Moja firma

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

5 popularnych mitów na temat budowania społeczności

5 popularnych mitów na temat budowania społeczności

We współczesnym niespokojnym świecie, w którym sporo czasu spędzamy przed ekranami komputerów, coraz mocniej zaczynamy odczuwać brak więzi z innymi. Starając się wypełnić tę lukę, marketerzy zaczynają lawinowo tworzyć społeczności wokół marek. Co jednak sprawia, że nie wszystkim się to udaje?

Adrianna Wardzała (Materiał partnera) 06.05.2021
Raport elektromobilność. Więcej, dalej i szybciej, czyli auta na prąd

Raport elektromobilność. Więcej, dalej i szybciej, czyli auta na prąd

Na razie auta na prąd to niewielki procent wszystkich pojazdów poruszających się po drogach, ale „elektryfikacja” transportu z roku na rok przyspiesza. Rośnie liczba dostępnych modeli, ceny spadają, pojawia się też coraz więcej publicznie dostępnych ładowarek. Zdaniem ekspertów tej rewolucji już nic nie zatrzyma.

Mazda CX-5. Bezpieczeństwo, niezawodność i spora doza emocji

Mazda CX-5. Bezpieczeństwo, niezawodność i spora doza emocji

Mazda CX-5 pokazuje, że rodzinne SUV-y też mogą być emocjonujące. Przekonuje o tym nie tylko swoim wyglądem, ale także tym, jak dobrze się ją prowadzi. Choć to przestronne, komfortowe auto, to jednak – gdy tego zechcemy – potrafi też pokazać swoją sportową twarz.

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Nowe technologie dostarczają szereg możliwości wzbogacenia i personalizacji doświadczeń zakupowych oferowanych klientom. To w dzisiejszym wyścigu o klienta w internecie jeden z najważniejszych motorów napędowych europejskich biznesów - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Efi Dahan, dyrektor zarządzający PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i Izrael.

Leasing szansą w czasach po pandemii

Leasing szansą w czasach po pandemii

Mimo pandemii przedsiębiorcy nadal z chęcią korzystają z finansowania w postaci leasingu. To nie tylko szansa na obniżenie długoterminowych kosztów działalności, ale także odpowiedź na wyzwania związane z nową rzeczywistością.

Przepraszamy za utrudnienia [FELIETON]

Przepraszamy za utrudnienia [FELIETON]

„Nie mamy pańskiego PIT-36 i co pan nam zrobi! Cham się uprze i mu daj! No skąd wezmę, jak nie mam”. Taki zasadniczo komunikat mogliśmy uzyskać na stronie internetowej www.podatki.gov.pl.

Programy unijne - kto może z nich skorzystać?

Programy unijne - kto może z nich skorzystać?

Nie złożymy już wniosków na środki z Tarczy 2.0, ale firmy MSP ciągle mogą starać się o finanse z Unii Europejskiej. Pokazujemy, jakie programy są obecnie realizowane i kto może z nich skorzystać.

Grzegorz Kubera 26.04.2021

Chcesz sprzedawać do sieci handlowych? Uważaj na rabaty! [RAPORT UOKiK]

Chcesz sprzedawać do sieci handlowych? Uważaj na rabaty! [RAPORT UOKiK]

Pojawiające się na rynku handlowym nieprawidłowości przy współpracy na linii sieci handlowe - dostawcy sprawiły, że UOKiK wziął pod lupę temat rabatów udzielanych dostawcom. W efekcie powstał raport, z którym powinni zapoznać się firmy, które myślą o współpracy z sieciami.

Cezary Szczepański 21.04.2021
Raport: Finansowanie dla firm. Kupić czy wziąć w leasing?

Raport: Finansowanie dla firm. Kupić czy wziąć w leasing?

Samochody, maszyny rolnicze i budowlane, sprzęt biurowy, a nawet rowery. Leasing cieszy się sporą popularnością wśród polskich firm. W porównaniu z innymi źródłami finansowania jest tani i daje korzyści podatkowe. Kupić czy wziąć w leasing?

Jak wzbogać się na wzroście inflacji lub samej jego groźbie

Jak wzbogać się na wzroście inflacji lub samej jego groźbie

Po latach spokoju ryzyko przyspieszenia wzrostu cen znów staje się przedmiotem zażartych dyskusji ekonomistów. Głośnej na tyle, że jej echa dotarły na rynki finansowe – od sierpnia 2020 r. rośnie rentowność obligacji USA. W ślad za tym pojawiła się też szansa na nieprzeciętne zyski, znacznie przewyższające tempo wzrostu cen w gospodarce.

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Cezary Szczepański 08.04.2021
Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta

Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta

Przychody ze sprzedaży to nie jest najważniejszy wskaźnik, na jaki powinni patrzyć sprzedający w internecie. Koszt dotarcia do klienta, poziom lojalności… Znajomość dokładnych danych procentuje.