rozmowie telefonicznej, a trzeci odbywał się w formie spotkań rekrutacyjnych online. W ciągu zaledwie 5 dni z powodzeniem zorganizowano 170 spotkań z kandydatami i wyłoniono przyszłych stażystów do centrali firmy. Część spotkań rekrutacyjnych nadal trwa.
Nauka i gratyfikacja
Staż w Lidl Polska będzie trwać trzy miesiące – od 1 lipca do 30 września. Za każdy miesiąc pracy stażyści otrzymają wynagrodzenie w wysokości 3 500 zł brutto. W tym roku większość, bo ponad 40 osób, będzie pracować w centrali sieci, dodatkowo kilkanaście osób w regionalnych biurach sprzedaży. Uczestnicy programu „The Lidl Way To Career” wezmą udział w szkoleniach wdrażających oraz zasilą wybrane działy zgodne z ich zainteresowaniami lub wykształceniem. Zrealizują także indywidualny projekt, którego założenia i efekty przedstawią na koniec realizowanego stażu.
Rozwijające doświadczenie
– Poleciłbym staż w Lidlu osobom zaraz po studiach, ponieważ jest to interesująca, kształcąca przygoda. Można nauczyć się, jak funkcjonuje taka duża, międzynarodowa firma oraz nabyć doświadczenie i dzięki temu osiągnąć duży sukces w przyszłości” – poleca Kuba, uczestnik jednej z poprzednich edycji staży letnich.
Program stażowy „The Lidl Way To Career” łączy w sobie naukę, z rozwojem i odkrywaniem indywidualnego potencjału. Z jednej strony wyposaża młode osoby w wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu handlu, logistyki, zakupów, finansów, a także rozwoju nowych sklepów. Pozwala „od kuchni” przyjrzeć się funkcjonowaniu sieci sklepów. Z drugiej zaś strony rozbudza kreatywność młodych ludzi, dając im szansę sprawdzenia się w tworzeniu nowych rozwiązań czy prowadzeniu samodzielnych projektów, m.in. w działach: Sprzedaży, Zakupów, E-commerce, Controllingu, Prawnym, Marketingu i innych.
Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 11.550 sklepów tej marki, z czego aż 800 w Polsce.
Praca w Lidlu - szczegóły TUTAJ