biznes

zobacz inne tematy
Branża beauty kryzysu się nie boi?

Branża beauty kryzysu się nie boi?

Mimo pogarszającej się kondycji finansowej polskich firm nie wszystkie branże równo cierpią problemy. Branża beauty, jako jedna z niewielu, zdaje się nie odczuwać kryzysu gospodarczego.

Polska przedsiębiorczość na zakręcie

Polska przedsiębiorczość na zakręcie

O barierach rozwoju przedsiębiorczości, kryzysie zaufania do państwa oraz trudnych relacjach między administracją państwową i biznesem rozmawiali w poniedziałek uczestnicy debaty „Polska przedsiębiorczość na zakręcie” w pierwszym dniu Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Startupy nie wystarczą [FELIETON]

Startupy nie wystarczą [FELIETON]

Może będzie to dziś niepopularne stwierdzenie, ale same startupy nie wystarczą, by kraj stał się innowacyjny i wszedł do klubu najbogatszych. Niepopularne, bo wiadomo, każdy kraj chciałby być określony – jak Izrael – mianem startup nation, każdy chciałby mieć też u siebie swoją technologiczną Dolinę Krzemową.

Wprowadzam sport do biznesu. Wywiad z Mateuszem Kusznierewiczem

Wprowadzam sport do biznesu. Wywiad z Mateuszem Kusznierewiczem

Umiejętności biznesowe można rozwijać nie tylko metodami zaczerpniętymi z psychologii czy coachingu, ale też z doświadczeń sportowych. Pracuję nad tym, by takie rozwiązania były dostępne zarówno dla dużych, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw – mówi Mateusz Kusznierewicz, sportowiec i przedsiębiorca.

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Prowadzenie biznesu nie musi opierać się na komercjalizacji własnego, genialnego biznesu. Od lat liczne firmy prześcigają się w przyciąganiu ambitnych przedsiębiorców ofertą franczyzową.

Biznes i nauka. Czy tak będzie wyglądać przyszłość polskiej gospodarki?

Biznes i nauka. Czy tak będzie wyglądać przyszłość polskiej gospodarki?

Oszczędzanie wody, energii, recykling, nowe technologie materiałowe – nad takimi, może niezbyt spektakularnymi, ale potencjalnie bardzo opłacalnymi rozwiązaniami pracują wspólnie polskie firmy i naukowcy. Coraz większe znaczenie ma interdyscyplinarne podejście. Rola współpracy pomiędzy biznesem a nauką rośnie.

Biznes dla zuchwałych

Biznes dla zuchwałych

85 proc. amerykańskich przedsiębiorców uważa się za ludzi skłonnych do ryzyka. Żeby być przedsiębiorcą, trzeba być śmiałym i odważnym.