Moja firma

3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

Wydaje się, że marka osobista ma niewiele wspólnego z budowaniem wizerunku firmy. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt, uważając, że liczy się co najwyżej marka szefa czy najważniejszych menedżerów. To błąd, bo personal branding pracowników jest ważnym elementem składowym w tworzeniu marki godnej zaufania. Oto trzy powody, dla których warto wspierać swoich ludzi w budowaniu ich osobistego brandu.

Magda Kozińska 11.06.2021
eVoting-board: KDPW digitalizuje głosowania

eVoting-board: KDPW digitalizuje głosowania

Digitalizacja i automatyzacja stały się kluczowymi trendami zarówno w sektorze finansowym, jak i w innych obszarach gospodarki. Procesy te przyspieszyły w ostatnich miesiącach, gdy z powodu globalnej pandemii musieliśmy poradzić sobie z nową rzeczywistością, ograniczającą codzienne interakcje między ludźmi.

Prawny start w startup. Finansowanie startupu ze środków publicznych

Prawny start w startup. Finansowanie startupu ze środków publicznych

Startupy nie muszą liczyć tylko na własne zasoby finansowe lub prywatnych inwestorów. Jednym z rozwiązań jest nawiązanie współpracy z instytucjami, oferującymi programy dedykowane dla startupów, których celem jest finansowanie ich rozwoju. Jak można z nich skorzystać?

Pandemiczne przeciąganie liny [FELIETON]

Pandemiczne przeciąganie liny [FELIETON]

„Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Warto przypomnieć to stare hasło kampanii marketingowej Biedronki związane z promocją reprezentacji Polski w piłce nożnej przygotowującej się na mistrzostwa Europy w 2012 r. Po 10 latach myśl w nim zawarta stała się rzeczywistością!

Franczyza. Jak nie nabić się w butelkę

Franczyza. Jak nie nabić się w butelkę

Prowadzenie biznesu franczyzowego to szansa, ale i wyzwanie. Oprócz tradycyjnego ryzyka biznesowego dochodzi jeszcze jeden czynnik – podejście franczyzodawcy. Współpraca z nierzetelnym partnerem może się źle skończyć.

Cezary Szczepański 26.05.2021
Raport Zielony Ład. Polska droga do wodoru

Raport Zielony Ład. Polska droga do wodoru

Budowa farm morskich na Bałtyku oznaczać będzie nie tylko ekstradostawy niedrogiej energii z odnawialnych źródeł. To też szansa na wykorzystanie nadwyżek taniej i czystej energii do produkcji wodoru i rozwoju gospodarki wodorowej, która będzie jednym z filarów naszej transformacji energetycznej.

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

5 popularnych mitów na temat budowania społeczności

5 popularnych mitów na temat budowania społeczności

We współczesnym niespokojnym świecie, w którym sporo czasu spędzamy przed ekranami komputerów, coraz mocniej zaczynamy odczuwać brak więzi z innymi. Starając się wypełnić tę lukę, marketerzy zaczynają lawinowo tworzyć społeczności wokół marek. Co jednak sprawia, że nie wszystkim się to udaje?

Raport elektromobilność. Więcej, dalej i szybciej, czyli auta na prąd

Raport elektromobilność. Więcej, dalej i szybciej, czyli auta na prąd

Na razie auta na prąd to niewielki procent wszystkich pojazdów poruszających się po drogach, ale „elektryfikacja” transportu z roku na rok przyspiesza. Rośnie liczba dostępnych modeli, ceny spadają, pojawia się też coraz więcej publicznie dostępnych ładowarek. Zdaniem ekspertów tej rewolucji już nic nie zatrzyma.

Jarosław Horodecki 05.05.2021
Mazda CX-5. Bezpieczeństwo, niezawodność i spora doza emocji

Mazda CX-5. Bezpieczeństwo, niezawodność i spora doza emocji

Mazda CX-5 pokazuje, że rodzinne SUV-y też mogą być emocjonujące. Przekonuje o tym nie tylko swoim wyglądem, ale także tym, jak dobrze się ją prowadzi. Choć to przestronne, komfortowe auto, to jednak – gdy tego zechcemy – potrafi też pokazać swoją sportową twarz.

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Nowe technologie dostarczają szereg możliwości wzbogacenia i personalizacji doświadczeń zakupowych oferowanych klientom. To w dzisiejszym wyścigu o klienta w internecie jeden z najważniejszych motorów napędowych europejskich biznesów - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Efi Dahan, dyrektor zarządzający PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i Izrael.

Leasing szansą w czasach po pandemii

Leasing szansą w czasach po pandemii

Mimo pandemii przedsiębiorcy nadal z chęcią korzystają z finansowania w postaci leasingu. To nie tylko szansa na obniżenie długoterminowych kosztów działalności, ale także odpowiedź na wyzwania związane z nową rzeczywistością.

Przepraszamy za utrudnienia [FELIETON]

Przepraszamy za utrudnienia [FELIETON]

„Nie mamy pańskiego PIT-36 i co pan nam zrobi! Cham się uprze i mu daj! No skąd wezmę, jak nie mam”. Taki zasadniczo komunikat mogliśmy uzyskać na stronie internetowej www.podatki.gov.pl.